![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Radu Mihaileanu is een Roemeen. Er is toch nog wel een verschil tussen de Roemeense en Russische cultuur. Russische toeristen zijn inderdaad onbeschoft, en in Rusland is dat niet anders. Als je naar een winkel gaat of een kaartje wil kopen aan het loket word je afgeblaft en buitengekeken. Wachten in de rij kunnen ze ook niet, altijd een heel geduw en getrek en gescheld. En het zijn evenmin "heren op de weg". Mensen die ze niet kennen en waarmee ze geen vriendschap hebben gesloten zijn quantité négligeable. Als je echter vriendschap hebt gesloten (heel gemakkelijk) dan mag je niet weg voor je samen heel zat bent geworden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zo is het nochtans. Als je geen zaken doet heb je er zowiezo geen last van. Als je wel zaken doet moet je heel duidelijke afspraken maken, een vertrouwensband creëren (door samen te gaan drinken) en de juiste persoon en/of ambtenaar een envelop geven. Eens je het systeem doorhebt is het zelfs gemakkelijker dan België om zaken te doen of dingen te regelen. Zo werkt het trouwens in Latijns-Amerika ook bij mijn weten.
Laatst gewijzigd door tomm : 12 juni 2011 om 16:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Laskovij May kan zoveel zingen als ze willen, men is toch wel redelijk onverdraagzaam t.o.v. sexuele minderheden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Dus het feit dat er schone fotomodellekes rondlopen in rusland maakt dat het eigenlijk moeilijk voor te stellen is dat er toch nog homo's zijn. ![]() Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#27 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een land is in mijn ogen homofoob tot het homohuwelijk legaal is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Onzin, homofobe landen zijn landen waar ze opgehangen worden of gestenigd worden, zoals veel Afrikaanse. In Rusland wordt het zeker niet als gelijkwaardig beschouwd (is het ook niet) maar wel getolereerd. In de Sovjet-Unie was het officieel verboden, maar toch bestond het. In de DDR daarentegen konden homo's zelfs een soort burgercontract tekenen. Naar het schijnt was de dochter van Honecker lesbisch. Ook de dochter van Raul Castro is lesbisch.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik geloof wel niet in de theorie dat iemand homo of hetero bij geboorte is. Er bestaat ook veel "circomstentiële" homoseksualiteit. Bvb. in gevangenissen, of in Arabische landen waar dat zeer frequent voorkomt bij jongeren voor ze trouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 |
Banneling
|
![]() Zie, de sociologen en historici van de voormalige USSR van top niveau die het allemaal zien gebeuren hebben zijn weer van de partij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#33 |
Minister
|
![]() Als er een 'thanks' functie op dit forum was, zou ik deze uitspraak 'thanken'
![]() |
#34 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#35 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan waren de nazi's nog softies. Veeleer werden er in nazi-Duitsland straffen van een jaar of 3-4 uitgesproken in gevangenkamp (vaak Dachau). Na vrijlating kon men terug het gewone leven oppikken, of zelf SS'er worden. Ooit eens een docu gezien op Canvas van een homoseksuele SS'er die vertelde dat hij in de SS was gegaan omdat het wel tof was, zo mannen onder mekaar. ![]() Kan me voorstellen dat de homofobe NPD'ers dit soort getuigenissen niet graag horen. ![]() Laatst gewijzigd door bgf324 : 13 juni 2011 om 21:48. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#36 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Discretie blijft wel aangewezen denk ik. Knuffelen op straat bvb. zou wel eens de verkeerde aandacht kunnen trekken ... ook de politie is niet erg homovriendelijk. Het is niet zoals in Amsterdam of San Francisco waar je zelfs hele homowijken hebt (persoonlijk vind ik dat niet erg... meer vrouwen voor ons dan hé ![]() Laatst gewijzigd door tomm : 13 juni 2011 om 22:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() is niet komisch bedoelt. Een beetje ironisch misschien wel. Alleszins klopt het beeld van de Sovjet-Unie als strafkamp dat door de westerse media geschapen werd ook op dit vlak weeral niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() On 8 May 2009, Russian Duma rejected a bill criminalizing gay propaganda in Russia (with only 90 votes in favor against 226 minimum required). This bill was initiated in 2007 by a Fair Russia party member and suggested depriving those who "openly demonstrated a homosexual way of life and a homosexual orientation" of the right to hold posts in educational establishments or in the army for a term from 2 to 5 years.[35] According to Interfax, the parliamentarians decided that gay propaganda was not dangerous for society and thus could not be punished under the criminal code.[36] Nikolai Alekseev, Chief organizer of the Moscow Pride, commented that with parliament rejecting this bill, it is likely that the Constitutional Court of Russia follows their request to cancel a similar law that is in force in the Ryazan Region.[35]
http://en.wikipedia.org/wiki/LGBT_rights_in_Russia |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() O jee... Dat is dan zeer betreurenswaardig. Ik had gehoopt dat zulke manifeste nonsens alleen maar als een bizar soort van humor bedoeld kon zijn...
My bad.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |