![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9501 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9502 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#9503 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ah, je spreekt alleen maar over de biologische vader en de biologische moeder... Oké... En op welke manier is dat relevant voor dit onderwerp?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9504 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn duizenden redenen die aanleiding (kunnen) geven om als kind ( en zelfs later als volwassene ) gepest te worden : Homo-ouders is er zo eentje net gelijk adoptie-ouders .... alleen in het tweede geval zou je dat nog enigszins geheim kunnen houden . Wat weegt hier op ? De eeuwige leugen of het pesten waar je dan verkiest om de schuld ergens bij het slachtoffer te leggen i.p.v. het gedrag aan te pakken ? En je doet het uitschijnen als ware dat hetero-ouders het bewust geheim houden met die 'kennis' in het achterhoofd. Wat weegt hier dan op ? De schending van dat recht vers. de teleurstelling van het terugvinden ( waar het dan toch zelfs voor kiest ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9506 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie je? Zo onredelijk bleek ik dan toch niet te zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#9507 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zal er maar van afhangen of al dit gezwets ook iets bijdraagt aan deze discussie. Dat is vooralsnog niet het geval.
![]() |
![]() |
![]() |
#9508 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Dat het wel of niet een positieve maatschappelijke evolutie zou zijn is jouw premisse en niet eens de discussie hier. Open er misschien eens een topic over.... best interessant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9509 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mensen wiens seksuele oriëntatie je niet aanstaat beschuldigen van diefstal ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9510 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat weet gij daar nu van ? Ik vermoed als het in zijn aard ligt om 'moederke' te spelen dat dat in beide gevallen zo zal zijn en anders zal het eerder een extra vaderfiguur zijn ( in het beste geval ) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9511 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) er was zelfs niks te weerleggen ... laat staan dat ge dat dan zou proberen met zo'n foefje 3) je zegt het .... het zal een kind allemaal een worst wezen tot anderen die er er een problematiek van maken het daarmee zal opzadelen. Die anderen zijn dan uitgerekend de mensen die ons komen te vertellen dat het welzijn van het kind boven alles moet gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9512 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als het dan toch allemaal even erg is kan je me dan eens precies uitleggen waar net argumentatie in ligt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9513 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9514 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#9515 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9516 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9517 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9518 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
- Ge moet u kind afgeven voor adoptie en er zijn 2 koppels. Ze zijn even goed gekwalificeerd, er is slechts 1 verschil: het eene koppel is holebi, het andere koppel is een man-vrouw koppel. Wie kiest ge? zijn antwoord: - Muntje opgooien Zijn opleiding: doctoraat psychologie. Eigenlijk een goed idee voor een enquête. Als ik es ne middag niks te doen heb ga ik die vraag stellen aan 100 mensen op straat.
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 juni 2011 om 21:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9519 |
Minister-President
|
![]() Boenk erop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9520 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet ge Xenophon, 't schijnt dat men dan bewust spreekt over 'biologische ouders'. Maar dan heb je nog zoiets als 'juridische ouders' en zelfs zoiets als 'sociale ouders' of kortweg ouders. |
|
![]() |
![]() |