![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#421 |
|
Banneling
|
ach die arme zogenaamde forumdiscuteerdertjes die uiteindelijk toch op gescheld moeten terugvallen als hun povere argumentjes op zijn
'd Er zitten 'd er natuurlijk tussen die nog ergere ongeoorloofde middeltjes gebruiken, en ik heb het nu eens niet over drugs. Laatst gewijzigd door eno2 : 8 juni 2011 om 18:47. |
|
|
|
|
|
#422 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#423 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#424 |
|
Gouverneur
|
Ik vroeg u om te stoppen met nieuwe definities voor verslaafd zijn te verzinnen. Dat is waar dat op sloeg.
Mijn laatste post op de vorige pagina.
|
|
|
#425 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
|
#426 |
|
Banneling
|
Als twaalf definities uit erkende bronnen aan mijn fantasie moeten toegeschreven worden hou ik het zeker voor bekeken
|
|
|
|
|
|
#427 |
|
Banneling
|
Ik heb mijn persoonlijke oorlog tegen drugs gewonnen en de wereldoorlog tegen drugs zal ook gewonnen worden
|
|
|
|
|
|
#428 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Eno2 maakte daar dankbaar gebruik van. Ik reken er op dat ik van eno2 wel nog antwoorden krijg, een discussie waardig. http://forum.politics.be/showthread....30#post5498230 http://forum.politics.be/showthread....02#post5498202 http://forum.politics.be/showthread....22#post5498222 |
|
|
|
|
|
|
#429 |
|
Gouverneur
|
U wilt dus niet reageren op mijn "pover" argument, omdat u het niet eens bent met medische experts over de definitie van verslaafd zijn (wat totaal niet gerelateerd is aan mijn argument). U sluit de ogen omdat u geen verweer heeft.
|
|
|
#430 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
|
|
|
|
#431 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En dat vind je begrijpelijk?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." De langverwachte outing van duveltje382 |
|
|
|
|
|
#432 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Ja, ik heb al uit uw posts begrepen dat je weinig lacht.
|
|
|
|
|
#433 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Lieve Arti. Wil je nu echt dat ouders beseffen dat ze zondigen omdat ze nu eenmaal tot drie van die vier ouders behoren die hun kinderen alcohol laten drinken. Toegegeven, ik ben onder de indruk. Ik denk, en het blijft bij een veronderstelling, dat die drie op vier zich gesterkt voelen omdat ze nu eenmaal tot een meerderheid behoren.
|
|
|
|
|
|
#434 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Ik schreef Het zou wel een hulp zijn mocht de doorsnee mens ook beseffen dat alcohol niet voor kinderen is, en daar wat minder zever over verkopen.http://forum.politics.be/showthread....87#post5491287 Dan kunnen we verder (beginnen) met de discussie. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#435 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De geschiedenis bewijst dat overmatig gebruik onheil veroorzaakt, sociaal, maatschappelijk. Je kan er onschuldig zielig van uitzien zonder het zelf te beseffen. Met twee zuipen kan zelfs gezellig zijn. Tot de kroost het je in het gezicht vertelt, hoe zielig je bent. Dat weten we. Overmaat leidt tot zieligaards. Door welke drug ook. Ik snap niet waarom je alcohol zo stelselmatig benadrukt. Louter omdat alcohol zo is ingeburgerd ? Laatst gewijzigd door Rudy : 8 juni 2011 om 20:37. |
|
|
|
|
|
|
#436 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Ik vind dat men alle voor- en nadelen van zowel een verbod als een regulering op een rij moet zetten en afwegen wat het minst schadelijk is voor de maatschappij en voor de gebruiker.Maar keer op keer trekt men in twijfel of ontkent men hoe mensen omgaan met alcohol. Daar reageer ik uiteraard terug op. |
|
|
|
|
|
|
#437 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#438 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Tot morgen. |
|
|
|
|
|
|
#439 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het probleem is o.a. dat de strafwet zich een soort van morele juistheid toemeet. Terwijl ze dan, zoals ze vandaag nog maar eens bewezen hebben, pedofillie gedogen. Eèn en ander klopt daar niet.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 8 juni 2011 om 21:15. |
||
|
|
|
|
|
#440 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe kan je anders weten en je kinderen vertellen dat je beter helemaal van tabak afblijft; dat drugs niet voor -18-jarigen is. Die info heb je nodig om door te geven aan je kinderen. Zodat ieder voor zich keuzes kan maken. |
|
|
|
|