![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7541 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je maakt wel een verschillende beoordeling. De criminele daden van autochtonen neem je niet eens in beschouwing. |
|
|
|
|
|
|
#7542 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Maar zie ze eens kruipen, het eigen volk. |
|
|
|
|
|
|
#7543 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7544 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een koninkrijk - zelfs als die koning geen enkele macht heeft zoals hier in België - is dus niet democratisch. Eerlijk gezegd heb ik serieuze twijfels over de democratische ingesteldheid van veel presidenten die maar al te graag meer dan één ambtstermijn uitdoen of gewoon president voor het leven zijn (Fidel Castro) of het presidentschap doorgeven aan hun kinderen (Noord-Korea), dat zijn mensen met meer macht dan onze koning die eigenlijk niet liever willen dan ook een soort dynastie te vestigen, alleen noemen ze het geen koninkrijk meer. A propos, ik heb nog nooit iemand zien kruipen voor één van onze koningen, u wel?
|
|
|
|
#7545 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Daarom ook dat de Europese democratie onverenigbaar is met de sharia. Quote Sharia versus Europese democratie Het Europese Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg merkte in een arrest van 13 februari 2003 over de rechtmatigheid van een verbod voor de Turks-islamitische Refah partij op "dat de sharia niet verenigbaar is met de fundamentele principes van de democratie".[9] Op 29 juni 2004 oordeelde het Hof in een arrest over de rechtmatigheid van een verbod op het dragen van een hoofddoek bovendien "dat de bepalingen van de sharia, onder andere betreffende strafrecht, lijfstraffen en de positie van vrouwen in het geheel niet verenigbaar zijn met de seculiere rechtsstaat en de Conventie (= de Europese conventie voor mensenrechten)".[10][11] Unquote http://nl.wikipedia.org/wiki/Sharia#...n_westerse_zin Ik vind het dus beslist niet kunnen om folders uit te delen ivm een wettenstelsel dat het goed vindt om dieven de hand af te hakken, overspeligen met stok- of zweepslagen of steniging te straffen enzovoort. Natuurlijk, als u vindt dat dit in de Europese democratie wel moet kunnen, tja, dan zijn we vlug uitgeklapt. Maar dan vraag ik me wel af hoe het met uw verdraagzaamheid zit, immers u verwijt uw tegenstanders hier op het podium voortdurend onverdraagzaam te zijn maar ziet geen graten in het promoten van onverdraagzame wetten als de sharia. U bent wel moeilijk te volgen!
|
|
|
|
#7546 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik heb hier trouwens niemand zien schrijven dat Cuba of Noord-Korea democratieën zijn. Eerlijk gezegd boeit het me niet echt hoe de Noord-Koreanen hun zaakjes regelen. Maar het is altijd boeiend om te zien hoe bepaalde mensenrechten hier zeer belangrijk zijn als het uitkomt en andere democratische verworvenheden irrelevant zijn wanneer het minder goed past. |
|
|
|
|
|
|
#7547 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Uit de tekst achter jouw link : Het islamitisch recht is geen recht in westerse zin. Er is geen sprake van wetboeken die bedoeld zijn om conflicten te voorkomen en, in het uiterste geval, te beslechten. Sharia is in de eerste plaats een religieuze plichtenleer die het menselijk handelen in wereldse en religieuze zaken bepaalt, zowel in de relatie van mensen onderling als van mens tot God. Hoewel het eindoordeel over het menselijk handelen door de Koran bij God gelegd wordt, omvat de sharia ook sancties om het juiste handelen af te dwingen wanneer daar een maatschappelijk belang mee is gediend.Wat lees ik nog Ondanks diverse pogingen is de sharia nooit gecodificeerd, waardoor details steeds opnieuw - en soms met tegenstrijdige uitkomst - beredeneerd worden.Nu terug on-topic. Ik gebruikte deze feiten om een vergelijking te maken met het uitdelen van die flyers. Zie je de overeenkomsten niet? Het gaat telkens over het overhandigen van tekst op papier ter promotie van een religie. Als je het uitdelen van de flyers wenst te veroordelen; dan toch ook het overhandigen van de scientology bijbel en zeker het overhandigen van de "Wachttoren" op privé-terrein aan een minderjarige. (Daarenboven verzoek ik de jehovah getuigen telkens vriendelijk doch met aandrang om ons niet meer te komen lastig vallen.) Wat is het nu? Veroordeel je behalve het uitdelen van de flyers ook het uitdelen van de "Wachttoren" en de scientology bijbel? |
|
|
|
|
|
|
#7548 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En maar doordrammen over de wachttoren, jongens toch! |
|
|
|
|
|
|
#7549 |
|
Parlementsvoorzitter
|
Omdat de autochtonen het beu zijn al die allochtonen hier te hebben.
|
|
|
|
|
|
#7550 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#7551 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zie je het al voor je? Dan gaan de autochtonen zeker zelf het schoonmaak werk doen, de fruitteelt in, de ziekenhuiscatering verzorgen, de bejaardenzorg weer overnemen, olietanks uitbezemen, de slachterijen aan de gang houden, de vuilnis ophalen, etc. Kortom al het laagbetaalde en vieze werk, waar al jaren geen eigen volk meer voor te vinden is, wordt ineens weer door de vergrijsde witte Vlaming uitgevoerd... Yeah right. De meeste Vlamingen danken God op hun blote knieen dat er migranten zijn die het vieze werk willen opknappen. |
|
|
|
|
|
|
#7552 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
men slaag nog niet in poepsimpele examens die de stad Antwerpen voor enkele van deze jobs uitschrijft...
|
|
|
|
#7553 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Allochtonen hun aandeel is te groot. Onzin, ik beoordeel feiten helemaal niet anders zoals ik al zei. Ze hebben niets met dit onderwerp te maken maar dat wil niet zeggen dat ik die feiten anders beoordeel. Ik zal het er nog eens bijzetten, feiten gepleegd door autochtonen zijn even erg dan feiten welke gepleegd zijn door allochtonen.
|
|
|
|
|
#7554 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom stel je dezelfde vraag niet aan Quasix en zijn topic waarin hij enkel extreme islamofoben meeneemt en niet moslimextremisten? Misschien hij een antwoord geven op je vraag.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 mei 2011 om 11:41. |
|
|
|
|
|
|
#7555 |
|
Banneling
|
Misschien om dezelfde reden dan men geen parkeerboetes gaan bespreken in een draad over pedofiele criminelen?
|
|
|
|
|
|
#7556 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#7557 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
Bij tijden van werk schaarste, zorgt dit slechts voor meer werklozen bij degenen die (wegens diverse mechanismen) sociale voordelen hebben verworven. U doet niet meer dan, de reeds lang beproefde C.A.O’s in opspraak brengen. Voor een degelijk loon, zijn Westerlingen zeker niet te fier om de vuile karweien op te knappen (wat deden wij voor uw komst?). Dit kapt echter wel met het kenmerkend laf en laag bij de grondse praktijken van Uzelf (Omwille van de slechte muziek) en al uw beschermelingen hé! En,... de meeste Vlamingen danken nog steeds 'God' voor hun dagelijks brood en zo zal dat en moet hett blijven. Met of (liefst) zonder 'Islamieten'. |
|
|
|
|
|
|
#7558 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7559 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
#7560 | ||||
|
Minister
|
Citaat:
Ik vind een proces logisch. Maar dan simpeler als nu: voor de rechter die meteen de criminelen geschikt kan plaatsen. Moet een terrorist hier celstraf uitzitten als er in Guantanamo nog plaats zou zijn? Moeten wij werkelijk opdraaien voor types als Kim De Gelder, afdragen en hem daarna later terug in de maatschappij loslaten? Terwijl een spuitje zoveel simpeler en doeltreffender is. We zijn aan het sukkelen en moeten tegelijk zien mee te zijn in het globalisme. Hoe krijg je het voor mekaar. Citaat:
En ja ik ken de verhalen. Das jammer. Laat ons het dus gebruiken waarvoor ze dient. Citaat:
Citaat:
|
||||
|
|
|