Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 juni 2011, 12:46   #161
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Bullshit. Voor Israël is het overleven of de zee in gedreven worden, zo simpel is dat.
Het is dat soort denken dat de grootste bedreiging is voor de toekomst van Israel...
Oud 14 juni 2011, 12:47   #162
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ze doet geen peiling om wiskundig te berekenen wie de volgende verkiezingen gaat winnen hé man, ze wilt gewoon een featureke op haar site zetten... niet alles moet serieus zijn hé kerel
Uiteraard niet Enkel geeft HM de indruk dat ze het wél een representatieve poll vindt. Quod non

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 14 juni 2011, 12:50   #163
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Uw site lokt bvb. voornamelijk mannen. Misschien enkele lesbische vrouwen of vrouwen die kijken waar hun man naartoe surfte, maar ik hoop dat ge zelf toch al toegeeft dat alleen op dat punt al een ongelooflijke bias op uw meetresultaten zit, niet?
Who gives a flying fuck lol? Helaas leven we nu eenmaal in een wereld waar polls op sex-sites niet wetenschappelijk onderbouwd zijn...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 14 juni 2011 om 12:50.
Salvadorii is offline  
Oud 14 juni 2011, 12:51   #164
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ja, maar het houdt wel de vernietiging van alle Joden in als het uitkomt hé, toch iets dat me als Jood ongerust zou maken...
De Joden geloven er niet in.
Albrecht is offline  
Oud 14 juni 2011, 12:52   #165
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het is dat soort denken dat de grootste bedreiging is voor de toekomst van Israel...
Best mogelijk, maar hebben zij een alternatief?

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 12:56   #166
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
De Joden geloven er niet in.
Ik zou niet direkt iemand tot vriend nemen die gretig uitkijkt naar de dag dat ik vernietigd word voor mijn zonden, dat is alles wat ik zeg; sommige vrienden heb je beter niet...
Oud 14 juni 2011, 13:00   #167
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Best mogelijk, maar hebben zij een alternatief?
Geduldig verder ploeteren richting twee staten-polossing obv 67 grenzen, met Jeruzalem als gedeelde hoofdstad (=/= verdeelde hoofdstad), met land-swaps en 'right of return' enkel naar de Palestijnse staat. Liefst met nog wat geld van Europa en de VS voor Palestina en Navo lidmaatschap voor Israel...
Oud 14 juni 2011, 13:02   #168
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Uw site lokt bvb. voornamelijk mannen. Misschien enkele lesbische vrouwen of vrouwen die kijken waar hun man naartoe surfte, maar ik hoop dat ge zelf toch al toegeeft dat alleen op dat punt al een ongelooflijke bias op uw meetresultaten zit, niet?
Laat ons het dan zo stellen dat mijn poll representatief is voor de politieke mening van mensen die geïnteresseerd zijn in sex. En dat zijn nu precies de mensen die ik ook belangrijk vind.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:04   #169
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Geduldig verder ploeteren richting twee staten-polossing obv 67 grenzen, met Jeruzalem als gedeelde hoofdstad (=/= verdeelde hoofdstad), met land-swaps en 'right of return' enkel naar de Palestijnse staat. Liefst met nog wat geld van Europa en de VS voor Palestina en Navo lidmaatschap voor Israel...
De dag dat er effectief een Palestijnse staat zou ontstaan verklaart die dezelfde dag de oorlog aan Israël. De Palestijnen wensen immers geen vrede, zij willen enkel de vernietiging van Israël, eender op welke manier.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:10.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:09   #170
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
De dag dat er effectief een Palestijnse staat zou ontstaan verklaart die dezelde dag de oorlog aan Israël. De Palestijnen wensen immers geen vrede, zij willen enkel de vernietiging van Israël, eender op welke manier.
De Palestijnen worden opgezweept door radicale extremistische groepen. De Palestijnen weten niet wat goed voor hen is. In de één-staat-oplossing zouden ze kunnen genieten van Westerse vrijheden. Het gewelddadig extremisme zal snel verdwijnen.
Albrecht is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:11   #171
Albrecht
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik zou niet direkt iemand tot vriend nemen die gretig uitkijkt naar de dag dat ik vernietigd word voor mijn zonden, dat is alles wat ik zeg; sommige vrienden heb je beter niet...
Niet al die evangelischen bekijken het zo. En zelfs indien niet willen de protestanten de Joden liefst bekeren.
Albrecht is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:12   #172
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Albrecht Bekijk bericht
De Palestijnen worden opgezweept door radicale extremistische groepen. De Palestijnen weten niet wat goed voor hen is. In de één-staat-oplossing zouden ze kunnen genieten van Westerse vrijheden. Het gewelddadig extremisme zal snel verdwijnen.
Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees van niet. De extremistische groepen indoctrineren de meer gematigden die alzo ook gewelddadiger worden. Hoe dan ook, Israël neemt geen risico's en daar heb ik 100 % begrip voor.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:16   #173
Gwylan
Minister-President

Gwylan's schermafbeelding

Standaard

Mevrouw Hot blijkt zeer inventief in het bedenken van stuntjes om haar website en derhalve haar broodwinning te promoten. Sommige mannen lopen daar bovendien makkelijk in.

Wat één en ander echter te maken kan hebben met de verkiezingen van 2010 en de regeringsvorming is mij een totaal raadsel.

Voor mij is het overduidelijk dat dergelijke persoonlijke publiciteit thuishoort in de lagere regionen van dit forum. Voor de geachte forumeigenaars en de uiterst bedrijvige moderatoren kennelijk niet.

Eigenaardig…
Gwylan is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:18   #174
speurneus
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:

Beste politieke vrienden,

Sinds gisteren heb ik ook een poll op mijn site geplaatst.

Ik stel jullie medewerking ten zeerste op prijs.

De huidige stand is duidelijk zéér rechts:

De poll staat links op mijn homepage:
http://www.hotmarijke.be/index.asp?taal=nl
welke is de wetenschappelijke juistheidsmarge van deze poll?
speurneus is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:23   #175
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mevrouw Hot blijkt zeer inventief in het bedenken van stuntjes om haar website en derhalve haar broodwinning te promoten. Sommige mannen lopen daar bovendien makkelijk in.

Wat één en ander echter te maken kan hebben met de verkiezingen van 2010 en de regeringsvorming is mij een totaal raadsel.

Voor mij is het overduidelijk dat dergelijke persoonlijke publiciteit thuishoort in de lagere regionen van dit forum. Voor de geachte forumeigenaars en de uiterst bedrijvige moderatoren kennelijk niet.

Eigenaardig…
Gelieve te noteren dat ik hier niet kom om mijn site te promoten. Ik kom hier zuiver uit poitieke belangstelling, vandaar dat ik trouwens een poll op mijn site heb geplaatst. Dat er in deze materie regelmatig over allerlei andere dingen gepraat wordt die er rechtstreeks of onrechtstreeks verband mee houden is onvermijdelijk.

Dat doe jij trouwens met jouw oprisping ook. Als mijn draad je niet interesseert, wat kom je hier dan doen? Een goede raad: probeer hier moderator te worden, dan kan je mij komen berispen, ok!

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:26.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:24   #176
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door speurneus Bekijk bericht
welke is de wetenschappelijke juistheidsmarge van deze poll?
Is dit een wetenschappelijke site?

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:29   #177
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Gelieve te noteren dat ik hier niet kom om mijn site te promoten. Ik kom hier zuiver uit poitieke belangstelling, vandaar dat ik trouwens een poll op mijn site heb geplaatst. Dat er in deze materie regelmatig over allerlei andere dingen gepraat wordt die er rechtstreeks of onrechtstreeks verband mee houden is onvermijdelijk.

Dat doe jij trouwens met jouw oprisping ook. Als mijn draad je niet interesseert, wat kom je hier dan doen? Een goede raad: probeer hier moderator te worden, dan kan je mij komen berispen, ok!
Mijn mening is niet méér of minder een « oprisping » dan de uwe, mevrouw.
Bovendien kom ik hier niets of niemand “berispen”. Mij persoonlijk kan het overigens geenszins schelen dat u uw publiciteit verzorgt. Ik ben evenwel van mening dat een politiek forum, en meer specifiek deze draad niet de geschikte plaats zijn om promotie te maken voor websites die met uw branche te maken hebben : daar is elders plaats en gelegenheid genoeg voor.
Gwylan is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:33   #178
maddox
Secretaris-Generaal VN

maddox's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar maddox
Standaard

Citaat:
Sommige mannen lopen er niet in, en zijn er gewoon eerlijk in.
Maar ik geloof niet dat er een stormloop der politics.be forumleden voor Hot Marijkes diensten is.
Ik denk eerder dat het maar een heel klein deeltje van het klantenbestand uitmaakt.

Citaat:
Ik zie enkele verbanden.
Bijvoorbeeld, bij Hot Marijke word er genaaid, voor een vaste prijs.
De politici naaien ons, en voor een zeer onredelijke en oneerlijke prijs.

Citaat:
Zo kan je ook reageren in dit topic een aantal mensen zijn daar kwistig aan't rondgooien met hun parate kennis , en je zou kunnen zeggen dat ze zichzelf aan't verkopen zijn.
(ik alvast)
Oud 14 juni 2011, 13:33   #179
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Mijn mening is niet méér of minder een « oprisping » dan de uwe, mevrouw.
Bovendien kom ik hier niets of niemand “berispen”. Mij persoonlijk kan het overigens geenszins schelen dat u uw publiciteit verzorgt. Ik ben evenwel van mening dat een politiek forum, en meer specifiek deze draad niet de geschikte plaats zijn om promotie te maken voor websites die met uw branche te maken hebben : daar is elders plaats en gelegenheid genoeg voor.
Heb jij ook maar in één van mijn commentaren reclame gelezen voor mijn site? Nee dus. En vermits jij geen moderator bent vraag ik met af waar u zich mee moeit. Ga ergens anders het baasje spelen: daar is elders plaats en gelegenheid genoeg voor.

Hot Marijke

Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:34.
Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 13:42   #180
Gwylan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb jij ook maar in één van mijn commentaren reclame gelezen voor mijn site? Nee dus. En vermits jij geen moderator bent vraag ik met af waar u zich mee moeit. Ga ergens anders het baasje spelen: daar is elders plaats en gelegenheid genoeg voor.
Mevrouw,

In de eerste post van deze door u opgestarte draad staat een link naar uw website : de bedoeling daarvan kan weinig anders zijn dan dat de lezers uw site bezoeken. Dat is rechtstreekse promotie voor uw beroepsactiviteit.

Ik was er mij overigens niet van bewust dat enkel moderatoren hier hun mening mogen verkondigen cq. zich met een discussie mogen bemoeien.

Voor mij echter niet gelaten : doet u maar rustig verder, vermits dit probleemloos door de moderatoren door de vingers wordt gezien.

Nog een leuke en vruchtbare dag gewenst.

Gwylan
Gwylan is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be