![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door daiwa : 26 mei 2011 om 22:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan de Westerse man zich dan niet beheersen op een damestoilet? Of omgekeerd.
Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 26 mei 2011 om 23:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er staat nergens vermeld dat die vrouwen verplicht waren om naar die demonstratie te gaan. --- @moderatie (Dit is geen reclame, wel tegenargumenten; ik weet het niet anders hoe ik mijn argumenten zou kunnen hier bijvoegen... dank voor uw begrip!) BOVENDIEN! (extra) 1) Ladies Night: Enkel voor vrouwen geen mannen toegelaten. Een spetterende avond om plezier te maken en te dansen kortom om helemaal uit de bol te gaan. http://www.wattedoen.be/ladies-night-262268.shtml 2) Alleenstaanden : gezellig samenzijn! http://www.wattedoen.be/alleenstaand...g-101088.shtml EN NUMMER 3 !!! Rookvrije 29 plus fuiven http://www.wattedoen.be/rookvrije-29...n-262841.shtml --- Discriminatie, zeggen ze! Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 23:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 |
|
![]() Het excuus, bedoel je? Want er is geen enkel verschil in hygiëne tussen een vrouwen- en een mannentoilet (wat overigens niet alleen op mijn werk, maar ook op de talrijke zomerfestivals perfect geïllustreerd wordt). Het gaat alleen maar om waar mensen zich comfortabel bij voelen. Taboes en zo.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat dan geen regelrechte discriminatie van de Belgische vrouw, dat de wetgever hen kennelijk zo vies vindt, dat zij niet naar het herentoilet mogen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat allemaal eigenlijk nog te maken met de OP?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
|
![]() Citaat:
Mannen die graag lid willen worden van KVLV hebben ook pech: Kan ik als man ook lid worden van KVLV? Om lid te zijn van een afdeling moet je vrouw zijn (Art. 7 van de Statuten van KVLV) Als man kun je wel een abonnement nemen op het ledenblad Vrouwen met vaart. http://www.kvlv.be/Default.aspx?tabi...language=en-US |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Kunnen vrouwen samen met mannen in voetbalclubs spelen (Anderlecht, Club Brugge enz.)? (ik spreek over de officiële wedstrijden) ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 23:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Minister
|
![]() Dat vraag ik me al een paar bladzijdes lang af.
Dit topic gaat over een groep mensen die de westerse vrijheid van recht op demonstratie en de vrijheid van meningsuiting misbruikt om in Syrië meer religieus geïnspireerde onvrijheid te bewerkstelligen, en daar alvast een voorproefje van geeft door de demonstranten te verplichten zich naar geslacht te scheiden.
![]() |
#115 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zal alvast maar gaan oefenen zekerz? allahu akbar. ![]()
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik zeg het nogmaals, niemand is verplicht om naar de demonstratie te gaan. Ik spreek over "Lady Night" hier in Vlaanderen (toegang voor vrouwen alleen) Bovendien een videomateriaal om je tegen de muur te duwen, dat het niks te maken heeft met hun religie. Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 23:39. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bedankt eindelijk daar duidelijk over te zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#118 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
*paars stommiteit-provocatie Jij verplicht me om te redeneren zoals jij redeneert. Ik heb mijn eigen mening. Vrouwen en mannnen mogen (= hebben het recht om...) thuis te blijven, om appart te demonstreren of samen te demonstreren. Zij doen zoals ze het willen. Ik vraag je om nooit meer op mijn plaats antwoord te geven, en dan nog een stom antwoord; je gekke redeneringen moet je voor jezelf houden. Laatst gewijzigd door QuasiX : 26 mei 2011 om 23:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |