![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9401 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik eerder al zei... figuren zoals u vegen dat gegeven gewoon van tafel natuurlijk. Het gaat om het wegwerken van een 'zogenaamde' discriminatie door het verkrijgen van dezelfde rechten.... En de kinderen hebben daar toch geen schade van. Wij zijn evengoed het beste wat de maatschappij aan hen kan bieden." Is het niet? Paulus. Laatst gewijzigd door Paulus : 15 juni 2011 om 21:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9402 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9403 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Om de vergelijking rond te maken: als alle deskundigen zeggen dat het vliegtuig veilig is, maar Goedele Liekens (een wetenschapper en doctoraat) is het oneens, dan negeer je Goedele Liekens (met alle respect). Zij is immers niet bekwaam om hierin een degelijke uitspraak te doen. Op dezelfde manier negeer ik de paar "wetenschapper" die zogezegd discussie zaaien. Ze zijn gewoon het vermelden niet waard in wetenschappelijke kringen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9404 |
Minister-President
|
![]() Beide, de fles geven is niet echt moeilijk...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9405 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Bij hetero-adoptie wordt vaak tot de 18e verjaardag gelogen, vaak zelfs na lang aandringen als het kind iets vermoedt. Daarna gaat hij uit frustratie op zoek naar zijn biologische ouders. U kan zich de vraag stellen of dit trauma komt uit jarenlang bedrog, of uit het effectief missen van de ouders. In die zin durf ik stellen dat holebi-adoptie zelfs te prefereren is boven hetero-adoptie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9406 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat neem ik graag aan, maar ik had het over zogen; Weet je niet, datgene dat zoogdieren met de nakomelingen doen, ze zogen.
![]() |
![]() |
![]() |
#9407 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sta me toe nog meer schandalig te vinden om niet te kiezen voor risico-spreiding alleen vanwege je dogmatische vooroordelen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9408 |
Minister-President
|
![]() Is dat verplicht?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9409 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Inderdaad.
![]() |
#9410 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ge zijt voorstander van de boerka voor vrouwen zie ik?
![]() |
#9411 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wil ik tien buitenlandse deskundigen opnoemen met referentielinks? Gaat u dan toegeven dat er inderdaad wel eens een probleem zou kunnen zijn? Neen, dat gaat u niet doen. figuren zoals u vegen dat gegeven gewoon van tafel natuurlijk. Het gaat om het wegwerken van een 'zogenaamde' discriminatie door het verkrijgen van dezelfde rechten.... En de kinderen hebben daar toch geen schade van. Wij zijn evengoed het beste wat de maatschappij aan hen kan bieden." Is het niet? Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9412 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9413 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9414 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wenselijk.
Zoals niet roken tijdens de zwangerschap, dat is ook niet verplicht, maar wenselijk. Normale mensen roken niet als ze zwanger zijn, maar dan zijn we er weer, het gaat weer over normaal en abnormaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#9415 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wenselijk ?
Komaan niet zwansen hé... de opinies over het heilzame aan borstvoeding zijn al 10-tallen keren gewijzigd en zullen dat ook blijven doen.... en dan spreek ik alleen nog maar in voedingstermen ervan voor het kind. Ongelofelijk dat ge met zulke quatsch moet afkomen als extra selffulfilling ( de huidige consensus is nog steeds dat het de hechtingsband tussen moeder en kind zou sterken ondanks het uitblijven van wetenschappelijk bewijs ) 'argument' om maar niet twee mannen als ouder te nemen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9416 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Borstvoeding voor baby's, het gedacht alleen al.
![]() |
![]() |
![]() |
#9417 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er staat simpelweg dat zulk 'argument' gebruiken om toch maar af te zien van een stel homo-ouders gewoon zever is net zoals bij zowat al die vorige 'argumenten'. Als het jullie echt te doen is om het welzijn van het kind en bij god borstvoeding zou daar een elementair onderdeel voor moeten zijn dan zal je toch eens moeten aankloppen bij de ruim 30% en meer hetero-ouders die evenzeer flessenvoeding verkiezen. Wil je het absoluut weten.... ik ben zelf voorstander van borstvoeding wegens de eenvoudige reden dat ( mits omzichtig mee omgesprongen ... anders heb je meer nadelen ) de voordelen opwegen. Maar dat neemt niet weg dat in die gevallen waar het ergens om medische redenen of wat dan ook niet haalbaar is flessenvoeding evenzeer kan. misschien was het dus meer opportuun geweest moest ik net iets sneller dan jou gepost hebben : Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9418 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zie je, ik begrijp het weer niet. Is het te moeilijk om te zeggen dat borstvoeding in het algemeen gewoon beter is?
![]() |
![]() |
![]() |
#9419 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9420 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() btw ... alvast een welterusten Xenophone... ik hou het voor bekeken voor vandaag
|
![]() |
![]() |