![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#7581 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Waarom 2 : Zoals in een andere draad al eens aangegeven zag ik in mijn studentenjaren, werkwillige allochtonen als een meerwaarde voor onze samenleving (mijn vriendin is chinese). Kort daarna begon het mij te dagen dat sommige allochtonen (lees opnieuw moslims en roma) niet allemaal zo werkwillig zijn en vooral hier komen voor de uitkeringen en dan maar in het zwart bijklussen of wat aan criminaliteit te doen. Langzaam maar zeker zag ik ook dat onze samenleving overspoeld werd door dergelijke individuen en dat er aan onze samenleving en gebruiken gesleuteld werd om deze mensen een thuis te geven. Dat wij echter onze verworven vrijheden zouden moeten opgeven om aan hun wensen te voldoen kan er bij mij niet door. Dan verhuis naar brussel voor de bereikbaarheid voor mijn werk : de eerste maand openbaar vervoer gebruikt, 3x overvallen was het resultaat, telkens door de reeds vernoemde allochtonen. Dan auto gebruikt en ging inderdaad beter. In de 4 jaren echter ook nog eens een auto-inbraak meegemaakt(moslim) en is mijn appartement leeggeroofd. (een maand later werd via mijn computer ingelogd in roemenië). Verder zijn we nog eens van de grote markt van brussel weggejaagd door een groep moslims ('c'est notre territoire"), durft mijn vriendin geen rok meer aandoen (volgens sommige moslims staat het aandoen van een rok voor een toelating om eens te voelen wat eronder zit), en ben ik ook nog eens overvallen in dronken toestand. Het is zo erg gekomen dat de mensen die ik ken in brussel dit beschouwen als "mijn schuld", je weet immers dat je dit in brussel niet moet doen. Dat de daders moslims zijn doet natuurlijk niets ter zake. Verder ook nog vele overvallen gezien of zelf en andere mensen die lastiggevallen en beledigd worden. Telkens opnieuw door moslims. Waar ik dus vroeger dacht van een verrijking voor onze cultuur, ben ik bekeerd tot de gedachte 'alle moslims en roma weg, da er 'collateral damage' zal zijn voor diegene die het goed menen, weegt niet langer op ten opzichte van de massale overlast veroorzaakt door de andere groep. |
|
|
|
|
|
|
#7582 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Is dit uit zin voor overdrijven en drama dat je dat woord gebruikt? Of denk jij dat ze je daadwerkelijk achtervolgen? |
|
|
|
|
|
|
#7583 | ||||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Maar waarom precies? Dat was mijn vraag; 1) Omdat ze criminelen zijn? 2) Omdat ze allochtonen zijn? of 3) Omdat ze moslims zijn? Citaat:
Citaat:
Sommige allochtonen, akkoord. Citaat:
Citaat:
- Er is zo'n begrip: politie/police/polizei. Ze hebben een telefoonnummer: 101; als je het niet wist. Citaat:
Ik herinner dat de moderatie onlangs op PBE null-tolerantie wou toepassen (en heeft even toegepast); ik was er niet mee eens; ook al is het voor mij nog steeds om het even, maar als je te veel (overdreven) eisen stelt enz., zal evaluatie van de discipline gebeuren en alles zal strenger worden; nu is het voldoende streng, geloof me (of geloof me niet); door nog strengere regels, zal je ook onder de druk moeten staan; want evaluatie van discipline betekent een algemene evaluatie. Ik zou iedereen aanraden de huidige strenge regels te gebruiken tegen het onrecht, i.p.v. overdreven veel strengere en de strengste regels te eisen. Ik veronschuldig mij voor mijn voorbeeld hieronder (tegen diegenen die mij niet zullen begrijpen en niet voor wie mij wel begrijpt); dit voorbeeld is louter figuurlijk. water = samenleving goede bacteriën = brave mensen (autochtonen/allochtonen) slechte bacteriën = criminelen (autochtonen/allochtonen) QuasiX = iemand die zich overal kan aanpassen als hij dat wil Als je het water kookt om slechte bacteriën te "vernietigen", zal je ook goede bacteriën beschadigen, ook al hebben ze meer weerstand tegen hoge temperaturen. Liever dat de goede bacteriën slim en niet lui zijn, correct redeneren en slechte bacterien samen bestrijden om "het koken" te vermijden. Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:30. |
||||||
|
|
|
|
|
#7584 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als ik zeg dat ik niets heb tegen ALLE allochtonen en dat ik niemand beledig is dat zo. Dat jij er dat van wil maken is opnieuw jouw probleem, niet het mijne. Zolang jij niet stopt met het verdraaiien van woorden valt er met jou simpelweg niet te discussieren. Je verdraait het toch enkel maar.
|
|
|
|
|
#7585 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#7586 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Door te zeggen dat ik alle allochtonen beledig. Door mijn openingspost te herschrijven...je doet niets anders.
|
|
|
|
|
#7587 |
|
Staatssecretaris
|
Dat moet je niet zomaar zeggen. Laten we daarover discussiëren; ik wil/wou gewoon je mening horen. Ik kan me alleen op je mening baseren om te zien/te geloven dat je alle allochtonen niet beledigt. Om je mening te begrijpen heb ik op een beleefde wijze voorgesteld om discussie te beginnen over de titel en de openingspost. Jij hebt anderen gevolgd in plaats van discussie te beginnen. Jouw keuze. Ik ben een voorstander van dat je je mening vertelt. Jij kiest de rest verder. Vrije keuze.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:43. |
|
|
|
|
|
#7588 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
1 zin: Allochtonen hebben een te groot aandeel in de criminaliteit in Belgie en feiten zoals ik hier al maandenlang aangeef zijn de oorzaak waarom er steeds meer mensen iets krijgen tegen allochtonen. Ik zeg dat wel zomaar. Als ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb en dat ik hen ook nergens ALLEMAAL beledig is dat zo. Denk jij nu echt beter te weten dan mezelf of ik iets tegen ALLE allochtonen heb of niet misschien? Ik heb mijn mening al 10000x verteld in deze topic, maar door het te verdraaiien en er iets anders van te maken luister je gewoonweg niet wat ik zeg. Dat is niet mijn probleem maar het jouwe. Ik zeg dat ik niets tegen ALLE allochtonen heb...en jij zegt dat het wel zo is...tja dan stopt het gewoon.
|
|
|
|
|
#7589 | |||||
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
Nu is het meer dan een mening; m.a.w. ik ben al ervan overtuigd dat je alle allochtonen opzettelijk beledigt met de titel en de openingspost van dit thema. D.w.z. dat er geen discussie mogelijk is. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 11:59. |
|||||
|
|
|
|
|
#7590 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Zelfs ons toiletpapier wordt aangepast aan "de islamieten", van overdreven gesproken. Of is dat een normale zaak voor u? achtervolgen : 1) achter (iemand) aan rennen of rijden Voorbeeld: `De politie achtervolgt de betogers.` 2) voortdurend lastigvallen Voorbeeld: `islamieten, hun kwalijke reputatie zal hen blijven achtervolgen`
|
|
|
|
#7591 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#7592 |
|
Minister
|
|
|
|
|
|
|
#7593 |
|
Staatssecretaris
|
Waarom zei je niet vroeger dat je punt was precies om die waarheid te horen?
Zo raar. Zou ik het weten zou ik die post al lang gepost hebben. Tevreden nu? Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 12:26. |
|
|
|
|
|
#7594 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward.
|
|
|
|
|
|
#7595 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#7596 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
MY point exactly.
|
|
|
|
|
#7597 | ||||||
|
Minister
|
Dus als iemand straks honderdtal planten in zijn garage plaatst met 10 lampen boven en men valt binnen is deze heer niet op heterdaad betrapt?
Citaat:
Het gerechtsSYSTEEM is een viool dat elke advocaat anders bespeelt. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Alienation : 25 mei 2011 om 12:55. |
||||||
|
|
|
|
|
#7598 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Heb jij al veel islamieten mogen ontvangen op je toilet, om te controleren welk papier je gebruikt? Komen ze je tot op het toilet lastigvallen? 2 Waarom moet toilet-papier bedrukt worden. Heeft dit enig nut? Milieuvriendelijk lijkt dit niet. Nu kan je schrijven dat "de groene fundamentalisten je achtervolgen tot op het toilet." |
|
|
|
|
|
|
#7599 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Geen krant of tijdschrift kan je openslaan, geen radio of tv aanzetten of "de islamieten/de islam" zijn/is daar weer. Nu beperkt men al het aanbod van toiletpapier ten gunste van die verderfelijke groep. Het islamitisch ideeëngoed achtervolgt me bijgevolg inderdaad tot op het toilet, al heeft dat ook een voordeel, dan gaat het vlotter.
|
|
|
|
#7600 |
|
Staatssecretaris
|
De bedoeling is dat je je eigen meningen en punten ook post en niet de meningen en punten van anderen overneemt. Maar jij kiest.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 25 mei 2011 om 13:21. |
|
|
|