![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8101 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Je vindt dat tegen één soort haat en racisme moet ingegaan worden; tegen de andere niet. |
||
|
|
|
|
|
#8102 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het is de moeite niet om er op in te gaan, u doet echt niets anders dan met een beschuldigend vingertje wijzen naar wie u niet a priori voortdurend gelijk geeft.
|
|
|
|
#8103 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8093 Maar jij vond en vindt het niet de moeite om daar op in te gaan. Dan is het wel duidelijk. |
|
|
|
|
|
|
#8104 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zo is 't. Laatst gewijzigd door Marie van de koster : 4 juni 2011 om 21:53. |
|
|
|
|
|
|
#8105 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik heb je ook meermalen uitgelegd (in eenvoudige taal) , waarom het bepaald niet opportuun is voor Vlaamse politici een streng criminaliteitsbeleid te entameren. Eigen volk gaat dus geen eigen volk vast zetten (uitzonderingen daargelaten) en moet dus tolerant zijn mbt bepaalde vormen van criminaliteit (zoals fraude). |
|
|
|
|
|
|
#8106 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#8107 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik herhaal nog even lichtelijk anders geformuleerd de mening van Maori waar ik mij (zoals reeds tweemaal gezegd) volledig bij aansluit en hoop dat u nu eindelijk even de moeite doet om dit ernstig te lezen ZONDER VOOROORDELEN: Het feit dat er mensen zijn die geen problemen hebben met joden maar wel met moslims heeft NIETS met racisme te maken heeft maar alles met het gedragspatroon van joden, moslims etc. Het zou natuurlijk veel makkelijker zijn moesten de "geviseerden" zich zo kunnen ontdoen van eender welke verantwoordelijkheid tegenover de maatschappij waarin zij leven: schuif het maar in de schoenen van de racistische belgen. … En dat doet u nu voortdurend: wat moslims of andere allochtonen verkeerd doen, interesseert u eenvoudigweg niet. Alles is altijd de schuld van de “racistische” Belgen. Zoals Pilatus wast u uw handen in onschuld en kijkt tevreden naar uzelf, de oh zo tolerante Artisjok. Moet er geen zand zijn …
|
|
|
|
#8108 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik heb al meermaals een concrete post aangehaald en aangetoond waarom die racistisch is. Citaat:
Je eigen racisme praat je goed met excuses, maar is onverminderd racisme. Een bevolkingsgroep beoordelen op de daden van enkelingen binnen die groep is racisme. De moslims die iets tegen joden hebben zullen ook wel een excuus hebben. Het gedrag van Israël in de bezette gebieden bijvoorbeeld. Je mening was al duidelijk. Tegen haat en racisme van moslims tegen joden moet ingegaan worden; maar tegen haat en racisme tegen andere bevolkingsgroepen niet. Citaat:
Kan je concreet aantonen "Alles is altijd de schuld van de “racistische” Belgen". (citaat met link graag) |
|||
|
|
|
|
|
#8109 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
U moet eens dringend een boek over sociologie lezen, uiteraard bestaat er groepsgedrag, bij meisjes, pubers, adolescenten,bejaarden, maar evengoed bij Nederlanders, Spanjaarden, Chinezen, Joden of moslims en dat dit gedrag wordt besproken heeft geen lor te maken met racisme, de overvolle gevangenissen, jongerencriminaliteit en vluchthuizen tonen pijnlijk aan dat er wel degelijk ook onder moslims gedrag voorkomt waarbij je kunt spreken over groepsgedrag. Uiteraard betekent dat nooit dat daarom ieder lid van een groep individueel steeds dat gedrag stelt, daar hoef je niet zo intelligent voor te zijn om tot die conclusie te komen, maar beweren dat mensen die op negatief gedrag (wat in een bepaalde groep meer voorkomt dan binnen andere groepen) wijzen racisten zijn is totaal van de pot gerukt en zegt iets over uw obsessie, niet over wie u meent te moeten bekritiseren op basis van uw gebakken lucht. |
|
|
|
|
|
|
#8110 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
|
|
|
#8111 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
1) Geweldadige dievege met kind van 1 jaar oud
2) 2 dieven 3) Overval met extreem geweld op gedltransport. 4) Moordpoging. 5) Slagen en verwondingen 6) Moordpoging 7) Drugsdealers (belastingontduikers voor sommigen) 8) Dubbele moordpoging 9) Koperdieven 10) Moord 11) Frauderen om op hun lui gat OCMW steun te trekken. 12) Moslims willen huwelijk tot nachtmerrie omvormen 13) oorlogsmisdadiger 14) Politiecombie aangevallen door groep jongeren. 15) Bekogeling van voertuigen met stenen 16) Opzettelijke aanrijding...moordpoging 17) Toevallig een allochtoon...Meest beruchte jeugddelinquent. 18) Man maakt amok op dak van huis en dreigt met een mes. 19) 10`er bende opgepakt 20) 3 criminelen slaan gehandicapte bijna dood. 21) 200-tal relschoppers 22) Vechtpartij 23) Schietpartij, 2 doden 24) Helft van de moslimjongeren in Brussel zijn rascistisch. 25) Belastingsgeld voor terrorisme 26) Dief 27) Brutale verkrachting van 17 jarig meisje 28) Overvolle cellen door allochtonen... 29) geweldadige homejacking als wraak 30) Steekpartij 31) 3 albaneze dieven 32) 14 carjackings 33) Nieuwe migranten zijn tikkende tijdbom 34) Man half dood geslagen. 35) Moord 36) Moord op vriendin 37) Meisje van 14 verkocht en maandenlang misbruikt. 38) Ontsnapping zware crimineel met behulp van 4 kompanen. 39) Dievegges 40) Tiener lokt agenten om ze in mekaar te slaan samen met 40 kompanen. 41) Helft leerlingen basisonderwijs in antwerpen is moslim 42) Allochtonen jongeren maken amok in politiekantoor en in centrum van stad. 43) Moord op zwangere vrouw http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...-zit-vol.dhtml 44) 6 equadorianen opgepakt na gewapende overval. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...andelaar.dhtml 45) 2 dievenbendes opgerold http://www.nieuwsblad.be/article/det...MF20110601_098 46) Gevangene zorgt voor problemen in de gevangenis. http://www.hln.be/hln/nl/4833/Gevang...andeling.dhtml 47) Turken laten zoals verwacht een spoor van vernieling achter. http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...rsgeweld.dhtml 48) Rellen http://www.hln.be/hln/nl/957/Belgie/...Algerije.dhtml Tijd voor een verse lijst. Opmerking!!!! Wil degene die door dit lijstje iets gekregen heeft tegen allochtonen zich aub bekendmaken. En nog steeds niemand bekeerd door de postings?
|
|
|
|
|
#8112 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#8113 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Naar aanleiding van een voetbalmatch zelfs een molotovcocktail gooien, waar gaat het naartoe? Dat er dan gewonden vallen die met de hele zaak niets te maken hebben (o.a. controleur van de Lijn) interesseert hen gewoonweg niet. Tja, die man en zijn familie zullen nu ook wel "meer krijgen tegen allochtonen".
|
|
|
|
#8114 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8115 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8116 | |||||
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=779 Citaat:
Citaat:
Vrouwenmishandeling zou nu groepsgedrag zijn! Je bent er niet van op de hoogte dat vrouwenmishandeling iets is dat voorkomt in alle groepen, in alle standen en klassen? Citaat:
Citaat:
Maar wanneer die mensen de volledige groep verantwoordelijk stellen voor het gedrag van die minderheid zijn ze wel racisten. Of wanneer die mensen het negatief gedrag enkel bekritiseren voor één bepaalde groep en datzelfde negatief gedrag bekritiseren voor andere groepen, zijn ze ook racistisch. |
|||||
|
|
|
|
|
#8117 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Alsof al zijn dievenmaatjes hun opbrengsten van diefstallen zouden aangeven. Zij moeten dus dubbele straf krijgen.
|
|
|
|
|
#8118 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ja, vrouwenmishandeling komt onder moslims als groep meer voor, daarvan getuigt de populatie in vluchthuizen, dus gaat het over GEDRAG wat in DEZE GROEP meer voorkomt, dat het ook gebeurt IN ANDERE GROEPEN verandert daar niets aan. NIEMAND HEEFT IETS TEGEN ALLE ALLOCHTONEN, wel tegen het GEDRAG van BEPAALDE GROEPEN ALLOCHTONEN, dat heeft totaal niets te maken met RACISME waar u graag van BESCHULDIGT. DUIDELIJK ZO voor jou? Mooi dan kunnen we NU verder met het onderwerp van DEZE DISCUSSIE. |
|
|
|
|
|
|
#8119 | |
|
Parlementsvoorzitter
|
Citaat:
Soit. Ik beweerde echter niet dat alle moslims daaraan lijden, vermits ik ik aangaf dat er wel een paar uitzonderingen zijn. Maar soit ik wil nu ook niet gaan mierenneuken, al maakt het wel een belangrijk punt duidelijk: Eigenlijk kwam het er op neer dat de meeste moslims ... enz. Beschouwt u dit ook racistisch? En als ik beweer dat 70% koppig is? is dat ook racistisch? En als ik beweer dat 51 % koppig is? is dat ook racistisch? Of 49 %? ook racistisch? En als ik beweer dat er 1 moslim koppig is? is dat ook racistisch? Vertel mij even waar u mij verplicht om een grens te trekken. Als het woordje 'alle' u doet huiveren, dan maken we er in de toekomst 'de meeste' van. O.K.? Met 'de meeste' bedoel ik dan tussen 51 en 99 procent. En als u dat ook niet bevalt, dan zal ik gewoon zeggen: te veel moslims naar eigen ervaring zijn betweterig, eigenzinnig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, weining tot geen relativeringsvermogen, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, enz enz. En wat gaat u antwoorden? ik hoor je al van ver komen: toon dat dan eens aan met cijfers en bronnen. Wel ja Arti, volgens mijn ervaring in het dagelijkse leven geven de cijfers mij gelijk. Uw cijfers zullen dan wel voor u gelden, en voor uw buurman, laat staan mijn buurman, maar niet voor mij (en vele anderen die het met wij wel eens zijn). |
|
|
|
|
|
|
#8120 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik hoop dat anderen je voorbeeld volgen, en van nu af aan bepalen wat ze bedoelen als ze "moslims" of "allochtonen" schrijven; Citaat:
En er zijn nog wel forummers die toegeven iets te hebben tegen alle allochtonen. |
||
|
|
|