![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat is 1 kwestie. Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 11:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wie zijn dat dan precies? Is dit een grote groep? Een kleine groep? Zo heeft niemand er een zicht op. Waar zijn deze mensen? In Belgie? Ik ken nm niemand die dat doet.
![]() |
![]() |
![]() |
#143 | |
Staatssecretaris
|
![]() Maar voor mij om het even illwill of je het gezegd hebt of niet; of het nu over jou gaat of niet. Als je onder die criterias valt, gaat het (maar wat?) dan ook om jou, ja!
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 11:45. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#144 |
Staatssecretaris
|
![]() Blijkbaar hebben ze geen tegenargumenten tegen mijn tegenargumenten over de topic zelf. )))
Goed zo! |
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voila, stop met iedereen binnen het VB op 1 hoop te gooien. Niet iedereen binnen het VB heeft dezelfde mening, net zoals dat bij alle anderen partijen ook niet zo is. Niet iedereen deelt die mening. Graag ook even aantonen dat deze mensen binnen het VB deze mening hebben en haat hebben lopen verkondigen. ik heb dat alvast nog nooit gezien. Waar hebben ze dit gedaan...heb je hier beelden van, getuigenissen?
![]() |
![]() |
![]() |
#146 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Welke tegenargumenten van jouw? Heb je die in onzichtbare inkt geplaatst hier? Ik zie er nm geen enkele.
![]() |
![]() |
![]() |
#147 | |||
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 12:11. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
(Tegenargumenten); o.a.: 1) Deze 2) Deze 3) Deze 4) Deze 5) Deze 6) Deze 7) Deze 8) Deze 9) Deze 10) Deze en 11) Deze ![]() Graag gedaan. - Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 12:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, graag aantonen dat het zo is wat je zegt. Een hoop mensen vals beschuldigen kan iedereen.
![]() |
![]() |
![]() |
#150 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nog een poging graag.
![]() |
![]() |
![]() |
#152 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() A) Indien je in de werkelijkheid wel begrijpt dan is je antwoord ( ![]() B) Indien je in de wekelijkheid niet begrijpt, maar gewoon zegt dat je begrijpt; zelfs indien je het ook meent, terwijl je niet begrijpt; dan is je antwoord ( ![]() Meer uitleg nodig? ![]() - Zo ja, vraag het maar; ( ![]() - Zo niet, volg die verwijzingen nogmaals en probeer eens beetje te denken deze keer. ![]() Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 14:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#154 |
Minister
|
![]() Ik heb niet echt zicht op wie aan welke kant van het politieke spectrum te vinden is, wel heb ik inmiddels een notoire topicvervuiler met zijn/haar onsamenhangende praat op negeren gezet. Maar je zou hoe dan ook toch mogen verwachten dat uitgerekend linkse mensen tegen religieus geïnspireerde gescheiden demonstraties zijn en voor gelijkheid van man en vrouw en van dat soort zaken.
![]() |
#155 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vraag maar 1 duidelijk iets. Jouw tegenargumenten.
![]() |
![]() |
![]() |
#156 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je zou van linkse mensen mogen verwachten dat ze net zo hard (onbestraft) mee graaien als 'rechtse' mensen. En dat is precies wat er gebeurt. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 27 mei 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#157 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar goed dat alle allochtonen voor hun geld gaan werken want anders zou het er nogal uitzien.
![]() |
![]() |
![]() |
#158 |
Minister
|
![]() Toet en met "naïeve gedachtes" was ik mee, maar de relevantie van de rest, met betrekking tot het onderwerp van dit topic, ontgaat me weer eens, doch niet getreurd, dat gebeurt wel vaker.
![]() |
#159 |
Staatssecretaris
|
![]() Jouw geval valt onder "B" dan ?! Jammer.
Laatst gewijzigd door QuasiX : 27 mei 2011 om 22:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#160 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet Allah maar de wet bepaald het samenleven,rechten van mannen EN VROUWEN en dus zijn gescheiden betogingen fout. Het is dus vooral een signaal DEZE samenleving niet te respecteren,en evnemin van plan te zijn dat in de toekomst te doen, dus mocht van mij een betoging die gebaseerd is op discriminatie worden afgelast. Wanneer morgen een betoging wordt georganiseerd waar autochtonen en allochtonen verplicht worden gescheiden te lopen, is dat dan ook " orgineel " of kraait u dan dat u gediscrimineerd wordt en die betoging aanzet tot haat? Draai nog een beetje... Laatst gewijzigd door alice : 27 mei 2011 om 22:52. |
|
![]() |
![]() |