![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8141 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die "alle VB'ers" zijn mestkevers kan goedkeuren is ook een racist, 't past enkel niet zo in't linkse plaatje...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8142 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Op 1 manier...de mijne!
Nogmaals, heb ik effectief iets tegen alle allochtonen? Of anders gezegt...vind ik dat ze allemaal criminelen zijn?
Laatst gewijzigd door illwill : 5 juni 2011 om 15:57. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8143 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Ik wist zelfs niet dat er vele interpretaties van 'racisme' bestonden... Het gaat trouwens niet over racisme, maar over betweterig zijn, eigenzinnig, egoïstisch, koppig, pretentieus, opdringerig, vlug op de teentjes getrapt, weining tot geen relativeringsvermogen hebben, geen zin om te integreren, geen respect voor andere waarden, overtuigingen, of levenswijzen, e.a. Als nu blijkt dat nogal wat (zie je mijn subtiliteit hier: 'nogal wat'... zeg nooit meer 'alle' want dan ben je de sigaar!), alleszins teveel allochtonen en/of moslims daar het slachtoffer van zijn, (ik noem het slachtoffer, maar zij noemen dat vermoedelijk deugden) ongeacht onze hulp (geld en tijd) om hen tot beschaafder gedrag te porren, aan wiens fout ligt het dan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8144 | |
Banneling
|
![]() Wat is die ene manier?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8145 |
Banneling
|
![]() Is er hier ergens een draad van de 500 wandelende puntmutsen in Lier? Gek dat er bijna geen volk van Lier zelf was.....
![]() Linkje graag. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8146 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() trol blijf OT
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8147 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8148 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik heb je toch echt meermalen geattendeerd op het feit dat er nauwelijks witte Vlamingen vast zitten (op een populatie va 4,9 miljoen). Rara hoe kan dat?
Ik heb je ook meermalen uitgelegd (in eenvoudige taal) , waarom het bepaald niet opportuun is voor Vlaamse politici een streng criminaliteitsbeleid te entameren. Eigen volk gaat dus geen eigen volk vast zetten (uitzonderingen daargelaten) en moet dus tolerant zijn mbt bepaalde vormen van criminaliteit (zoals fraude). Citaat:
Meer dan het eigen volk kan bouwen. Een inkoppertje. Want het eigen volk slaagt er nu al niet in om cellen bij te bouwen. In veel andere landen kan overigens belastingfraude wel serieus worden genomen en tot (zware) veroordelingen leiden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8149 |
Minister
|
![]() Ik mis de concentratiekampen van mijn idool Hitler...
Het probleem zou alvast nooit bestaan hebben.
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." "Voorstellingsvermogen is belangrijker dan kennis." "Je kunt een probleem niet oplossen met de denkwijze die het heeft veroorzaakt." "If you can"t explain it simply, you don't understand it enough" - Albert Einstein |
![]() |
![]() |
![]() |
#8150 |
Banneling
|
![]() Error
Laatst gewijzigd door eno2 : 6 juni 2011 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8151 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8152 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Dit forum geeft een mooi voorbeeld hoe het er aan toegaat tijdens de regeringsonderhandelingen. Geen wonder dat dat niet vooruitgaat. Ik stel mij voor dat als een Wisord, Eberhard, of Artsjok -bij wijze van voorbeeld- mee aan tafel zitten ik niet lang ga blijven zitten. Zij vermoedelijk ook niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8153 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ach man wees gerust, ik zal blijven zitten. Zo snel krijg je me niet kwaad. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8154 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8155 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Alweer een bewijs dat je niet ziet waar het probleem ligt. Zit daarmee dan maar aan tafel! 't is omdat er met mensen zoals jij gewoon niet mee te praten valt. Ik zal ook niet kwaad worden. Maar zal het wel vlug afbollen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8156 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Jij denkt te kunnen afleiden dat witteboordcriminaliteit voor mij een onbelangrijk punt is; fout. Jij denkt eveneens de oplichting van onze sociale zekerheid te minimaliseren door het aanhalen van witteboordcriminaliteit; fout en het bewijst dat er geen verdediging mogelijk is. Zolang jij niet zwart op wit wil toegeven dat zowel witteboordcriminaliteit als het oplichten van de sociale zekerheid twee voorbeelden van fraude zijn, heb ik hierover niets meer te zeggen. Voor mij is geen enkele manier van fraude plegen aanvaardbaar; krijg jij dit gezegd? Het afdoen van het constante oplichten van de sociale zekerheid als een futiel feit is op z'n minst gezegd een beetje ziekjes... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8157 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom afbollen??... Tegen mij kan en mag je alles vertellen, ook uw frustraties. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8158 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zolang we de jehova's getuigen maar wegsturen, eh sjok, die hoeven we niet als individu te zien, maar mogen wel als 'groep' beoordeeld én weggestuurd worden.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8159 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Denk je echt dat ik met u regeringsonderhandelingen zou aanvangen? En blijven zitten gewoon om jou vanalles te vertellen, laat staan mijn frustraties? Kijk, op dit forum kan ik sporadisch weer eens opsnuiven wat voor hopeloze gevallen uw soort is. Daardoor ben ik op voorhand ook verwittigd dat ik geen tijd moet verliezen met te onderhandelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8160 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mijn soort???? Wat is dan mijn soort, is iedereen met een andere mening van mijn soort? Beschouw jij iedereen die een andere mening dan de uwe deelt tot een ander soort..... hoeveel soorten zijn er dan? Ga je voor elke andere mening die je hoort weglopen????? Jij bent een raar kereltje Kwantum.... ![]() |
|
![]() |
![]() |