![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#141 | |
Minister
|
![]() Citaat:
De overgrote meederheid van de onderzoeksgroepen krijgt zijn geld via de overheid (via verschillende projecten, IWT, FWO,...) of via europese projecten. En waarom zou het bedrijfsleven niet mogen sponsoren? Ja, natuurlijk willen zij er dan profijt uithalen. Maar betekent dit dan dat we hier geen onderzoek meer op mogen uitvoeren?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 29 mei 2011 om 21:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#142 |
Minister
|
![]() 10 treehuggers neerknallen, de rest zal wel braaf naar huis gaan. Hippies.
![]()
![]() |
#143 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Het vastestofdepartement van UGent werkt ook nauw samen met (o.a.) Umicore. Het is dan ook een bloeiende onderzoeksgroep.
![]() |
![]() |
#144 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat je zelf niet boert, was ik voor 99 % zeker. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#145 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Enne, ik denk dat het maatschappelijk draagvlak met de minuut groter wordt, gezien de reacties op dit forum, in het nieuws en op het forum van de standaard.
![]() |
![]() |
#146 |
Europees Commissaris
|
![]() Hoeveel oppervlakte neemt het in beslag? Mijn schatting van enkele aren was op basis van de filmpjes op de tv, zit ik er nu zoveel naast?
![]() |
#147 | |
Minister
|
![]() Citaat:
over dat groter worden van het maatschappelijk draagvlak; ik zie meer reacties TEGEN het vandaliseren van dat veld, dan pro... Tenzij ik het mij inbeeld natuurlijk.
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 29 mei 2011 om 21:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#148 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik geloof trouwens niet echt de verhaaltjes dat het grotendeels Franstaligen zijn, net omdat er tegenwoordig te pas en te onpas �*lles communautair wordt gemaakt en omdat ik er geen bron voor vind.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 29 mei 2011 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#149 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() En ik denk zeker dat het maatschappelijk draagvlak er is voor dergelijke zaken. Het is alleszinds aanwezig in de ons omliggende landen (die staan te springen om als gastheer te fungeren voor dergelijke veldproef, juist zoals dat het geval was met de populieren-veldproef)
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#150 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ecofasco Bart Staes gaat zich ook komen moeien:
http://standaard.be/artikel/detail.a...MF20110529_101 Blijkbaar heet stenen gooien en eigendommen vernietigen nu "burgerlijke ongehoorzaamheid". De groenen, zelfverklaarde toonbeelden van de democratie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#151 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#152 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#153 |
Europees Commissaris
|
![]() Toch nog een lichtpuntje. Kris Peeters "betreurt" de actie en benadrukt het belang van wetenschappelijk onderzoek. De katholieken dus.
Als we in de US zouden wonen, zouden de katholieken die idioten nog gelijk geven ook.
![]() |
#154 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Overigens, zelfs katholieken (de gewone mensen, niet die wereldvreemde leiders) zijn niet tegen wetenschappelijk onderzoek. Mijn leerkracht biologie uit het middelbaar was lesbisch, had biologie gestuurd en was diepgelovig. Kan ook verwijzen naar mensen als George Lemaitre (priester en ontdekker oerknaltheorie), Mendel, de KULeuven, enz. En ja, nu kan Peeters toegevoegd worden aan het rijtje ![]()
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 29 mei 2011 om 21:41. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#155 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() Laatst gewijzigd door Travis66 : 29 mei 2011 om 21:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#156 |
|
![]() de hongerdood. Niks zo geweldig als natuurlijke selectie aan het werk, survival of the fittest...
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#157 |
Europees Commissaris
|
![]() Waauw. Dat allemaal en nog geschiedenis ook. Ge kunt het maar hebben. 't Is u gegund.
![]() |
#158 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wetende dat we toch al honderden duizenden jaren menselijke evolutie achter de rug hebben, een beetje een teleurstellend resultaat, vind ik soms.
![]() |
![]() |
#159 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
#160 |
Banneling
|