Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 3 juni 2011, 11:05   #641
smiley
Perm. Vertegenwoordiger VN

smiley's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Savatage Bekijk bericht
Ik vrees dat meneer Panda het niet wilt inzien. Hij verkiest de propaganda praatjes van Hamas & co.
Inderdaad. Zulk een gasten zij net zo gevaarlijk als osama hamas hesbollah en co. Geen wonder dat die niks tegen islam of islamisering/sharia of islamterreur islamimperialsime theocratie hebben. Het zijn de hevigste supporters ervan. Abou jahjah daar keken zij ook naar op.

Citaat:
Een AEL waar de oprichter ervan ooit heeft geschreven.

De sjaria is niet van menselijke oorsprong, maar van goddelijke openbaring. Allah (swt), de allerhoogste en de unieke (tawhied) schepper zelf is de bron van het recht.

De rechten die door Allah zijn verleend zijn onveranderlijk en onvervreemdbaar en zijn van toepassing op alle mensen; niemand heeft het recht daarop inbreuk te plegen of wijzigingen aan te brengen. Daarom staan zij boven menselijke wetten.

In de islam zijn godsdienst en politiek niet van elkaar gescheiden. Pogingen om de islam tot de privé-sfeer te beperken (zogenaamde Euro-islam) zijn gericht op het uitschakelen van de islam. Secularisme wordt daarom afgewezen. Daarnaast is het van belang de strijdbaarheid van de islam te bewaren.

Abou Jah Jah
De islamitische soort van 'vrede'
http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519

Laatst gewijzigd door smiley : 3 juni 2011 om 11:21.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 11:07   #642
smiley

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Red Panda Bekijk bericht
Tuurlijk is dat legitiem. Je moet aan Israel vragen waar haar moreel besef is, niet aan mij.
Walgelijke uitspraak
Oud 3 juni 2011, 11:22   #643
smiley

Standaard

Citaat:
VN rapporten zijn plots hamas propaganda rapporten. Zo zal het zeker staan op die ongure sites van jullie. Veel indruk dat het maakt allemaal.
De VN is de spreekbuis van islamitische landen
Oud 3 juni 2011, 13:01   #644
smiley

Standaard

Citaat:
Jaja, uw bedenkelijke sites zonder bronnen of onderzoek zullen geloofwaardiger zijn.

Jij en de anderen zijn gewoon slachtoffers van de zionistische propagandamachine. Makkelijk te beinvloeden vanwege je al aanwezige riabate moslimhaat.
Was een stukje geschreven door Nahed Selin. Die zul je nu waarschijnlijk ook wel haten. Makkelijk beinvloedbaar slachtoffer van islampropaganda.

http://dutch.faithfreedom.org/forum/...php?f=4&t=7519

De vn is in islamhanden. De vn is de spreekbuis van de islam.

Vn-rapport Islamofobie
http://wn.com/VN-rapport_Islamofobie

Laatst gewijzigd door smiley : 3 juni 2011 om 13:07.
smiley is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 13:22   #645
smiley

Standaard

Citaat:
Heel geloofwaardig allemaal in uw poging om zionistische oorlogsmisdaden te ontkennen. Hebt u ook subsantieel bewijs dat de bevindingen van de VN, artsen van over de hele wereld, Amnesty enz leugens zijn?

Met geloofwaardige bronnen natuurlijk, en moet blijken uit onafhankelijk onderzoek.
Er bestaat niets walgelijker dan wat u zit te verdedigen
Oud 3 juni 2011, 13:31   #646
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Savatage's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
VN rapporten zijn plots hamas propaganda rapporten. Zo zal het zeker staan op die ongure sites van jullie. Veel indruk dat het maakt allemaal.
Ongure sites Het Rode Kruis betrouw ik al wat meer dan zo'n flutinstelling. Ik heb je trouwens nog nergens een link zien geven naar een offcieel VN rapport waarin die verzinsels over fosfor bevestigd worden.
Savatage is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 13:35   #647
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik verdedig de waarheid.
Neen, dat doe jij niet. Je verzint er hier op los dat het niet meer normaal is. Doen alsof Israël scholen vol spelende kinderen aanvalt om dan twee posts later toe te geven dat het eigenlijk om een lege school ging.

Citaat:
U zal die wellicht wel walgelijk vinden, omdat u alle oorlogsmisdaden en geweld tegen moslims (al is de islam slechts een dekmantel en is het gewoon platvloers racisme) goedkeurt en leugens MOEDWILLIG plaatst.
Jij bent hier degene die al die terroristische aanvallen van de Pallestijnen gerechtvaardigd vindt, maar alles wat Israël doet is dan tegelijkertijd weer schandalig. Met dat soort inconsequente aanvallen val je natuurlijk nogal vlug door de mand.

Citaat:
Want ik geloof nooit dat jij en uw kornuiten gewoon dom en naief zijn door zion propaganda te geloven en te papegaaien, maar die moedwillig en lustig gebruikt om uw haat jegens moslims te laten botvieren.
Haat jegens moslims? Duizenden raketten afvuren op onschuldige mensen en dan komen janken als het leger zich ermee komt moeien. Daar heb ik inderdaad geen compassie mee, ongeacht of het om moslims/christenen/boeddhisten gaat.
Oud 3 juni 2011, 13:42   #648
Savatage
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Speciaal op verzoek van de negationisten zal ik een nieuwe draad openen over de Israelische oorlogsmisdaden.
Go ahead! Jouw vorige thread om ten strijde te trekken tegen Israël was alvast hilarisch, ik ben ervan overtuigd dat weer even lollig gaat worden.
Oud 3 juni 2011, 14:55   #649
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Gezien de reacties in deze draad is discriminatie en racisme tegenover moslims hier wel op zijn plaats.

Ik vind het nogal hypocriet dat forummers die voortdurend hun racisme tegenover moslims etaleren, hier het racisme van moslims tegenover joden bekritiseren.
Oh ja en welke forummers doen dit dan?
Daar krijgen we dan nooit antwoord op....deze discussie gaat over discriminatie en rasisme vanuit moslims tegenover Joden, hou je eens aan het onderwerp, er zijn voldoende discussies waar je je mening over mensen tegenover moslims kwijt kunt.
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 17:36   #650
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Om helemaal correct te zijn, handelt het onderwerp over een onbeduidend, snel ineengeflanst flutonderzoekje waarbij antisemetische gevoelens niet af te leiden vallen. Met als doel, de moslims te "identificeren" als de nieuwe nazi's.
Dat is uw mening en die mag u gerust hebben, maar daarom is dat natuurlijk nog geen waarheid.
Het onderzoek toonde aan dat er veel moslims zijn met duidelijk antisemitische gevoelens, en dat niet economische achterstelling maar religieuze overtuiging aan de basis liggen van die gevoelens.

Wel veelzeggend hoe u probeert om moslims ook in dit geval als slachtoffers af te schilderen,dat zijn ze natuurlijk niet.
U geeft trouwens zelf ook blijk van duidelijk antisemitische gevoelens zonder uit te leggen waarom dit nu echt zo is.
Die vraag wilt u trouwens niet eens beantwoorden, dat mag natuurlijk maar kom dan niet jammeren over moslims die worden afgeschildert als nazi's.
In een andere post insinueerde u ook nog dat Joden daarachter zitten...

Ik wil u wel ernstig nemen maar dan zult u toch wat meer moeite moeten doen dan dit Calimerogedoe...
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 18:58   #651
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Dat is uw mening en die mag u gerust hebben, maar daarom is dat natuurlijk nog geen waarheid.
Het onderzoek toonde aan dat er veel moslims zijn met duidelijk antisemitische gevoelens, en dat niet economische achterstelling maar religieuze overtuiging aan de basis liggen van die gevoelens.

Wel veelzeggend hoe u probeert om moslims ook in dit geval als slachtoffers af te schilderen,dat zijn ze natuurlijk niet.
U geeft trouwens zelf ook blijk van duidelijk antisemitische gevoelens zonder uit te leggen waarom dit nu echt zo is.
Die vraag wilt u trouwens niet eens beantwoorden, dat mag natuurlijk maar kom dan niet jammeren over moslims die worden afgeschildert als nazi's.
In een andere post insinueerde u ook nog dat Joden daarachter zitten...

Ik wil u wel ernstig nemen maar dan zult u toch wat meer moeite moeten doen dan dit Calimerogedoe...

Ga je in elke zin het woordje moslim schrijven?? Blijf het herhalen Alice mss nog een een paar 100 keer en we gaan u geloven. .... De vraag die je uzelf moet stellen is 'nemen ze mij Aliceke nog ernstig'??? Na 245545521 duizend keer schrijven 'de moslims zijn slecht, ze zijn stout en al die andere zeik'.... gaan ze mss beginnen twijfelen aan mij. ..
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 19:08   #652
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dan wil ik het citaat uit dat onderzoek waarin dit gesteld wordt.

Dankzij de link van Macchiavelli vond ik een voorstelling van dit rapport.
http://www.jeugdonderzoeksplatform.be/ned/index.htm

Daaruit blijkt dat de correlatie tussen anti-semitisme en moslims ten dele verklaard wordt door het geloof en de zendervoorkeur en grotendeels onverklaard is.

Maar onze huis-koran-deskundigen zullen het hoogstwaarschijnlijk beter weten.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juni 2011, 19:15   #653
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh ja en welke forummers doen dit dan?
Daar krijgen we dan nooit antwoord op....deze discussie gaat over discriminatie en rasisme vanuit moslims tegenover Joden, hou je eens aan het onderwerp, er zijn voldoende discussies waar je je mening over mensen tegenover moslims kwijt kunt.
Zit jij hier nog maar pas op het forum dat jij geen idee hebt welke forummers steevast hun haat tegenover moslims ventileren? Of doe je alsof je geen idee hebt?
Oud 3 juni 2011, 19:17   #654
Dajjal
Minister

Dajjal's schermafbeelding

Standaard

De moslims zijn natuurlijk de meest vredelievende groep op deze aardkloot. En productief dat ze zijn ! Ik verwacht echt dat een moslim binnen een jaar of twee met een geneesmiddel voor kanker of AIDS voor de dag komt.

Of hij kan zich ook opblazen in de lobby van een westerse firma die met een geneesmiddel tegen kanker of AIDS voor de dag komt natuurlijk. 't Is een hobby he.
Oud 3 juni 2011, 19:18   #655
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Zit jij hier nog maar pas op het forum dat jij geen idee hebt welke forummers steevast hun haat tegenover moslims ventileren? Of doe je alsof je geen idee hebt?
Het is geen haat. Het is ervaring.
Oud 3 juni 2011, 19:23   #656
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Het is geen haat. Het is ervaring.
Ervaring met alle moslims?
Oud 3 juni 2011, 19:28   #657
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Ervaring met alle moslims?
Een representatief deel.
Oud 3 juni 2011, 19:42   #658
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dajjal Bekijk bericht
Een representatief deel.
Ik dacht het al.
Moslimhaat gebaseerd op basis van de "ervaring" met enkelingen.
Oud 3 juni 2011, 19:50   #659
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Ik dacht het al.
Moslimhaat gebaseerd op basis van de "ervaring" met enkelingen.
Vele jaren in Molenbeek hebben mij een prima perspectief op onze moslims gegeven.

Geloof mij. Het waren geen enkelingen. Eerder heb ik enkelingen ontmoet die menselijk waren. De overgrote meerderheid was spijtig genoeg een totale verspilling van perfect goede zuurstof.
Oud 3 juni 2011, 20:06   #660
Dajjal
Minister

Standaard

Citaat:
Die enquete toont niks aan. De naam onderzoek onwaardig.

Als u dat niet inziet, kan u onmogelijk ernstig genomen worden.
Dag dubbelnick van linkse alternativo die geband is.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be