![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijpolitiek en stromingen In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. en (standpunten van) politieke stromingen, al dan niet vertegenwoordigd door een (niet-partijpolitieke) organisatie. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De kippen die naar elkaar pikken en dan doet de haan zijn intrede. Maar alle gekheid op een hoenderstokje: deze wetgeving heeft ook voordelen hoor. Bij de weg, die twee links naar de Standaard zijn toch idem? Hoe kunnen het dan verschillende artikels zijn, zoals toch geinsinueerd?
SECRET SERVICE TEAM HERCULES ![]() 20yo THOMAS MATTHEW CROOKS ![]() Het Westbloks bedrog en verraad tegenover Gorbachev en het volk van het Vrije Westen: https://forum.politics.be/showthread.php?t=269743 Overheid: de bende deserteurs uit de economie. Lees dit en besef: http://achterdesamenleving.nl/wp-con...jgeloof-11.pdf Atlas Shrugged, by Ayn Rand Laatst gewijzigd door Erw : 18 juni 2011 om 08:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#22 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#23 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#24 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Héél deze toestand heeft niets te maken met racisme... (als "racisme" eigenlijk nog een reden van bestaan heeft, zo'n uitgemolken woordje) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#25 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de Frut verscheen een quasi gelijkaardig artikel als in de Standaard, daarom heb ik het erbij willen zetten. Excuus.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ,
Jij volgt een eigenaardige logica. Een normaal mens zou zeggen: als je iemand beschuldigt van iets ernstigs zoals racisme, dan geef je daar best bewijzen bij. Dus, de ganse lijst, van het eerste bedrijf tot het laatste, zijn onjuist vermeld op de lijst. Maar ernstig nu: ik zie moeilijk zo'n groot bedrijf zeggen: wij zijn verbaasd ... als ze vb. even daarvoor zouden verhoord geweest zijn door de politie, waarbij hen bewijzen onder de neus gewreven werd. Mijn besluit daaruit: elk bedrijf met een professionele communicatie, dat zegt dat het hen verbaasd dat ze op de lijst zouden staan, is onschuldig.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#27 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#28 |
Banneling
|
![]() Dan is er iets grondig mis met die (enkele) klanten, niet met de werknemer.
Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juni 2011 om 13:08. |
![]() |
![]() |
![]() |
#29 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door filosoof : 18 juni 2011 om 13:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#30 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar zijn je bewijzen voor je beschuldiging dat PVDA fouten maakte? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#31 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#32 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#33 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Deze persmededeling bewijst enkel maar dat uw (ja uw, u bent toch een grote verdediger van criminele- en relallochtonen) jongeren een bepaald beeld geven aan migranten. Schiet dus niet met (het uitgemolken) racisme naar bedrijven die enkel uit zijn op een goede nieuwe werknemer, schiet met woordjes naar degenen die 't beeld van allochtonen zo maken , degenen die zich misdragen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#34 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat betreft de PVDA: die krijgen een kramp in hun beide handen, als ze een waarheid tikken op hun toetsenbord ...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk wel dat professionele pr-diensten weten wanneer ze mogen liegen: als het zeker niet uitkomt.
Want als het wel uitkomt, dan is de schade veel groter. Ik denk ook dat die pr-diensten heel goed weten dat ze meer klanten bijwinnen, dan dat ze er zouden verliezen, indien ze toegaven dat zovele jaren terug, hun eigen klanten niet op dezelfde manier aankeken tegen allochtoon personeel in contact met klanten, als dat die klanten dat nu doen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 18 juni 2011 om 16:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#37 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zijn geen bewijzen; dat is ervaring.
![]() |
![]() |
![]() |
#38 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#40 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat zou het vervolgcentrum Pater Leman tegenhouden om zijn kruistocht verder te zetten, en klacht neer te leggen tegen al die bedrijven ??
![]() |
![]() |