![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#301 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.cannaclopedia.be/HASJVERBOD.htm http://www.cannaclopedia.be/MARIHUANAVERBOD.htm Dan hoor ik nu graag die vooral rationele argumenten. |
|
|
|
|
|
|
#302 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Begrijpen jouw kinderen niet dat er zaken zijn die niet voor kinderen zijn? Dat alcohol niet voor kinderen is of een bankrekening met bankkaart. Dat kinderen bijvoorbeeld vroeger in bed moeten dan hun ouders. Je laat je kinderen toch ook niet met het kookfornuis spelen. Slechte effect van welke slechte gewoontes? Tabak, ok. Maar voor de rest hangt alles af van hoe en hoeveel je gebruikt. Dat kan je hen toch wel vertellen. Laatst gewijzigd door artisjok : 7 juni 2011 om 19:38. |
||
|
|
|
|
|
#303 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Waar lees je dat? |
|
|
|
|
|
|
#304 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#305 |
|
Minister-President
|
Bij alcohol hebben we tenminste een leeftijdsgrens waar niemand zich aan houdt...
|
|
|
|
|
|
#306 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#307 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#308 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Het toont vooral aan dat drugs niet ongewenst zijn door en voor een meerderheid! Laatst gewijzigd door artisjok : 7 juni 2011 om 21:21. |
|
|
|
|
|
|
#309 |
|
Banneling
|
Het toont wel duidelijk aan dat sommigen erger 'verslaafd' zijn dan ze zelf wel beseffen... of willen toegeven...
|
|
|
|
|
|
#310 |
|
Banneling
|
Waarschijnlijk heeft het mateloos verlangen naar drugs niets te maken met vulgair egoïsme...
|
|
|
|
|
|
#311 |
|
Minister-President
|
Trek het allemaal in het belachelijke anders... dat gaat de discussie zeker ten goede komen. Gebruikt gij eigenlijk ooit wel argumenten of lacht ge er gewoon es goed mee?
|
|
|
|
|
|
#312 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#313 | |
|
Banneling
|
Citaat:
In elk geval laat die formule het gemakkelijk toe het als niet ernstig terzijde te schuiven. |
|
|
|
|
|
|
#314 | |
|
Minister
|
Citaat:
Want ge moet ze aan den toog is horen lullen over drugs terwijl er al een andere koude klaar staat alvorens uw eerste op is. Ge zit aan uwe laatste sloek van uw eerste glas en er staat al een derde. |
|
|
|
|
|
|
#315 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#316 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=228 |
|
|
|
|
|
|
#317 | |
|
Minister
|
Citaat:
Het is een heel milieu he. Van mensen die zouden moorden om hun spul tot mensen die mensen zelve vermoorden om hun spul te beschermen enzovoort. Dus ja, ik denk dat het enige gangbare een legalisering moet zijn. Toch blijf ik vinden dat we dit traag dienen te bekomen en ik lijk op te merken dat het gebeurt. Que sera sera zeker? |
|
|
|
|
|
|
#318 | |||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
|
|
|
|
|
#319 | |
|
Minister
|
Citaat:
Traag bekomen is zoals er nu al beweging is. Gelijk in L.A. en Canada enzovoort waar al medische cannabis te krijgen is. Echte cannabis dan, geen synthethische bril. Hoewel ik dat coffeeshops noem in Amerika |
|
|
|
|
|
|
#320 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Mensen er nog altijd geld op verdienen, maar ze zullen er niet meer voor moorden, en de georganiseerde misdaad zal niet meer geïnteresseerd zijn. Citaat:
|
||
|
|
|