![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#161 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Het is dat soort denken dat de grootste bedreiging is voor de toekomst van Israel...
#162 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#163 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
derp wegens derp want politics.be. Want derp en derp en derp, zei 'iemand'. Laatst gewijzigd door Salvadorii : 14 juni 2011 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
#164 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#165 |
Staatssecretaris
|
![]() Best mogelijk, maar hebben zij een alternatief?
#166 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik zou niet direkt iemand tot vriend nemen die gretig uitkijkt naar de dag dat ik vernietigd word voor mijn zonden, dat is alles wat ik zeg; sommige vrienden heb je beter niet...
#167 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Geduldig verder ploeteren richting twee staten-polossing obv 67 grenzen, met Jeruzalem als gedeelde hoofdstad (=/= verdeelde hoofdstad), met land-swaps en 'right of return' enkel naar de Palestijnse staat. Liefst met nog wat geld van Europa en de VS voor Palestina en Navo lidmaatschap voor Israel...
#168 |
Staatssecretaris
|
![]() Laat ons het dan zo stellen dat mijn poll representatief is voor de politieke mening van mensen die geïnteresseerd zijn in sex. En dat zijn nu precies de mensen die ik ook belangrijk vind.
#169 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:10. |
|
![]() |
![]() |
#170 |
Banneling
|
![]() De Palestijnen worden opgezweept door radicale extremistische groepen. De Palestijnen weten niet wat goed voor hen is. In de één-staat-oplossing zouden ze kunnen genieten van Westerse vrijheden. Het gewelddadig extremisme zal snel verdwijnen.
|
![]() |
![]() |
#171 |
Banneling
|
![]() Niet al die evangelischen bekijken het zo. En zelfs indien niet willen de protestanten de Joden liefst bekeren.
|
![]() |
![]() |
#172 |
Staatssecretaris
|
![]() Ik hoop dat je gelijk hebt maar ik vrees van niet. De extremistische groepen indoctrineren de meer gematigden die alzo ook gewelddadiger worden. Hoe dan ook, Israël neemt geen risico's en daar heb ik 100 % begrip voor.
#173 |
Minister-President
|
![]() Mevrouw Hot blijkt zeer inventief in het bedenken van stuntjes om haar website en derhalve haar broodwinning te promoten. Sommige mannen lopen daar bovendien makkelijk in.
Wat één en ander echter te maken kan hebben met de verkiezingen van 2010 en de regeringsvorming is mij een totaal raadsel. Voor mij is het overduidelijk dat dergelijke persoonlijke publiciteit thuishoort in de lagere regionen van dit forum. Voor de geachte forumeigenaars en de uiterst bedrijvige moderatoren kennelijk niet. Eigenaardig… |
![]() |
![]() |
#174 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#175 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Dat doe jij trouwens met jouw oprisping ook. Als mijn draad je niet interesseert, wat kom je hier dan doen? Een goede raad: probeer hier moderator te worden, dan kan je mij komen berispen, ok!
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:26. |
|
![]() |
![]() |
#176 |
Staatssecretaris
|
![]() Is dit een wetenschappelijke site?
#177 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bovendien kom ik hier niets of niemand “berispen”. Mij persoonlijk kan het overigens geenszins schelen dat u uw publiciteit verzorgt. Ik ben evenwel van mening dat een politiek forum, en meer specifiek deze draad niet de geschikte plaats zijn om promotie te maken voor websites die met uw branche te maken hebben : daar is elders plaats en gelegenheid genoeg voor. |
|
![]() |
![]() |
#178 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik geloof niet dat er een stormloop der politics.be forumleden voor Hot Marijkes diensten is. Ik denk eerder dat het maar een heel klein deeltje van het klantenbestand uitmaakt. Citaat:
Bijvoorbeeld, bij Hot Marijke word er genaaid, voor een vaste prijs. De politici naaien ons, en voor een zeer onredelijke en oneerlijke prijs. Citaat:
(ik alvast)
![]() |
#179 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Lieve groetjes, Hot Marijke A Day without Sex is a Day without Sunshine Laatst gewijzigd door Hot Marijke : 14 juni 2011 om 13:34. |
|
![]() |
![]() |
#180 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In de eerste post van deze door u opgestarte draad staat een link naar uw website : de bedoeling daarvan kan weinig anders zijn dan dat de lezers uw site bezoeken. Dat is rechtstreekse promotie voor uw beroepsactiviteit. Ik was er mij overigens niet van bewust dat enkel moderatoren hier hun mening mogen verkondigen cq. zich met een discussie mogen bemoeien. Voor mij echter niet gelaten : doet u maar rustig verder, vermits dit probleemloos door de moderatoren door de vingers wordt gezien. Nog een leuke en vruchtbare dag gewenst. Gwylan |
|
![]() |