Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 27 mei 2011, 16:01   #21
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Blijkbaar wel, het simpele gegeven dat we daar zijn geeft daarover toch uitsluitsel?
Ah zo, dus als ik bij u inbreek en ik knal u en uw familie neer mag ik achteraf tegen de flikken zeggen "het simpele gegeven dat ik hier ben geeft daarover uitsluitsel".
Frans Oghtendlicht is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:25   #22
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door White Raven Bekijk bericht
Jongen?

Ik ben niet degene die met dat achterlijk argument "de islam" is afgekomen. Ik wil helemaal niet dat het geld van mijn belastingen wordt gebruikt om andere landen te beschieten en of daar nu moslims wonen of niet kan mij geen bal schelen.
Stop dan met belasting te betalen inplaats van de crybaby uit te hangen hier.

En verder over kadhafi, ik vroeg of hij moslim was, is de vraag te moeilijk? Jongen!

Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 mei 2011 om 16:27.
Xenophon is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:27   #23
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ah zo, dus als ik bij u inbreek en ik knal u en uw familie neer mag ik achteraf tegen de flikken zeggen "het simpele gegeven dat ik hier ben geeft daarover uitsluitsel".
Ik zou u aanraden, als je de gangster gaat uithangen, van bij de politie geen verklaringen af te leggen.
Oud 27 mei 2011, 16:48   #24
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door reinaert68 Bekijk bericht
Is het geen tijd dat Vlamingen op hun strepen gaan staan en hun politieke rechten opeisen? Een sterk signaal dat de nood aan een grondige staatshervorming alleen groter is geworden en de politieke spelletjes enkel in een drama zullen eindigen? Een overduidelijk nee tegen de Franstalige blokkade en financiële chantage?

Een van de grootste successen in de geschiedenis van de Vlaamse ontvoogding was het protest in Leuven voor een Nederlandstalige universiteit. De tijd is volgens mij gekomen dat de Vlaming zijn stem laat horen in de straten van Brussel. Een betoging mét inhoud, niet-partijgebonden, waarin Vlamingen massaal hun eisen voor een confederaal België en de uitvoering van de octopusnota naar voor schuiven. Of kijken we moedeloos toe en zijn we de laffe, verdeelde Vlamingen die men ons verhoopt te zijn?
Daar gaat veel "volk" op afkomen.

Maar het zal wel weer eens een "scheet in een fles" blijken te zijn.
Henri1 is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:52   #25
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Zoals de "leve belgie" betogingen bedoel je? De eerste de beste gay-parade had veel meer volk dan de gezamelijke "leve Belgie" betogingen.

Er zijn dus meer homo's dan Belgen...

Vergelijk dat eens met de Vlaamse politieke akties zoals de gordel waar bijna 100.000 mensen naartoe komen.

Laatst gewijzigd door Xenophon : 27 mei 2011 om 16:52.
Xenophon is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:55   #26
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Is het geen tijd dat Vlamingen op hun strepen gaan staan en hun politieke rechten opeisen? Een sterk signaal dat de nood aan een grondige staatshervorming alleen groter is geworden en de politieke spelletjes enkel in een drama zullen eindigen? Een overduidelijk nee tegen de Franstalige blokkade en financiële chantage?

Een van de grootste successen in de geschiedenis van de Vlaamse ontvoogding was het protest in Leuven voor een Nederlandstalige universiteit. De tijd is volgens mij gekomen dat de Vlaming zijn stem laat horen in de straten van Brussel. Een betoging mét inhoud, niet-partijgebonden, waarin Vlamingen massaal hun eisen voor een confederaal België en de uitvoering van de octopusnota naar voor schuiven. Of kijken we moedeloos toe en zijn we de laffe, verdeelde Vlamingen die men ons verhoopt te zijn?
In tegenstelling tot toen, is er hoegenaamd geen animo. Stemmen voor een Vlaams-nationalistische partij, tot daar aan toe, maar zelf uit de zetel komen. Ho maar...
Vito is offline  
Oud 27 mei 2011, 16:58   #27
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
In tegenstelling tot toen, is er hoegenaamd geen animo. Stemmen voor een Vlaams-nationalistische partij, tot daar aan toe, maar zelf uit de zetel komen. Ho maar...
De Vlaming heeft begrepen dat hij op die manier Belgie kan lamleggen, waarom zou je dan gaan betogen?
Oud 27 mei 2011, 16:59   #28
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
De Vlaming heeft begrepen dat hij op die manier Belgie kan lamleggen, waarom zou je dan gaan betogen?
Ik ben het niet die oproept om te gaan betogen.

Laatst gewijzigd door Vito : 27 mei 2011 om 16:59.
Vito is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:02   #29
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Ik ben het niet die oproept om te gaan betogen.
Neen, dat zal wel niet en dat dacht ik ook niet.

Niettemin blijft de gevolgtrekking dezelfde.

We leggen, door te stemmen op de N-VA, Belgie volledig lam. Dat kan niemand bekomen door te betogen.
Oud 27 mei 2011, 17:05   #30
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zoals de "leve belgie" betogingen bedoel je? De eerste de beste gay-parade had veel meer volk dan de gezamelijke "leve Belgie" betogingen.

Vergelijk dat eens met de Vlaamse politieke akties zoals de gordel waar bijna 100.000 mensen naartoe komen.
Tiens, nu ineens is het een politieke manifestatie ?

Hoeveel Walen Gordelen er mee ?
Henri1 is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:19   #31
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Rikske, hier mag jij niet 'meespelen', jongen! Ga je nu bij meester Bertje en zijn secondantje Elio even uitwenen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:22   #32
hollande
Banneling

Standaard

Citaat:

3 man en een grote kattekop.
hollande is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:32   #33
pajoske

pajoske's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

In een ver verleden, toen ik nog jong, naïef en onwetend was heb ik me laten verleiden mee te betogen voor Leuven Vlaams. Nu ik ouder, minder naïef en meer en beter geïnformeerd, krijgt ze mij niet meer zo ver dat ik mij voor anderen hun kar laat spannen.
pajoske is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:37   #34
Bokkenreyder

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pajoske Bekijk bericht
In een ver verleden, toen ik nog jong, naïef en onwetend was heb ik me laten verleiden mee te betogen voor Leuven Vlaams. Nu ik ouder, minder naïef en meer en beter geïnformeerd, krijgt ze mij niet meer zo ver dat ik mij voor anderen hun kar laat spannen.
Wel naar de Shame geweest, Joske?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline  
Oud 27 mei 2011, 17:40   #35
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:

Het is altijd een politieke zaak geweest, jij zou het licht van de zon ontkennen zonder blozen jij.

En de Walen die mee willen gordelen in de Vlaamse rand om zijn Vlaamse karakter te benadrukken zijn meer dan welkom.

Gewoonlijk komen die alleen maar om als kleine kinderen duimspijkers te strooien. Waarom toch als het geen politiek is?
Oud 27 mei 2011, 18:06   #36
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Ik zou u aanraden, als je de gangster gaat uithangen, van bij de politie geen verklaringen af te leggen.
Gij beter ook ni: "Blijkbaar wel, het simpele gegeven dat we daar zijn geeft daarover toch uitsluitsel?"
exact dezelfde bullshit-argumentatie als die die ik naar u terug heb geschoten.
Oud 27 mei 2011, 18:07   #37
Frans Oghtendlicht
Parlementslid

Standaard

Citaat:
Stop dan met belasting te betalen inplaats van de crybaby uit te hangen hier.

En verder over kadhafi, ik vroeg of hij moslim was, is de vraag te moeilijk? Jongen!
Ik kan ni stoppen met belastingen betalen want door fasco nationalisten als gij gaan de staatsvertegenwoordigers aan mijn deur staan.

En of Kadhafi een moslim is of niet interesseert mij geen bal. Wij hebben niks te zoeken in Libie.
Oud 27 mei 2011, 18:33   #38
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
We leggen, door te stemmen op de N-VA, Belgie volledig lam. Dat kan niemand bekomen door te betogen.
Gedeeltelijk correct. Door N-VA zo groot te maken en doordat iedereen schrik heeft om N-VA niet mee te nemen in een besparingsregering, ligt België volledig lam.
Vito is offline  
Oud 28 mei 2011, 01:38   #39
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik kan ni stoppen met belastingen betalen want door fasco nationalisten als gij gaan de staatsvertegenwoordigers aan mijn deur staan.

En of Kadhafi een moslim is of niet interesseert mij geen bal. Wij hebben niks te zoeken in Libie.
Wat wil dat zeggen? "Fasco nationalisten?"

En op welke manier heb ik dan invloed op het gedrag van staatsvertegenwoordigers?
Oud 28 mei 2011, 02:17   #40
captain jack
Gouverneur

captain jack's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Aan welke manifestaties hebt gij zoal deelgenomen als ik vragen mag?
captain jack is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be