Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 25 mei 2011, 10:02   #7581
Bollywood
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door QuasiX Bekijk bericht
Waarom? (als ik mag vragen)

Waarom? (als ik mag vragen)

----
(Eindelijk kunnen we hopelijk weten "waarom" er meer mensen iets krijgen tegen allochtonen)
Waarom 1 : omdat het altijd met dezelfde groep allochtonen zijn dat er problemen zijn. Zie nu ook het probleem van zwerfvuil. Men moet nu al in 6(!) talen de regels gaan vertalen omdat de mensen het niet willen snappen en nog steeds lukt het niet. Das hun cultuur gewoon en deze past niet in onze samenleving, dus ofwel is het aanpassen en gedragen ofwel oprotten. Ieder bericht of krantenartikel die ik lees en waar weer eens blijkt dat allochtonen uit een bepaalde groep (moslims) er alles aan doen om onze samenleving kapot te maken doen bij mij het bloed koken.

Waarom 2 : Zoals in een andere draad al eens aangegeven zag ik in mijn studentenjaren, werkwillige allochtonen als een meerwaarde voor onze samenleving (mijn vriendin is chinese). Kort daarna begon het mij te dagen dat sommige allochtonen (lees opnieuw moslims en roma) niet allemaal zo werkwillig zijn en vooral hier komen voor de uitkeringen en dan maar in het zwart bijklussen of wat aan criminaliteit te doen. Langzaam maar zeker zag ik ook dat onze samenleving overspoeld werd door dergelijke individuen en dat er aan onze samenleving en gebruiken gesleuteld werd om deze mensen een thuis te geven. Dat wij echter onze verworven vrijheden zouden moeten opgeven om aan hun wensen te voldoen kan er bij mij niet door.

Dan verhuis naar brussel voor de bereikbaarheid voor mijn werk : de eerste maand openbaar vervoer gebruikt, 3x overvallen was het resultaat, telkens door de reeds vernoemde allochtonen. Dan auto gebruikt en ging inderdaad beter. In de 4 jaren echter ook nog eens een auto-inbraak meegemaakt(moslim) en is mijn appartement leeggeroofd. (een maand later werd via mijn computer ingelogd in roemenië). Verder zijn we nog eens van de grote markt van brussel weggejaagd door een groep moslims ('c'est notre territoire"), durft mijn vriendin geen rok meer aandoen (volgens sommige moslims staat het aandoen van een rok voor een toelating om eens te voelen wat eronder zit), en ben ik ook nog eens overvallen in dronken toestand. Het is zo erg gekomen dat de mensen die ik ken in brussel dit beschouwen als "mijn schuld", je weet immers dat je dit in brussel niet moet doen. Dat de daders moslims zijn doet natuurlijk niets ter zake. Verder ook nog vele overvallen gezien of zelf en andere mensen die lastiggevallen en beledigd worden. Telkens opnieuw door moslims.

Waar ik dus vroeger dacht van een verrijking voor onze cultuur, ben ik bekeerd tot de gedachte 'alle moslims en roma weg, da er 'collateral damage' zal zijn voor diegene die het goed menen, weegt niet langer op ten opzichte van de massale overlast veroorzaakt door de andere groep.
Bollywood is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 10:33   #7582
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lantjes Bekijk bericht
Zelfs tot op toilet achtervolgen ze ons, autochtonen....je zou van minder 't sch...van islamieten krijgen.
http://www.hln.be/hln/nl/1275/Islam/...am-Allah.dhtml
Achtervolgen?
Is dit uit zin voor overdrijven en drama dat je dat woord gebruikt? Of denk jij dat ze je daadwerkelijk achtervolgen?
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 11:05   #7583
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bollywood Bekijk bericht
Waarom 1 : omdat het altijd met dezelfde groep allochtonen zijn dat er problemen zijn. Zie nu ook het probleem van zwerfvuil. Men moet nu al in 6(!) talen de regels gaan vertalen omdat de mensen het niet willen snappen en nog steeds lukt het niet. Das hun cultuur gewoon en deze past niet in onze samenleving, dus ofwel is het aanpassen en gedragen ofwel oprotten. Ieder bericht of krantenartikel die ik lees en waar weer eens blijkt dat allochtonen uit een bepaalde groep (moslims) er alles aan doen om onze samenleving kapot te maken doen bij mij het bloed koken.
OK, jij spreekt over problemen, over zwerfvuil, over krantenartikels, over hun cultuur;
Maar waarom precies? Dat was mijn vraag;
1) Omdat ze criminelen zijn?
2) Omdat ze allochtonen zijn?
of
3) Omdat ze moslims zijn?

Citaat:
Waarom 2 : Zoals in een andere draad al eens aangegeven zag ik in mijn studentenjaren, werkwillige allochtonen als een meerwaarde voor onze samenleving (mijn vriendin is chinese).
Is je vriendin werkwillig?

Citaat:
Kort daarna begon het mij te dagen dat sommige allochtonen (lees opnieuw moslims en roma) niet allemaal zo werkwillig zijn en vooral hier komen voor de uitkeringen en dan maar in het zwart bijklussen of wat aan criminaliteit te doen.
Het is ofwel "sommige allochtonen" ofwel "niet allemaal", maar bon... ik heb je kunnen begrijpen.
Sommige allochtonen, akkoord.

Citaat:
Langzaam maar zeker zag ik ook dat onze samenleving overspoeld werd door dergelijke individuen en dat er aan onze samenleving en gebruiken gesleuteld werd om deze mensen een thuis te geven. Dat wij echter onze verworven vrijheden zouden moeten opgeven om aan hun wensen te voldoen kan er bij mij niet door.
Bij mij ook niet, maar onze samenleving is nog altijd overspoeld door zowel brave allochtonen als brave autochtonen.

Citaat:
Dan verhuis naar brussel voor de bereikbaarheid voor mijn werk : de eerste maand openbaar vervoer gebruikt, 3x overvallen was het resultaat, telkens door de reeds vernoemde allochtonen. Dan auto gebruikt en ging inderdaad beter. In de 4 jaren echter ook nog eens een auto-inbraak meegemaakt(moslim) en is mijn appartement leeggeroofd. (een maand later werd via mijn computer ingelogd in roemenië). Verder zijn we nog eens van de grote markt van brussel weggejaagd door een groep moslims ('c'est notre territoire"), durft mijn vriendin geen rok meer aandoen (volgens sommige moslims staat het aandoen van een rok voor een toelating om eens te voelen wat eronder zit), en ben ik ook nog eens overvallen in dronken toestand. Het is zo erg gekomen dat de mensen die ik ken in brussel dit beschouwen als "mijn schuld", je weet immers dat je dit in brussel niet moet doen. Dat de daders moslims zijn doet natuurlijk niets ter zake. Verder ook nog vele overvallen gezien of zelf en andere mensen die lastiggevallen en beledigd worden. Telkens opnieuw door moslims.
Ik heb ook een tijdje in Brussel gewoond; geen enkel probleem gehad, werd door niemand overvallen; er zijn wel dingen dat ik daar echt niet plezant vond (m.a.w. in Brussel wonen is niet voor mij). M.a.w. ik woonde in Brussel niet graag. Ik verhuisde naar Vlaanderen, naar een heel rustige plek. Mijn woning werd ook eens ingebroken (in 2005 als ik me niet vergis; in Vlaanderen al), later werd de deur van mijn postbus gebroken, dan werd mijn auto gekrast... Maar bon.
-
Er is zo'n begrip: politie/police/polizei. Ze hebben een telefoonnummer: 101; als je het niet wist.

Citaat:
Waar ik dus vroeger dacht van een verrijking voor onze cultuur, ben ik bekeerd tot de gedachte 'alle moslims en roma weg, da er 'collateral damage' zal zijn voor diegene die het goed menen, weegt niet langer op ten opzichte van de massale overlast veroorzaakt door de andere groep.
Als er sprake is van een cultuur en als dat cultuur krachtig is, niemand kan dat "kapot" maken. Vraag het aan corse, als je wil. Er is nog altjid politie voor allerlei gebeurtenissen en situaties die discipline verstoren; en cultuur heeft daarmee niks te maken; in alle culturen zijn er criminelen/daders.

Ik herinner dat de moderatie onlangs op PBE null-tolerantie wou toepassen (en heeft even toegepast); ik was er niet mee eens; ook al is het voor mij nog steeds om het even, maar als je te veel (overdreven) eisen stelt enz., zal evaluatie van de discipline gebeuren en alles zal strenger worden; nu is het voldoende streng, geloof me (of geloof me niet); door nog strengere regels, zal je ook onder de druk moeten staan; want evaluatie van discipline betekent een algemene evaluatie. Ik zou iedereen aanraden de huidige strenge regels te gebruiken tegen het onrecht, i.p.v. overdreven veel strengere en de strengste regels te eisen.

Ik veronschuldig mij voor mijn voorbeeld hieronder (tegen diegenen die mij niet zullen begrijpen en niet voor wie mij wel begrijpt); dit voorbeeld is louter figuurlijk.

water = samenleving
goede bacteriën = brave mensen (autochtonen/allochtonen)
slechte bacteriën = criminelen (autochtonen/allochtonen)
QuasiX = iemand die zich overal kan aanpassen als hij dat wil

Als je het water kookt om slechte bacteriën te "vernietigen", zal je ook goede bacteriën beschadigen, ook al hebben ze meer weerstand tegen hoge temperaturen. Liever dat de goede bacteriën slim en niet lui zijn, correct redeneren en slechte bacterien samen bestrijden om "het koken" te vermijden.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:30.
QuasiX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 11:33   #7584
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Je hebt wel geweigerd om andere uitleg te geven.
Je hebt wel geweigerd om mijn vragen omtrent openingspost te beantwoorden.
Je hebt wel geweigerd om te discussiëren rond mijn alternatieve weergave van de titel en de openingspost van je topic.
Er is geen andere uitleg. Ik ben hier niet om te testen hoeveel manieren er zijn om nethetzelfde te zeggen. Dat jij alles wil verdraaiien om het zo in je kraampje te laten passen, moet jij weten. Daar doe ik niet aan mee omdat het dan mijn mening niet meer is en niet mijn woorden meer zijn.

Als ik zeg dat ik niets heb tegen ALLE allochtonen en dat ik niemand beledig is dat zo. Dat jij er dat van wil maken is opnieuw jouw probleem, niet het mijne.

Zolang jij niet stopt met het verdraaiien van woorden valt er met jou simpelweg niet te discussieren. Je verdraait het toch enkel maar.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 11:36   #7585
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Er is geen andere uitleg. Ik ben hier niet om te testen hoeveel manieren er zijn om nethetzelfde te zeggen. Dat jij alles wil verdraaiien om het zo in je kraampje te laten passen, moet jij weten. Daar doe ik niet aan mee omdat het dan mijn mening niet meer is en niet mijn woorden meer zijn.

Als ik zeg dat ik niets heb tegen ALLE allochtonen en dat ik niemand beledig is dat zo. Dat jij er dat van wil maken is opnieuw jouw probleem, niet het mijne.

Zolang jij niet stopt met het verdraaiien van woorden valt er met jou simpelweg niet te discussieren. Je verdraait het toch enkel maar.
Zou je mij plezier kunnen doen en even aantonen waar ik je woorden verdraai aub?
Oud 25 mei 2011, 11:38   #7586
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zou je mij plezier kunnen doen en even aantonen waar ik je woorden verdraai aub?
Door te zeggen dat ik alle allochtonen beledig. Door mijn openingspost te herschrijven...je doet niets anders.
Oud 25 mei 2011, 11:43   #7587
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Door te zeggen dat ik alle allochtonen beledig. Door mijn openingspost te herschrijven...je doet niets anders.
Dat moet je niet zomaar zeggen. Laten we daarover discussiëren; ik wil/wou gewoon je mening horen. Ik kan me alleen op je mening baseren om te zien/te geloven dat je alle allochtonen niet beledigt. Om je mening te begrijpen heb ik op een beleefde wijze voorgesteld om discussie te beginnen over de titel en de openingspost. Jij hebt anderen gevolgd in plaats van discussie te beginnen. Jouw keuze. Ik ben een voorstander van dat je je mening vertelt. Jij kiest de rest verder. Vrije keuze.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:43.
Oud 25 mei 2011, 11:50   #7588
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat moet je niet zomaar zeggen. Laten we daarover discussiëren; ik wil/wou gewoon je mening horen. Ik kan me alleen op je mening baseren om te zien/te geloven dat je alle allochtonen niet beledigt. Om je mening te begrijpen heb ik op een beleefde wijze voorgesteld om discussie te beginnen over de titel en de openingspost. Jij hebt anderen gevolgd in plaats van discussie te beginnen. Jouw keuze. Ik ben een voorstander van dat je je mening vertelt. Jij kiest de rest verder. Vrije keuze.
En opnieuw verzin je een hoop dingen. Nogmaals, nu de scheinheilige komen uithangen en beleefd beginnen is al lang te laat...dat moet je niet achteraf doen maar vanaf het begin. Ik ga niet discussieren over jouw alternatieve weergave van mijn mening en openingspost. Daar valt niet over te discussieren, mijn mening is klaar en duidelijk en die hoef jij niet op een ander manier te beschrijven.

1 zin: Allochtonen hebben een te groot aandeel in de criminaliteit in Belgie en feiten zoals ik hier al maandenlang aangeef zijn de oorzaak waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.

Ik zeg dat wel zomaar. Als ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb en dat ik hen ook nergens ALLEMAAL beledig is dat zo. Denk jij nu echt beter te weten dan mezelf of ik iets tegen ALLE allochtonen heb of niet misschien?

Ik heb mijn mening al 10000x verteld in deze topic, maar door het te verdraaiien en er iets anders van te maken luister je gewoonweg niet wat ik zeg. Dat is niet mijn probleem maar het jouwe.

Ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb...en jij zegt dat het wel zo is...tja dan stopt het gewoon.
Oud 25 mei 2011, 11:58   #7589
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
En opnieuw verzin je een hoop dingen. Nogmaals, nu de scheinheilige komen uithangen en beleefd beginnen is al lang te laat...dat moet je niet achteraf doen maar vanaf het begin. Ik ga niet discussieren over jouw alternatieve weergave van mijn mening en openingspost. Daar valt niet over te discussieren, mijn mening is klaar en duidelijk en die hoef jij niet op een ander manier te beschrijven.
Zoals reeds gezegd; de keuze is aan jou.
Nu is het meer dan een mening; m.a.w. ik ben al ervan overtuigd dat je alle allochtonen opzettelijk beledigt met de titel en de openingspost van dit thema. D.w.z. dat er geen discussie mogelijk is.

Citaat:
1 zin: Allochtonen hebben een te groot aandeel in de criminaliteit in Belgie en feiten zoals ik hier al maandenlang aangeef zijn de oorzaak waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen.
Dit is zever. De waarheid kun jij niet verplichten om te geloven. De waarheid ziet iedereen. Wanneer je dezelfde waardeloze praatje's blijft herhalen, is het al een bewijs dat het niet waar is wat je zegt. Het is alsof je zegt dat de katten blaffen, dan zeg ik dat dat niet waar is, dan blijf je te herhalen dat de katten wel blaffen omdat je weet dat er katten zijn thuis en hoort dat er geblaft wordt.

Citaat:
Ik zeg dat wel zomaar. Als ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb en dat ik hen ook nergens ALLEMAAL beledig is dat zo. Denk jij nu echt beter te weten dan mezelf of ik iets tegen ALLE allochtonen heb of niet misschien?
Voel je nu beter of ik me beledigd voel of niet?

Citaat:
Ik heb mijn mening al 10000x verteld in deze topic, maar door het te verdraaiien en er iets anders van te maken luister je gewoonweg niet wat ik zeg. Dat is niet mijn probleem maar het jouwe.
Je hebt geen mening, illwill. Precies null. Je hebt wel onnodige principes en hardnekkigheid... (daardoor).

Citaat:
Ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb...en jij zegt dat het wel zo is...tja dan stopt het gewoon.
Ik zei niks. Ik stopte met jou te praten. Jij begon vanmorgen weer.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:59.
Oud 25 mei 2011, 12:00   #7590
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

lantjes's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Achtervolgen?
Is dit uit zin voor overdrijven en drama dat je dat woord gebruikt? Of denk jij dat ze je daadwerkelijk achtervolgen?
zie jij dat anders? Waarom is dit overdreven?
Zelfs ons toiletpapier wordt aangepast aan "de islamieten", van overdreven gesproken. Of is dat een normale zaak voor u?

achtervolgen :

1) achter (iemand) aan rennen of rijden
Voorbeeld:
`De politie achtervolgt de betogers.`

2) voortdurend lastigvallen
Voorbeeld:
`islamieten, hun kwalijke reputatie zal hen blijven achtervolgen`
Oud 25 mei 2011, 12:11   #7591
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals reeds gezegd; de keuze is aan jou.
Nu is het meer dan een mening; m.a.w. ik ben al ervan overtuigd dat je alle allochtonen opzettelijk beledigt met de titel en de openingspost van dit thema. D.w.z. dat er geen discussie mogelijk is.

Dit is zever. De waarheid kun jij niet verplichten om te geloven. De waarheid ziet iedereen. Wanneer je dezelfde waardeloze praatje's blijft herhalen, is het al een bewijs dat het niet waar is wat je zegt. Het is alsof je zegt dat de katten blaffen, dan zeg ik dat dat niet waar is, dan blijf je te herhalen dat de katten wel blaffen omdat je weet dat er katten zijn thuis en hoort dat er geblaft wordt.

Voel je nu beter of ik me beledigd voel of niet?

Je hebt geen mening, illwill. Precies null. Je hebt wel onnodige principes en hardnekkigheid... (daardoor).

Ik zei niks. Ik stopte met jou te praten. Jij begon vanmorgen weer.
My point exactly.
Oud 25 mei 2011, 12:18   #7592
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Zelfs ons toiletpapier wordt aangepast aan "de islamieten", van overdreven gesproken.
Hoezo?
Alienation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 12:20   #7593
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
My point exactly.
Waarom zei je niet vroeger dat je punt was precies om die waarheid te horen?
Zo raar.
Zou ik het weten zou ik die post al lang gepost hebben.
Tevreden nu?

Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 12:26.
Oud 25 mei 2011, 12:39   #7594
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Hoezo?
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=7578
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 12:41   #7595
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alienation Bekijk bericht
Hoezo?
zie bericht 7578
Oud 25 mei 2011, 12:53   #7596
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom zei je niet vroeger dat je punt was precies om die waarheid te horen?
Zo raar.
Zou ik het weten zou ik die post al lang gepost hebben.
Tevreden nu?
MY point exactly.
Oud 25 mei 2011, 12:53   #7597
Alienation
Minister

Alienation's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Neen, dat noem ik niet op heterdaad.
Dus als iemand straks honderdtal planten in zijn garage plaatst met 10 lampen boven en men valt binnen is deze heer niet op heterdaad betrapt?

Citaat:
Voor simpeke gevallen kan een proces smpeler.
Maar iedereen heeft toch recht op een erlijk proces en een verdediging!
Een eerlijk proces heeft daarom niet moezaam te verlopen via een gerecht met oh zovelen achterdeuren. Waarop men kan terugvallen en vrijgesproken worden bij de minste procedure fout.
Het gerechtsSYSTEEM is een viool dat elke advocaat anders bespeelt.

Citaat:
Ja, wij moeten ook daarvoor opdraaien. We leven samen in een maatschappij.
Zoals jij spuijes wil uitdelen, heb ik de indruk dat een leven je niet veel waard is.
Kim De Gelder zijn leven is niet veel waard neen. Die staat min 4 ofzo. Of hoevelen heeft hij koelbloedig vermoord? Waaronder baby's Artisjok, baby's! Wilt gij daarvoor betalen om hem 20 jaar later terug in de maatschappij te zien rondlopen? Neen ik niet neen. Waarom dan geen spuitje en plaats maken voor een tasjesdief.

Citaat:
Wat bedoel je hiermee?
Het beleid. Alles lijkt bij mekaar geplakt om toch maar te kunnen volgen.

Citaat:
Alle fundi's? Van om het even welke strekking?
Van mij mag men fundi denken, maar vanaf dat denken omgezet wordt naar daad en men raakt daarbij de maatschappij. Dan kan je niet langer de ogen sluiten. En omdat radicale snel omslaan naar fundamentalistisch waarop hun denken een automatische daad wordt, moeten we gaan nadenken: Wat te doen met ze?

Citaat:
Waarom schrijf je dan
Misschien zitten ze vol met haat tegenover ons dat er niet meer uit te halen valt onder geen enkele beding. Wat te doen met ze?
Zie boven. Dan hebben we het over fundi's die degelijk aanslagen plannen op onze samenleving.

Citaat:
Niet volkomen, nee.
Maar ik vind dit geen reden om ze af te breken (letterlijk) of af te schaffen.
Ik wil ze ook niet afschaffen. Ons strafrechtsysteem ligt mooi onder vuur. Misschien moet ze een beetje afgebroken worden om een nieuwe opbouw te bereiken.

Laatst gewijzigd door Alienation : 25 mei 2011 om 12:55.
Alienation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 12:54   #7598
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Zelfs ons toiletpapier wordt aangepast aan "de islamieten", van overdreven gesproken. Of is dat een normale zaak voor u?

achtervolgen :

1) achter (iemand) aan rennen of rijden
Voorbeeld:
`De politie achtervolgt de betogers.`

2) voortdurend lastigvallen
Voorbeeld:
`islamieten, hun kwalijke reputatie zal hen blijven achtervolgen`
1 Dit is overdreven "Zelfs tot op toilet achtervolgen ze ons".
Heb jij al veel islamieten mogen ontvangen op je toilet, om te controleren welk papier je gebruikt? Komen ze je tot op het toilet lastigvallen?

2 Waarom moet toilet-papier bedrukt worden. Heeft dit enig nut? Milieuvriendelijk lijkt dit niet.
Nu kan je schrijven dat "de groene fundamentalisten je achtervolgen tot op het toilet."
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 mei 2011, 13:02   #7599
lantjes
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
1 Dit is overdreven "Zelfs tot op toilet achtervolgen ze ons".
Heb jij al veel islamieten mogen ontvangen op je toilet, om te controleren welk papier je gebruikt? Komen ze je tot op het toilet lastigvallen?

2 Waarom moet toilet-papier bedrukt worden. Heeft dit enig nut? Milieuvriendelijk lijkt dit niet.
Nu kan je schrijven dat "de groene fundamentalisten je achtervolgen tot op het toilet."
Als je het niet wil of kan begrijpen, wat verduidelijking:

Geen krant of tijdschrift kan je openslaan, geen radio of tv aanzetten of "de islamieten/de islam" zijn/is daar weer. Nu beperkt men al het aanbod van toiletpapier ten gunste van die verderfelijke groep. Het islamitisch ideeëngoed achtervolgt me bijgevolg inderdaad tot op het toilet, al heeft dat ook een voordeel, dan gaat het vlotter.
Oud 25 mei 2011, 13:21   #7600
QuasiX
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
MY point exactly.
De bedoeling is dat je je eigen meningen en punten ook post en niet de meningen en punten van anderen overneemt. Maar jij kiest.

Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 13:21.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be