![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9121 |
Minister-President
|
![]() Moraal is waardeloos wanneer de wetenschap het erover eens is dat holebi-adoptie perfect gezond is. Men kiest gewoon het optimale gezin, of het een hetero of holebikoppel is, is irrelevant in de selectieprocedure.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9122 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
U discrimineert holebis bij adoptie, en bij het huwelijk. Twee voorbeelden van discriminatie. Dat is toch homofobie... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9123 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Vind ik nog steeds doodnormale standpunten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het recht van het kind is een goede opvoeding door liefhebbende en kapitaalkrachtige ouders, ik zie niet in wat het geslacht van die ouders hiermee te maken heeft, en de wetenschap geeft mij gelijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9125 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Tuurlijk wel.
Al herhaaldelijk aangetoond.
![]() |
#9126 |
|
![]() Oh, maar ik ben helemaal mee en begrijp dat uw uitspraak eerder bedoeld is als trol, dan als geldig argument, maar ik wou het toch even aanhalen.
![]() |
#9127 |
|
![]() Waar schreef ik dat?
![]() |
#9128 | ||
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Citaat:
En er zullen vast nog meer psychologen en wetenschappers tegen homo-adoptie zijn. Dus moet je een kind niet in een afwijkende situatie stoppen als dat niet nodig is. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9129 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9130 | |
|
![]() Citaat:
Iedereen is vrij zijn mening tov holebi's te verkondigen. Maar het mes snijdt langs twee kanten. Iedereen is ook vrij zijn mening te geven over mensen die discrimineren. Ge zult wel begrijpen dat mensen het zwijgen proberen op te leggen door 'recht van meningsuiting' te roepen niet echt pakt.
![]() |
![]() |
#9131 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Voor mij betekent huwelijk: Twee mensen die elkaar graag zien, en daarom eeuwige liefde beloven. Dit alles door de maatschappij ondersteund met een voordelig contract. Deze betekenis geldt voor het overgrote deel van de bevolking, en ook holebis hebben het recht hun liefde te uiten door middel van het huwelijk. Indien u wilt discrimineren met een partnerschap, is dit homofobie. Citaat:
Op dezelfde wijze worden ook creationisten genegeerd. Er is geen discussie over evolutie, net zomin als over holebi-adoptie.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 13 juni 2011 om 19:08. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9132 | |||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zijn uw standpunten die inderdaad wel kunnen verdedigd worden, maar ze hebben weinig of niets te maken met het kind, danwel het proberen promoten van een eigen subjectieve mening.
![]() |
![]() |
#9133 | |
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#9134 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#9135 |
Minister-President
|
![]() Ik zeg het niet graag op deze manier, maar die post is het enige juiste standpunt dat een normaal persoon kan hebben. Het is schrijnend dat dit al de 20e keer is dat ik dit rationele en tolerante standpunt moet herhalen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9136 | |
|
![]() Citaat:
En die hebben natuurlijk ook het recht op vrije meningsuiting. Maar zoals ik het al geschreven heb kunnen wij gelukkig van hetzelfde recht gebruik maken om daar tegenin te gaan.
![]() |
![]() |
#9137 |
Minister-President
|
![]() U moet er de rechten van de mens eens op nalezen. Discriminatie is expliciet verboden als vorm van meningsuiting (alsook alle andere vormen van meningsuiting die rechten van de mens verminderen voor bepaalde groepen of personen). Artikel 30.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9138 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
???
The difference between stupidity and genius is that genius has its limits (Albert Einstein) Laatst gewijzigd door Alboreto : 13 juni 2011 om 19:41. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9139 |
Minister-President
|
![]() Vrije meningsuiting kan dus niet gebruikt worden om de rechten van andere te vernietigen. Rechten zoals kinderwens en huwelijk. Ook bij het artikel over vrije meningsuiting staat een clausule, maar ik ken het exacte nummer niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9140 |
Minister-President
|
![]() Okay voor de volledigheid: het verdrag tegen rassendiscriminatie uit 1965 verbiedt racisme en andere vormen van discriminatie en haatspraak (alsook een hele rist andere dingen die niet onder "vrije meningsuiting" vallen). Lang verhaal kort: homofobe uitspraken vallen niet onder vrije meningsuiting.
|
![]() |
![]() |