![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#581 |
|
Banneling
|
Voil�*, het ernstig debat wordt onmogelijk gemaakt...
|
|
|
|
|
|
#582 |
|
Banneling
|
Of bekijk het als het paard van Troje
Het paard van Troje, dat zijn de opgeklopte voordelen van de legalisering daar zitten de dealers in en de druggebruikers, die anders niet in de Civitas van de verboden drugs binnenraken En nu zouden de goeddenkende burgers dat Paard van Troje in Troje moeten binnenhalen? Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 19:45. |
|
|
|
|
|
#583 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#584 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#585 |
|
Minister-President
|
Voornamelijk met dank aan u. ...
|
|
|
|
|
|
#586 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#587 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Velen gebruiken drugs. Sommige drugs zijn toegelaten, andere zijn verboden. Voor de verboden drugs heeft men jarenlang producenten, handelaars en gebruikers bestreden. Nu komt men tot de vaststelling dat dit verbod niets heeft uitgehaald om de drugs te doen verdwijnen, en dat het verbod meer kwaad dan goed heeft gedaan. De tijd is aangebroken om eens na te denken over een ander drugsbeleid. p.s. Het is mij nog altijd niet duidelijk wat er zo misdadig is aan het gebruiken, verhandelen en produceren van drugs (uitgezonderd alcohol e.d.) Laatst gewijzigd door artisjok : 9 juni 2011 om 20:28. |
|
|
|
|
|
|
#588 |
|
Banneling
|
De wereld is dus de oorlog voor drugs aan het winnen.
|
|
|
|
|
|
#589 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.aim.org/special-report/th...litical-power/ http://www.ukcia.org/research/argue/soros.htm Laatst gewijzigd door filosoof : 9 juni 2011 om 20:43. |
|
|
|
|
|
|
#590 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Dat is nu de realiteit. Er zijn drugs en die drugs worden gebruikt. Je kan de gezondheidsrisico's verkleinen, door te reguleren en de kwaliteit te bewaken, door preventiecampagne middels eerlijke en objectieve info, door geen drugs te verkopen aan -18-jarigen. Je kan stoppen met de georganiseerde misdaad te sponsoren, door te reguleren. Door er een witte gecontroleerde economie van te maken. Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#591 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#592 |
|
Banneling
|
Wil je je eigen bier brouwen?
Wil je eerst vertellen wat je bedoelt met Ik kleef bv het mainstream-oordeel over werken niet aan.Waarom zou dat schadelijk zijn? Voor wie of wat? |
|
|
|
|
|
#593 |
|
Banneling
|
Neen... verslaafd zijn ze niet
![]() |
|
|
|
|
|
#594 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#595 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#596 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
bv ik zeg je toch dat ik nooit gewerkt zou hebben in de drugindustrie kom jij dan af met: Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 23:32. |
||
|
|
|
|
|
#597 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je beseft toch wel dat dat ongelofelijk naïef is wat je daar voorstelt ?! |
|
|
|
|
|
|
#598 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#599 |
|
Minister-President
|
Bedankt... ik gebruik argumenten, deze worden in het belachelijke getrokken door u en freelancer, en dan is het nog mijn schuld ook...
Dit forum is echt zo rot als iets, hetzelfde gebeurt in letterlijk alle threads. Serieuze discussie is hier gewoon onmogelijk. Achja it was fun while it lasted |
|
|
|
|
|
#600 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Ofte, hoe naïef kan je zijn dat een drugsdealer die het enkel voor het geld doet, gaat controleren op leeftijd.
|
|