![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9321 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Trouwens er zijn ook beperkende normen voor het uiten van een heterosexualiteit..in sommige samenlevingen zijn die uiterst conservatief.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9322 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9323 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9324 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9325 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9326 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.elsevier.nl/web/Opinie/Op...ens-Hermes.htm ![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2011 om 15:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9327 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
( btw daar waar die 'of' staat zou misschien beter 'en/of' gestaan hebben.... dat lijkt eerder de stroken met de realiteit ... het ene voedt ook het andere ) Maar wat is de relevantie ( anders dan de doelbewuste bestendiging ervan door de leden van de norm-groep ) ervan met de opmerking dat dat verwrongen of foutieve beeld niet de schuld is van de parade ( eender hoe extravagant dat eraan toe moge gaan ) ? Citaat:
Maar net daarom die opmerking hé Het heeft dus niks te maken met het uiten zelve en hoe daar maatschappelijk tegenaan wordt gekeken. Iets wat niet door de beugel kan wordt bv bestraft.... zaken op 't randje ( al zijn het enkelvoudige en soms lang op voorhand aangekondigde dingen ) worden bekritiseerd of aan banden gelegd... én dat zowel voor hetero's als homo's. Alleen rekent men een bepaald gebeuren niet door naar de hetero-gemeenschap. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9328 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
er zou een wet moeten komen om zulk een wansmakelijk en verderfelijk gedrag te mogen uiten in het openbaar. Dat die witte-sok-in-sandaal-kan-prima malloten hun escapades eens binnen vier muren houden |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9329 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor je het weet boten vol met dansende witte-sokken-in-sandaallui in de straten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9330 |
Banneling
|
![]() Om dezelfde redenen als waarom ik een religieuze overtuiging etaleren ongepast vind in veel posities/arbeidsplaatsen/jobs...vind ik dat uw sexuele voorkeur beter in de privésfeer thuishoort..(homo,hetero,sm,bi...
ik heb het hier niet over (onbewuste) kleine handelingen zoals een verwijfde beweging..maar over het bewust etaleren van 's mens sexuele voorkeur met soms zelfs de expliciete bedoeling om te provoceren... |
![]() |
![]() |
![]() |
#9331 |
Banneling
|
![]() Schrap dit standpunt maar, ik ben vandaag echt te tam om iets te gaan zoeken..'strike this from the record bailer '
![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 15 juni 2011 om 15:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9332 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 Laatst gewijzigd door Raf : 15 juni 2011 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9333 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9334 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9335 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Mijn echte moeder zou ergens in Oekraine zitten, gelukkig met haar geld dat ze allemaal zou opdoen aan kauwgom en cigaretten. En ik zou in verlichte sferen vertoeven van www.colage.com, samen met alle andere kindertjes van lesbian gay bisexual transgender en last, but not least, queer parents. Op geregelde tijdstippen zouden we allemaal optreden, als een grote gelukkige commune, om de rekeningen voor psychoterapie, plastische chirurgie en aidsremmers van onze oudertjes te betalen. We slaan voorraden sperma in voor de meest vrouwelijke van onze moeders, die met baarmoeders.... Mijn dagdroom wordt verstoord. Helaas helaas, heb ik gewoon een vader en een moeder. Hier gaat mijn droom om op een exotische zoektocht te vertrekken naar mijn biologische moeder met 'DNA onbekend'... Zagen die jullie zijn.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9336 |
Banneling
|
![]() Kijk, het is gewoon een belachelijke vergelijking. Er zijn oceanen van verschil tussen het dragen van sandalen met witte sokken en zo goed als naakt rondlopen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9337 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#9338 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9339 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat witte-sok gevalletje is immers naar aanleiding van wat Eigenzinnig ( post #9320 ) zei Citaat:
[quote] En?[quote] van Steve_M, betreffende de 'herkenbaarheid' van een aanzienlijk deel van de holebi gemeenschap. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9340 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... Wat moet je anders nog?
|
![]() |
![]() |