![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9161 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9162 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#9163 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Ge kunt het wel een schertsvertoning *vinden*, maar dat zegt meer over u dan over het hogervermelde huwelijk Uw mening niet als feit verkondigen aub.
![]() |
![]() |
#9164 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
U kunt het hele artikel lezen op: http://www.edwardbruheim.nl/nl/blog/...toegestaan.htm Ongeveer hetgene wat ik hier de hele tijd zeg. Alle voorstanders ten spijt, maar mijn mening over dit onderwerp in Europa is nog steeds de heersende mening, althans gemiddeld gezien door de regeringen en door de EU. Ook de EU ziet het als een schetsvertoning. Het hele huwelijk is gewoon gedegradeerd tot een tragie-komedie, doordat het huwelijken tussen personen van hetzelfde geslacht zijn toegelaten. Sorry dat ik het zeg. Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 13 juni 2011 om 21:20. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9165 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Iemand op een bepaald moment iets eeuwigs beloven is absurd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9166 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Alleen jammer genoeg gaat die betekenis vaak niet meer op, maar door hethuwelijk voor twee mannen en twee vrouwen open te stellen maak je het nog erger. Er is helemaal geen diepgevende betekenis meer aan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9167 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9168 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9169 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
Zoals al eerder in dit topic werd gezegd, homoseksualiteit mist een functie die heteroseksualiteit wel heeft. Allemaal best en wel, maar het is niet normaal dat ze kunnen huwen. Een afwijking gehéél tot de norm brengen blijft mij iets tever gaan. Maar een relatie tussen mensen van hetzelfde geslacht moet gerespecteerd worden, en je moet ze financieel niet achterstellen. Daarvoor biedt het geregistreerd partnerschap de oplossing. En binnen dat geregistreerd partnerschap vind ik dat ze hun liefde tegenover elkaar mogen uitspreken. Vrede met mijn mening? Ik probeer echt mensen te blijven respecteren. ![]() Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 13 juni 2011 om 21:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9170 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9171 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9172 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, mensen ontslaan omdat ze niet geschikt zijn voor hun job. Dat is niet meer dan normaal.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9173 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Anders moet je maar eens tonen waar. Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9174 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9175 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9176 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan net zo goed beweren dat u een pedofiel bent, daar is ook geen grond voor. Zou u dat leuk vinden? Citaat:
U speelt gewoon op de man omdat u de bal kwijt bent. Paulus. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9177 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denial is not a river in Egypt.
![]() |
![]() |
![]() |
#9178 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9179 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9180 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarbij, het doet er niet toe wat uw mening erover is. Mijn punt is dat er discussie over is. En dat valt niet te ontkennen. Paulus. |
|
![]() |
![]() |