![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1741 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Mooi, mooi mooi... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1742 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1743 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1744 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1745 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1746 |
Europees Commissaris
|
![]() Trouwens harrie, volgens een lotgenoot van u ging vandaag de wereld vergaan. Maar ik sta hier nog altijd
![]()
![]() |
#1747 |
Vreemdeling
|
![]() Goh, het spijt me, vergeef me mijn domheid en mijn bijgeloof. En ik heb ook een verzachtende omstandigheid in te brengen hoor. Het is niet mijn schuld dat jouw god zo'n onbenul als jij gezonden heeft om de ware boodschap te verkondigen hoor. En ik heb nog wel enkele andere klachten die u even met jouw god zou kunnen doornemen op jullie volgende onderonsje. Men grootste klacht betreft eigenlijk de "marketing dienst" van jouw god. Waarom kiest hij zo'n eng, schriel en naargeestig ventje als "het gezicht" van deze nieuwe campagne? Waarom niet één van die leuke supermodellen, die slagen er zonder moeite in miniflesjes parfum te verkopen voor gigantische bedragen; of zo'n George Clooney,één glimlach van die man en gans de wereld zit aan de nespresso. Geef nu toe, toch maar half werk van wat dan toch het "opperwezen" is. Zonder twijfel kan u na deze verklaring een beetje meer begrip tonen voor mijn twijfel, en bij gebrek aan begrip hoop ik wel nog op vergeving natuurlijk. Want zeg nu zelf, wat is een sterveling zonder de absolutie van "de microwezentjes"...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1748 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werelden komen en wereld gaan en deze wereld heeft zijn beste tijd gehad. Het is als vroeger met het Romeinse Rijk: juist op haar hoogtepunt was het met haar gedaan. Toen kwam Jezus Christus eraan. Dat was de geboorte van een andere mentaliteit. En zo is dat nu weer. En velen met Mij weten dat deze wereld niet deugt en onder zal gaan. Het is een kwestie van aanvoelen, denken en begrijpen. Niet van precieze voorspellingen wanneer en hoe zoiets zal gebeuren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1749 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is het WOORD waarom het gaat. GOD is het WOORD en dat is de GEEST. Nog nooit van gehoord natuurlijk. Lees de evangelist Johannes. Citaat:
Schuldig ook omdat ze in het uiterlijke SCHIJN van het kapitalisme geloven en niet in GODS WOORD. Maar zolang ze maar met zijn allen hardnekkig blijven volhouden Mij te belasteren is elke vergiffenis zinloos. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1750 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is dus de WIJSHEID waarom het gaat en niet om wonderen. Dat laatste is om het domme volk tot geloof te brengen, dat niet in staat is om ook maar iets te begrijpen. Zelfs Jezus wist dat al zo'n 2000 jaar geleden. Maar nog steeds denkt men dat er wonderen moeten gebeuren. De waarheid is de heilige geest van het denken en begrijpen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1751 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Zijt dus maar content met dat domme volk dat u een computer en een psychiater geschonken heeft
![]() |
![]() |
#1752 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wel uit angst dat je door de mand zal vallen: niet alleen jij maar ook ene Einstein zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1753 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door harriechristus : 22 mei 2011 om 12:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1754 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook Jezus zag er na zijn kruisiging niet zo geweldig uit. Ook niet zo geschikt voor een tandpasta reclame. In Mij ziet het volk zijn eigen wandaden en ongeloof. Nochtans zal Mijn Woord zegevieren. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1755 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1756 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#1757 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En van filosofie heb je absoluut geen verstand, want je bent slechts STOF, meer niet. Dat laatste heb je Mij bij herhaling duidelijk gemaakt. Amen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1758 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bijvoorbeeld zo dat de oneindigheid op een afstand van 100 meter ligt. Nu jij weer: mijnheer weetal.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#1759 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#1760 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus alle drie bij elkaar. Dat zal wat meer opleveren dan die goochelarij van Einstein. Het is maar een suggestie, want ik ben geen natuurkundige om het uit te kunnen werken of te kunnen controleren. |
|
![]() |
![]() |