![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#8601 | |
|
Schepen
|
Citaat:
Ik heb al meermaals opgemerkt dat mensen met instabiele identiteit geneigd zijn om zowat iedereen van hetzelfde te verdenken. Begrijpelijk natuurlijk, beter vermeende medestanders dan geen...Mijn condolenties... |
|
|
|
|
|
|
#8602 | |
|
Burgemeester
|
Citaat:
Als je als jongen zoiets doet met een andere jongen, zal iedereen je zien als homo, en op z'n minst als biseksueel. |
|
|
|
|
|
|
#8603 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Ik had u hoger ingeschat.
|
|
|
|
#8604 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#8605 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#8606 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 juni 2011 om 05:20. |
|
|
|
|
|
|
#8607 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik hoop dat hij de volgende keer eerst nadenkt vooralleer hij me voor homofoob uitmaakt. Ik hoef dergelijke ongefundeerde beledingingen niet te nemen en de moderatie slaapt blijkbaar. Het enige wat ik nog kan doen, zijn acties als deze. Misschien helpt het, misschien ook niet. Dat zie ik na een weekje wel. Ik deed het al eens vroeger en toen heeft het zeer goed geholpen. Ik heb ook mijn waardigheid. Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 8 juni 2011 om 05:21. |
|
|
|
|
|
|
#8608 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Dat zal hij ook na die week blijven doen, zoals hij dat trouwens ook al voor die week deed.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#8609 |
|
Minister
|
Bij nader inzien, zijn negeerlijst is blijkbaar defect.
|
|
|
#8610 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En het enige wat u ermee bereikt, is dat u uw eigen geloofwaardigheid - voor over daar nog sprake van was - onherroepelijk ondermijnt. Die weet u dan wel erg goed verborgen te houden...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#8611 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=8502 Paulus. |
|
|
|
|
|
|
#8612 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
De hele verklaring kan je een boek over schrijven, gelukkig zijn deze al geschreven. Ik raad je aan om Sperm Wars en The Naked Ape te lezen. |
|
|
|
|
|
|
#8613 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het valt mij op dat u gewoon al uw tegenstanders negeert, lalala I can't hear you zeiden ze in de kleuterklas. De kop in het zand steken is de meest praktische manier om geen ongelijk te hebben uiteraard. |
|
|
|
|
|
|
#8614 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8615 |
|
Minister-President
|
Evolutionaire psychologie is een post hoc "wetenschap" en in die zin inderdaad niet echt wetenschappelijk. Het geeft echter een verklaring voor heel wat dingen, en laat toe relatief accurate voorspellingen te doen. Een van die voorspellingen is het biseksuele karakter van het overgrote deel van de vrouwen. Uit mijn eigen ervaring weet ik dat dit vrijwel altijd opgaat.
|
|
|
|
|
|
#8616 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#8617 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar het dierenargument, zowel pro als contra, houdt geen enkel morele waarde in aangezien dieren geen mensen zijn. Necrofilie komt immers ook voor bij dieren en ik denk dat de meesten dat verwerpelijk vinden. |
|
|
|
|
|
|
#8618 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Nu dit zijn enkel mijn conclusies die ik getrokken heb uit de boeken die ik gelezen heb, gecombineerd met ervaring van de vele vrouwen waarmee ik over dit onderwerp heb gepraat. |
|
|
|
|
|
|
#8619 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|