![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#8841 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8842 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je weet toch dat het kind gemaakt is op bestelling? Hoe kan je dan zeggen dat het homokoppel er weinig mee te maken heeft als het kind op hun vraag gemaakt is?
![]() |
![]() |
![]() |
#8843 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8844 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zouden wilden en moesten een kind hebben. Al de rest dat het kind moest meemaken is hun schuld niet... ![]() ![]() ![]() Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 11 juni 2011 om 12:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8845 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8846 |
Minister-President
|
![]() Paulus is geen homofoob. Als je commentaar hebt op de wetgeving rond homoseksualiteit ben je een homofoob, als je kritiek uit op migratie ben je een racist, ..... Kritiek mag toch wel zeker, en om kritiek te hebben hoef je toch niet tegen te zijn?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8847 |
Minister-President
|
![]() Niet dat het kind er ooit iets van zal merken... Dat kind zal opgroeien tussen 2 liefhebbende ouders, waarvan er eentje (in de toekomst 2) zijn biologische ouder is. De draagmoeder wordt ruimschoots gecompenseerd. Ik zie hierin een zeer normale situatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8848 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Welke wetenschappelijke studies kan u aanhalen die aantonen dat religieuzen hun kinderen een evenwaardige opvoeding kunnen aanbieden als anderen? Of: welk 'recht' halen Paulus en de zijnen aan om kleine kindjes op de wereld te zetten en groot te brengen?
![]() |
![]() |
#8849 |
|
![]() Ah ok, dus Paulus is niet tegen het homohuwelijk en niet tegen homo-adoptie? In dat geval slik ik mijn woorden natuurlijk terug in.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8850 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#8851 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8852 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles wat geen kritiek verdraagt, is ernstig te wantrouwen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8853 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8854 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is inderdaad hun schuld niet.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#8855 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Samuel, het kind met de normale levensloop... Wat gaan we hier nu nog meemaken, weer zo'n "ben ik nu de enige normale nog hier" moment.
![]() |
![]() |
![]() |
#8856 |
Minister-President
|
![]() U neemt 1 voorbeeld, en schuift het op zijn homo-ouders. Misschien kan u beter inbeelden dat het gewoon slechte ouders tout court waren zonder specifiek in te zoomen op het holebizijn. Voor dat eene voorbeeld van Samuel kan ik u honderden voorbeelden geven van slechte opvoeding door heteros.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8857 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#8858 |
Minister-President
|
![]() Dat ik figuren als een Paulus en nog een reeks anderen liever geen ouder zie worden. Dat ik het 'opvoedingsrecht' van ouders omwille van die reden niet per se zo vanzelfsprekend acht (veeleer als het kleinste kwaad). En dat het argument 'die ouders/homo's kunnen nooit een volwaardige opvoeding meegeven aan hun kind', misschien nog niet zo zot is.
Tenminste niet wanneer ik hier eventjes kom kijken. ![]() Misschien moeten we wat minder snel van stapel lopen indien er iemand spreekt over 'minderwaardige opvoedingen'? Ik denk dat we het er wel over eens kunnen zijn dat bepaalde opvattingen, gedachtesystemen en dus opvoedingsmethoden sowieso achterlijk zijn. Ook al is dat bijna nooit te objectiveren of wetenschappelijk te onderzoeken. Er is dan ook weinig reden om dat te verbloemen.
Studies show that those who rely on the [corporate] media for their information have a poor understanding of the issues and are unable to discern misrepresentations in political advertising. Laatst gewijzigd door Andy : 11 juni 2011 om 13:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8859 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Homofobie is een angst hebben of afkeer hebben van homosekuelen. Bron: http://www.encyclo.nl/begrip/homofobie Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8860 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |