![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 |
Banneling
|
![]() Deze keer in Spanje.
Aanzie deze schokkende beelden van politiegeweld. Zoals je kunt zien, beleven die stomme flikken weer de lol van hun leven. Onschuldige betogers afmeppen. http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20110527_100 |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Banneling
|
![]() "Mama, ik wil later politieagent worden en burgers die in opstand komen tegen het regime ,die ik dien als een trouwe hond, zonder reden neerkloppen..."
Ik vraag mij of die politiemannen ook vrouw en kinderen hebben, of eigenlijk een leven hebben buiten de robot van de staat te zijn. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() er zijn iets meer dan dertig gewonden, waarvan dertig agenten
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Minister
|
![]() Na Mohammed Bouazizi zal het nu Jesus Dios zijn die zichzelf in brand stak en een revolutie ontketende in het corrupte Zuid-Europa.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ALs dat geen compleet debiele opmerking is weet ik het niet. beetje gebrainwashed?
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De recente film 'Battle in Seattle' geeft een interessant relaas van de betogingen tegen het WTO in Seattle. Zowel de kant van de betogers als van de politie worden belicht. Hopelijk wordt de film ook beschikbaar gemaakt voor het Europees publiek.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je moet compleet je zelfrespect verliezen om bij de flikken te gaan, ofwel geen hersens in je kop hebben. Maar ik vermoed bij veel van die gasten is dat van beiden wat. Geen zelfrespect en geen hersens. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In Bolivia zou dat niet lukken zo een betoging uit elkaar slaan. Daar worden betogers meer gerespecteerd en gevreesd, want die laten zich niet zo doen. Die verdedigen elkaar. Vroeger begon men er dan op te schieten. Nu respecteert men het protest.
Mensen zoals die PPer in Spanje die enkel propere straten willen zien maar geen gehoor hebben naar de eisen van de betogers heb je overal. Fascistoïde wordt dat soms genoemd. (Ondertussen besef ik dat dat woord iets gecompliceerder is dan de populaire betekenis die eraan gegeven wordt maar kom). Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 28 mei 2011 om 00:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#16 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Rellen zijn de taal van degene waar niet naar geluisterd wordt." - Nelson Mandela |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ze kloppen ook niet zomaar op burgers he. Die mensen wisten goed genoeg dat ze daar niet mochten zijn. Nu dat is nog geen reden om erop te kloppen, maar als ze gewoon thuis waren gebleven hadden ze geen klop gehad.
|
![]() |
![]() |