![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Vera Dua is één van de bekwaamste politici die de partij in haar rangen had. Het is dus idd spijtig dat uitgerekend zij het voor bekeken houdt. Ik ben altijd tegen de regeringsdeelname van Agalev geweest, maar als minister van Landbouw en Leefmilieu heeft ze goed werk verricht.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Europees Commissaris
|
![]() Groen heeft, sinds Marie Vogels er bij was, veel van mijn sympathie verloren.
Haar dure afvalbeleid in Antwerpen, jaren geleden, heeft ze ons flink door de strot geramd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() ja, diegene die iedereen aanraadt te "onthaasten" en vervolgens zelf gaat cumuleren alsof haar leven ervan afhangt
Laatst gewijzigd door born2bewild : 21 mei 2011 om 08:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vermoedde al dat er een "addertje" onder het gras zat.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is ze niet betaald geweest misschien? jullie zouden de bladeren aan de bomen en het licht van de zon nog ontkennen jullie.
Het miljonairs-collectief dat anders ging leven... ![]()
Laatst gewijzigd door Xenophon : 21 mei 2011 om 15:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Europees Commissaris
|
![]() Verklaar u nader ajb.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Groen en links gaat niet samen. Als er nu iets is waar ongelijkheid tot in het maximale met al z'n consequenties doorgetrokken wordt, is het wel de natuur. Groen! bevat weinig tot geen echte ecologisten, enkel veel verdoken rooien waarvan we allen weten dat ze geen bal begrijpen van ecologisme.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Voor de landbouwer was ze nog erger dan een mislukte oogst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
waarom jij? ik voor mij vond dat er een paar lang aanslepende (anti-)sociale toestanden zijn, die ook niet aangepakt worden en die Groen dus niet mee moet helpen slepen, als ze die toch niet kunnen veranderen, want dan zijn ze meedeverantwoordelijk |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De meeste appelbomen zijn wel degelijk appelbomen, idem voor alle andere soorten (die ook allemaal bomen zijn bv). Gelijkheid genoeg. Dit soort argumenten dat ecologie met primaire ongerepte natuur reduceert, zijn waardeloos totaal. Het natuurlijkheidsdebat is dan nog weer iets anders, dat is filosofie, misschien ook niet direct iets voor jou, op deze quote alleen al te oordelen Ecologie Studie van de relaties tussen de levende organismen onderling en met de relaties tussen deze organismen en het omringende abiotisch en biotisch milieu. Gevonden op http://www.houtwal.be/vakjargon/_vaktaal_index.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit soort argumenten dat ecologie tot primaire ongerepte natuur reduceert, zijn waardeloos totaal. Het natuurlijkheidsdebat is dan nog weer iets anders, dat is filosofie, misschien ook niet direct iets voor jou, op deze quote alleen al te oordelen Ecologie Studie van de relaties tussen de levende organismen onderling en met de relaties tussen deze organismen en het omringende abiotisch en biotisch milieu. Gevonden op http://www.houtwal.be/vakjargon/_vaktaal_index.htm |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is de naam. Wie stemt er nu ook op Groen!?