![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#102 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() O, o, pas op, pas op. Vergis u niet. Ik blijf bij die mening. En zoals ge kunt zien, steek ik hier mijn nek uit.
Het enige wat kan gebeuren, is dat de NVA het Vlaams Belang (en ook een stuk van de LDD) verder stemmen ontfutselt. Maar dan wint de ene Vlaams-nationalistische partij en verliest de andere en dan staan ze nog even ver. Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2011 om 15:20. |
![]() |
![]() |
#104 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK, 't is zover, luistert allemaal eens goed.
Want de Schoof heeft het spelleke van Zwijngedouw nog eens bekeken, en ... alles klopt. Alleen, 't is nogal een puzzel, en daarom volkomen begrijpelijk dat dat profke de zaken niet kort kon samenvatten. (voor sommigen is de toepassing van het wiskundig regeltje van drie al erg moeilijk; maar een combinatie van twee regeltjes, dat zou toch moeten mogelijk zijn voor de meesten) Here we go: 1. de nva-kiezer is van oordeel "met B. als het kan; zonder B. als het moet" 2. de nva-kiezer is van oordeel dat het wel zeer moeilijk geworden is, om te geloven dat het nog kan met B. Noch bloemen noch kransen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() maak u maar alvast klaar voor weer commentaren als :" het is maar een peiling"
![]() Deze morgen in de standaard waren ze al aan het spreken dat in de vorige peiling "n-va aan het verliezen was want ze hadden 'slechts' 31% meer" Ik vraag mij af of ze vanavond dan zullen zeggen dat ze weer aan het doorstijgen zijn ![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#108 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat realiseert BDW zich anders wel. Maar ik weet niet of hij iets durft te doen; met een deel van zijn kiezers-publiek die dit niet beseft. |
|
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat heeft de PS al concreet op papier gezet? Waar hebben zij al fundamentele toegevingen gedaan? Nergens! |
|
![]() |
![]() |
#110 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze hebben iets toegegeven. Maar goed, het is inderdaad de PS die nog steeds denkt een regering te kunnen vormen zonder toe te geven. Je kan het hen niet kwalijk nemen want in het verleden is het altijd weer gelukt.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
#111 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"Trek uw plan en los het op! U heren en dames wordt daarvoor met onze centen betaald. En goed betaald. Los het dus op, grotere autonomie voor de deelstaten maar met het behoud van België sowieso en zeker niet zonder België!" D�*t zegt mijns inziens 70% van de NVA-kiezer. Laatst gewijzigd door system : 10 juni 2011 om 15:48. |
|
![]() |
![]() |
#112 |
Banneling
|
![]() blijven hopen system, blijven hopen
|
![]() |
![]() |
#113 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ze gaan - godzijdank - niet zo onnozel zijn als onze vorige 'vernatwoorde' regerigspartijen... Maar misschien denkt U dat ons landje goed bestuurd wordt en dat slechts enkele kleine hervormingskes (voor de schone schijn ![]() |
|
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
"iets doen = toegeven? Als je dat idd wil zeggen, dan gaan we idd verliezen" Je weet dan toch dat er moet toegegeven worden. |
|
![]() |
![]() |
#117 |
Burgemeester
|
![]() En de resultaten zijn binnen op deredactie
|
![]() |
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
zoals ik zei: wij hebben al meer dan genoeg water in de wijn gedaan met de nota BDW. Alleen bestempel jij dat als "niets doen". Verder dan dat gaan we niet meer, zeker nu dat we weer uitgesproken steun krijgen van de bevolking voor de lijn die we bewandelen |
|
![]() |
![]() |
#119 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niets uit het programma bereiken; dat noem ik niets doen. Het is toch de bedoeling dat ze zo veel mogelijk van hun programma uitvoeren. |
|
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door hollande : 10 juni 2011 om 16:39. |
|
![]() |