![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Suggesties & Mededelingen In dit forum kan iedere forumgebruiker terecht met voorstellen ter verbetering (van de sfeer) van dit forum. Je vindt er ook de officiële mededelingen terug van Politics.be. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#81 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#82 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#83 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het moet een bovennatuurlijke tussenkomst geweest zijn, want jij kwam zelfs in die draad "De oorlog tegen de drugs is verloren" helemaal niet voor. Ik begrijp het dus ook niet. Tenzij het om een ontluikende Alzheimer gaat. |
|
![]() |
![]() |
#84 |
Banneling
|
![]() Welwel wie we daar hebben!
Onze quote-vervalser watcher! En zelf ook quote vervalser ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 22:39. |
![]() |
![]() |
#85 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar begint het op te lijken.
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#86 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zonder mij zat ge nog te denken dat het demper was. 't was wel een proces van zéér lange adem, natuurlijk.
![]() |
#87 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Waarom zou ik je zwart willen maken? Ik ken je niet eens, Ik heb zelfs nooit een posting van jou gelezen Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 22:56. |
|
![]() |
![]() |
#88 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En na al je gescheld heb ik er niet de minste behoefte aan je te bedanken. Lange adem... Niet iedereen zit de hele tijd op de forumsoaptrein Laatst gewijzigd door eno2 : 9 juni 2011 om 22:54. |
|
![]() |
![]() |
#89 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar terwijl quote je andere gebruikers. Ik bedoel maar, zo dom is niemand, en jij zeker niet. Je hebt ook al in andere topics te kennen gegeven dat je niet echt wild loopt van mijn politieke overtuiging. En misschien wel een probleem hebt met sommige van mijn topics. Toch wel heel toevallig dat je mij bij wijze van een "bovennatuurlijke tussenkomst" en/of "ontluikende alzheimer" in de picture wil zetten bij de moderatie... |
|
![]() |
![]() |
#90 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik herinner me geen enkele discussie met jou op naam Het is een voor mijzelf onverklaarbare lapsus ik heb m e bij jou geëxcuseerd Ik heb mijn vergissing hier breed uitgesmeerd meer kan ik ook niet doen het spijt me dat ik m evergist heb in de reproductie van de gebeurtenissen uiteindelijk had moderatie direct moeten ingrijpen op de door mij gemelde quote-vervalsingen dan had die hele nodeloze nasleep niet moeten volgen |
|
![]() |
![]() |
#91 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#92 |
Global Moderator
|