Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 14 juni 2011, 13:43   #181
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roger verhiest Bekijk bericht
+ holocaustontkenners is zijn rangen... faut le faire...
Het tegenspreekbare debat met vrijheid van denken...onmogelijk in de wereld van RV...
Oud 14 juni 2011, 13:54   #182
Hot Marijke
Staatssecretaris

Hot Marijke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwylan Bekijk bericht
Mevrouw,

In de eerste post van deze door u opgestarte draad staat een link naar uw website : de bedoeling daarvan kan weinig anders zijn dan dat de lezers uw site bezoeken. Dat is rechtstreekse promotie voor uw beroepsactiviteit.
Mensen hier kunnen mijn poll niet invullen als ik ze de weg niet wijs naar mijn site.

Citaat:
Nog een leuke en vruchtbare dag gewenst.

Gwylan
Leuk bedankt, vruchtbaar liever niet: ik gebruik steeds condooms én neem de pil.

Hot Marijke

A Day without Sex is a Day without Sunshine
Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 16:52   #183
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Mevrouw Hot blijkt zeer inventief in het bedenken van stuntjes om haar website en derhalve haar broodwinning te promoten. Sommige mannen lopen daar bovendien makkelijk in.

Wat één en ander echter te maken kan hebben met de verkiezingen van 2010 en de regeringsvorming is mij een totaal raadsel.

Voor mij is het overduidelijk dat dergelijke persoonlijke publiciteit thuishoort in de lagere regionen van dit forum. Voor de geachte forumeigenaars en de uiterst bedrijvige moderatoren kennelijk niet.

Eigenaardig…
Lighten up. Ik ben met plezier gaan stemmen en heb op Marijke's site geen geld achtergelaten. Het enige dat ze er aan overhoudt is een beetje naambekendheid.
We worden de hele dag ondergedompeld in bedrijven die ons lastigvallen om hun naam wat bekender te maken. De meesten onderbreken zelfs daarvoor ons tv of radioprogramma. Maar geen één die ons daar gratis tetten voor aanbiedt.
Ik zie geen reden tot klagen.

Laatst gewijzigd door Travis66 : 14 juni 2011 om 16:53.
Travis66 is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:05   #184
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 Bekijk bericht
Lighten up. Ik ben met plezier gaan stemmen en heb op Marijke's site geen geld achtergelaten. Het enige dat ze er aan overhoudt is een beetje naambekendheid.
We worden de hele dag ondergedompeld in bedrijven die ons lastigvallen om hun naam wat bekender te maken. De meesten onderbreken zelfs daarvoor ons tv of radioprogramma. Maar geen één die ons daar gratis tetten voor aanbiedt.
Ik zie geen reden tot klagen.
Oud 14 juni 2011, 17:22   #185
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Ik snap één zaak niet.

Ik heb voor de lol een stem uitgebracht op één van de partijen en nu is die stem weg + een pak andere van die partij.

Ik twijfel dus aan de juistheid van uw opzet.
Henri1 is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:28   #186
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Mevrouw,

In de eerste post van deze door u opgestarte draad staat een link naar uw website : de bedoeling daarvan kan weinig anders zijn dan dat de lezers uw site bezoeken. Dat is rechtstreekse promotie voor uw beroepsactiviteit.

Ik was er mij overigens niet van bewust dat enkel moderatoren hier hun mening mogen verkondigen cq. zich met een discussie mogen bemoeien.

Voor mij echter niet gelaten : doet u maar rustig verder, vermits dit probleemloos door de moderatoren door de vingers wordt gezien.

Nog een leuke en vruchtbare dag gewenst.

Gwylan
Laat maar zitten, er zijn hier verschillende persoonlijkheden die in 'katzwijm' vallen als ze in kontakt komen met een zelfverklaarde BV..
Eigenzinnig is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:41   #187
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig Bekijk bericht
Laat maar zitten, er zijn hier verschillende persoonlijkheden die in 'katzwijm' vallen als ze in kontakt komen met een zelfverklaarde BV..
Zelfverklaarde BV? Ik ben helemaal niet geïnteresseerd in die term BV. Maar als je regelmatig in de media komt krijg je nu eenmaal die "titel". Het zal me worst wezen. En het is niet omdat mensen gewoon vriendelijk en beleefd zijn dat ze in "katzwijm" vallen. Is toch veel plezanter dan altijd maar gal te spuwen?

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:42   #188
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht
Ik snap één zaak niet.

Ik heb voor de lol een stem uitgebracht op één van de partijen en nu is die stem weg + een pak andere van die partij.

Ik twijfel dus aan de juistheid van uw opzet.
Er is geen enkele stem weg.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:46   #189
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Ik twijfel niet aan je politieke interesse, maar dat je een poll op je site komt 'promoten' ipv op dit forum zelf een deftige poll te organiseren is 'merkwaardig'..
Eigenzinnig is offline  
Oud 14 juni 2011, 17:51   #190
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik twijfel niet aan je politieke interesse, maar dat je een poll op je site komt 'promoten' ipv op dit forum zelf een deftige poll te organiseren is 'merkwaardig'..
Op deze site zijn er al polls genoeg zeker? What's the point dat iemand even naar mijn site surft en stemt? Vind je dat ondeftig, génant, commercieel, ambetant? Zoals velen hier breng je kritiek uit omdat je nu eenmaal graag kritiek uitbrengt. Voor mij ok hoor, een hobby als een andere, maar niet erg opbouwend.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:04   #191
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hot Marijke Bekijk bericht
Op deze site zijn er al polls genoeg zeker? What's the point dat iemand even naar mijn site surft en stemt? Vind je dat ondeftig, génant, commercieel, ambetant? Zoals velen hier breng je kritiek uit omdat je nu eenmaal graag kritiek uitbrengt. Voor mij ok hoor, een hobby als een andere, maar niet erg opbouwend.
Ik kan bevoorbeeld nog niet eens stemmen omdat uw site 'gevlagd' is door corporate blockers..zoals velen hier ben je gewoon op zoek naar wat (commerciële) aandacht..dat je in de 'media' komt is verre van toevallig..
Eigenzinnig is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:19   #192
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Ik kan bevoorbeeld nog niet eens stemmen omdat uw site 'gevlagd' is door corporate blockers..zoals velen hier ben je gewoon op zoek naar wat (commerciële) aandacht..dat je in de 'media' komt is verre van toevallig..
Gevlagd? Dan zal jij wel de enige zijn die gevlagd is. Ik zoek hier helemaal geen commerciële aandacht, die heb ik genoeg. Het was trouwens al van december geleden dat ik hier nog eens geweest ben. Noteer ook dat de media naar mij komen, ik niet naar hen.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:24   #193
gehuigert
Europees Commissaris

gehuigert's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Gevlagd? Dan zal jij wel de enige zijn die gevlagd is. Ik zoek hier helemaal geen commerciële aandacht, die heb ik genoeg. Het was trouwens al van december geleden dat ik hier nog eens geweest ben. Noteer ook dat de media naar mij komen, ik niet naar hen.
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn, hoe wist de pers dan dat je een kind gekregen had vorig jaar? Lijkt mij toch niet dat er 'per toeval' een journalist ontdekt dat je een kind gebaard hebt en dat dan nog toevallig op dezelfde dag of één dag na de bevalling?

]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[
gehuigert is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:29   #194
hurricane
Europees Commissaris

hurricane's schermafbeelding

Standaard

Wat heeft dit allemaal nog te maken met een poll op een website ?
Er wordt hier ook regelmatig verwezen naar poll's op websites van kranten. Of dacht u dat dat gewoon voor de lol gebeurt ?

Laatst gewijzigd door hurricane : 14 juni 2011 om 18:30.
hurricane is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:40   #195
Mr. Orange
Parlementslid

Mr. Orange's schermafbeelding

Standaard

Ne kleine zelfstandige moete steunen?
Oud 14 juni 2011, 18:41   #196
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gehuigert Bekijk bericht
Als ik zo nieuwsgierig mag zijn, hoe wist de pers dan dat je een kind gekregen had vorig jaar? Lijkt mij toch niet dat er 'per toeval' een journalist ontdekt dat je een kind gebaard hebt en dat dan nog toevallig op dezelfde dag of één dag na de bevalling?
Wat een absurde opmerking. Ikzelf heb na drie maanden mijn zwangerschap op mijn site aangekondigd omdat ik dat zélf wou meedelen. Voor de rest ben ik gewoon door de media gevolgd en ze hebben mij regelmatig opgebeld. Ik heb echter, in tegenstelling tot vele andere BV's - of hoe je hen ook wilt noemen - altijd geweigerd om foto's van mijn zoon Adam in de boekjes te laten verschijnen, en daar blijf ik bij, dat is privé.

Denk je misschien ook dat ik naar VT4 heb gebeld om commentaar te mogen geven op de affaire Strauss-Kahn, dat ik Goedele contacteerde om in haar boekje te staan, dat ik naar verschillende kwissen op TV bel om erin te mogen komen als vraag? Komaan zeg, zo werkt dat niet. Ik ben niet mediageil, de media geilen op mij.

Wat ik wél echt graag zou doen en daar kom ik voor uit, is de 7 hoofdzonden in HUMO. Maar ok, we zien wel of HUMO het mij ooit vraagt, en als dat niet zo is, ik lig daar niet van wakker hoor.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 18:53   #197
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Wat een absurde opmerking.
dat ik naar verschillende kwissen op TV bel om erin te mogen komen als vraag? Komaan zeg, zo werkt dat niet. Ik ben niet mediageil, de media geilen op mij.
Wat ik wél echt graag zou doen en daar kom ik voor uit, is de 7 hoofdzonden in HUMO. Maar ok, we zien wel of HUMO het mij ooit vraagt, en als dat niet zo is, ik lig daar niet van wakker hoor.
Citaat:
Bron : blog hotmarijke
Ik verwacht infeite geen antwoord van Erik of een andere Slimme (?) Mens bij Woestijnvis. Want ze gebruiken mij wel als het uithangbord van de prostitutie in België, maar daar blijft het dan ook bij. Mij als kandidate uitnodigen voor de Slimste Mens of als BV in de koker bij de Pappenheimers? Nee hoor! Hoe hip & dubbelzinning & aangebrand de jongens van Woestijnvis ook mogen zijn, mijn kandidatuur is blijkbaar een brug (bordeel?) te ver.

Want een bekende hoer opvoeren in hun (familie)programma's zou misschien negatief kunnen zijn voor de kijkcijfertjes, hetgeen ikzelf ten zeerste betwijfel, maar ok. Noteer dat er trouwens regelmatig hoeren opdraven bij Woestijnvis-programma's. Die komen er echter niet zo expliciet voor uit als ik, en d�*�*r zit precies het verschil
Tot daar de geloofwaardigheid...maargoed het zou over een poll moeten gaan..

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 14 juni 2011 om 18:54.
Eigenzinnig is offline  
Oud 14 juni 2011, 19:04   #198
Hot Marijke
Staatssecretaris

Standaard

Citaat:
Tot daar de geloofwaardigheid...maargoed het zou over een poll moeten gaan..
Het gaat er niet om dat ik in die programma's wil komen. Ik wijs er enkel op dat het niet gebeurt omdat de jongens van Woestijnvis en dergelijke enkel dubbelzinnige kampvuurhumor opvoeren en in hun kwissen flauwe allusies maken op verhoudingen en aanhouderij tussen kandidaten, woeha, lachen geblazen, braaf Vlaanderen! Het is en blijft de "humor" van flauwe-plezante zatte nonkel Frans op het trouwfeest.

Ze HOEVEN mij niet te vragen, ze DURVEN het gewoon niet aan, dat is mijn stelling en niet meer dan dat.

Hot Marijke

Hot Marijke is offline  
Oud 14 juni 2011, 19:14   #199
Vigilante VL
Banneling

Standaard

Pure marketing zoals we die al gewoon waren van gheilig Marijke. Waarschijnlijk moet ik niemand aan het hele nudistencampingdebacle herinneren, maar dat is bij deze dan toch gebeurd.

Zeg eens, Marijke, is die promostunt "vogelen @€50 zolang er geen regering is" nog altijd geldig? Of was dat gewoon een bait-and-switch-tactiekje om de tanende business van "uw concept" nog een laatste reutel te gunnen?

Citaat:
FUCK THE CRISIS! Zolang er geen regering is vraag ik slechts 50 euro voor één uur intiem met mij! http://yfrog.com/h5zje0j

http://twitter.com/#!/HotMarijke/sta...48625823141890

Laatst gewijzigd door Vigilante VL : 14 juni 2011 om 19:17.
Vigilante VL is offline  
Oud 14 juni 2011, 19:50   #200
Travis66
Europees Commissaris

Travis66's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat een absurde opmerking. Ikzelf heb na drie maanden mijn zwangerschap op mijn site aangekondigd omdat ik dat zélf wou meedelen. Voor de rest ben ik gewoon door de media gevolgd en ze hebben mij regelmatig opgebeld. Ik heb echter, in tegenstelling tot vele andere BV's - of hoe je hen ook wilt noemen - altijd geweigerd om foto's van mijn zoon Adam in de boekjes te laten verschijnen, en daar blijf ik bij, dat is privé.

Denk je misschien ook dat ik naar VT4 heb gebeld om commentaar te mogen geven op de affaire Strauss-Kahn, dat ik Goedele contacteerde om in haar boekje te staan, dat ik naar verschillende kwissen op TV bel om erin te mogen komen als vraag? Komaan zeg, zo werkt dat niet. Ik ben niet mediageil, de media geilen op mij.
Ik kan dat bevestigen. Mij hebben ze ook al een aantal keer opgevoerd in debatten en quizshows. Nooit op mijn verzoek. Het initiatief komt altijd van hen.
Ik heb dat ooit aan een collega verteld. Die me niet wou geloven. Alsof de duivel ermee speelde: In het midden van dat gesprek ging mijn telefoon. Jokfoe om te vragen of ik in Goedele wou komen om mijn gedacht te zeggen.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:17.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be