![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#9521 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
In een man-vrouw relatie is de man een halve ouder en de vrouw anderhalve ouder zodat het kind 2 ouders heeft. Homos kunnen hun kind bijgevolg maar 1 ouder bieden wat te weinig is. Ik stel voor een derde man in huis halen, dan is het deficit zo goed als weggewerkt. Drie vaders is even goed als een heterogezin! Dat is uiteraard de reden waarom 2 moeders wel mag, dan heeft het kind meer dan 2 ouders!!! xenophon, ik heb eindelijk uw logica door! /ironie
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 juni 2011 om 21:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9522 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9523 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Paulus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9524 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
als we nu voor resp. man, resp. vrouw en resp. 'al de rotzooi ertussen' de eenheden i, j, k gebruiken ... en vervolgens stellen we een ouderkoppel voor als een dot-vermenigvuldiging .... nu wordt het me geheel duidelijk ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9525 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9526 |
Minister-President
|
![]() [[Ouder Ouder]
[kind kind]] Als ge het gezin definieert als een 2x2 matrix dan moet ge exact 2 kinderen hebben om "normaal" te zijn. Meer of minder kinderen is niet goed want het is niet normaal (over holebis kan ik echter geen conclusies trekken)
Argumentvormen uit deze link zijn uit den boze. de historische figuur Jezus Christus Laatst gewijzigd door Effect : 16 juni 2011 om 22:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9527 |
Minister-President
|
![]() Het grappige is: wie al die wetenschappelijke en wiskundige grapjes niet snapt, heeft geen recht van spreken in deze discussie gezien ze geen echte van valse wetenschap kunnen onderscheiden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9528 | |
Burgemeester
|
![]() Citaat:
![]() Dat ene wat je hebt gezecht is wel waar Effect: bij holebi-ouders is het zeker dat het kind wel weet dat beiden niet de biologische ouders zijn. Maar ik kan me moeilijk voorstellen dat veel hetero's daarover gaan liegen. ![]() Laatst gewijzigd door St Germain Tourist : 16 juni 2011 om 22:36. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9529 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ad populum fallacy.
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#9530 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9531 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik ben het daar inderdaad niet mee eens.
![]() |
![]() |
![]() |
#9532 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9533 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vasthouden aan achterhaalde "standaarden"?
![]() |
![]() |
![]() |
#9534 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb in een ver verleden Paulus daar al eens op zulke dingen gewezen in een topic waarin hij van meet af aan begon met een stellingname dat ergens ging over dat heteroseksualiteit méér functies zou hebben dan homoseksualiteit ( oorspronkelijk was het hetero's en homo's hoor... maar daar heeft ie dan tijdelijk afstand van genomen ) Het heeft me een tweetal ( of meer ? ) jaar op zijn 'negeerlijstje' ( niet letterlijk naar zijn zeggen .... je moet maar kunnen ![]() Nu sta ik er weer op. Zeer merkwaardig overigens.... vermoedelijk zal ik me moeten outen zodat ie tenminste op automatische piloot blijvend reageert. ![]() Wacht ik zoek je dat even .... geweldige lectuur voor het slapen gaan ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9535 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() probeer es in tensor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9536 |
Burgemeester
|
![]() Je kan beter zeggen: waarom niet vasthouden ?
Ook ik ga met de tijd mee en heb geaccepteerd dat er ''alternatieven'' bestaan, zoals holebi-gezinnen. Maar als de overige situaties om op te groeien gelijk zijn, dan is het toch logisch om voor de ''standaard'' te kiezen ? Zelfs als homo kan je dat toegeven, of niet ? Indien dat niet zo is wil ik toch graag weten wat de reden is dat u holebi-adoptie boven hetero-adoptie prefereert ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9537 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9538 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#9539 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is daar kinderachtig aan?
![]() |
![]() |
![]() |
#9540 |
Burgemeester
|
![]() |
![]() |
![]() |