![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1541 | |
|
Banneling
|
Citaat:
U wilt dus zeggen dat er ook nog nooit een sigarettenroker - zelfs met de ketting Noemt men dat niet 'artistiek jokken'? Laatst gewijzigd door freelancer : 18 juni 2011 om 18:04. |
|
|
|
|
|
|
#1542 | |
|
Banneling
|
Citaat:
http://www.cannabis-med.org/dutch/bu...kel.php?id=222 Uiteraard is het gezonder om een vaporiser te gebruiken. Indien cannabis gereguleerd zou zijn, zou men dat de gebruikers mogen vertellen. |
|
|
|
|
|
|
#1543 | |
|
Minister
|
Citaat:
THC breekt trouwens de kankercellen af. Dit is "bewezen" via een studie van Harvard university. |
|
|
|
|
|
|
#1544 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1545 | |
|
Banneling
|
Citaat:
![]() Ik zie Alienation en zijn vrienden tijdens zijn nacht'werk' al bezig... Laatst gewijzigd door freelancer : 18 juni 2011 om 18:24. |
|
|
|
|
|
|
#1546 |
|
Minister
|
Neen, men had bij mensen die niet gebruiken THC in herstentumoren toegebracht, en die kankercellen verdwenen.
Er zijn getuigenissen van terminale kankerpatiënten die hun terminale ziekte overwonnen hebben. Edit: met cannabis natuurlijk. Oraal toegediend wel en niet gerookt. En niet de synthetische variant neen, het zuiver natuurproduct geëxtracteerd in een zalfachtige brei, hasjolie achtig. Laatst gewijzigd door Alienation : 18 juni 2011 om 18:22. |
|
|
|
|
|
#1547 |
|
Minister
|
Collega's. Er werkt maar ene maat van mij, maarja toevallig veel blowers aanwezig. En wij behoren bij de elite van het werk. Toeval?
|
|
|
|
|
|
#1548 |
|
Banneling
|
Ja, dat wist ik ook al, dat ik een vaporiser zou moeten gebruiken, dat had ik al van deze leerzame draad opgestoken
In een studie lees ik dat 18% van de bevolking in de UK vindt dat de wetgeving op drugs niet vrij genoeg is. Nu begrijp ik waarom sommige druggebruikers vinden dat "de wereld van democratie naar de kloten gaat" |
|
|
|
|
|
#1549 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1551 |
|
Minister
|
Bij een vapo komt geen water een te pas. Ge hebt dat snel zelf gemaakt met een gloeilampke van 40 watt. Maar dan moet ge wel goed opletten dat ge niet op het verbrandingspunt komt, want dan komen de schadelijke stoffen (teer) wel vrij.
Een vaporiser heeft tot doel (ik denk) 75° celcius te bekomen om enkel de THC te verbranden. Zo moet ge dat groene organische spul niet meeroken. Want je wordt niet stoned van de vrucht/top zelf. Je wordt stoned van dat kristalachtige erop. Vapo's zijn wel vrij prijzig, als je hem zelf maakt is het wel best dat je eerst oefent voor het te inhaleren. Want je hebt dat niet direct onder de knie, das een gevoel, ne pak. |
|
|
|
|
|
#1552 |
|
Banneling
|
Veel trainen dus...
Het is dan in feite een sport... en sporten is gezond, hoor ik ze al zeggen... |
|
|
|
|
|
#1553 | |
|
Minister
|
Citaat:
Maar hey komaan, mensen blowen nu eenmaal. Is dat nu zo onbegrijpbaar? En is het werkelijk nodig die mensen te viseren als "verslaafden"? We hebben het niet altijd over heroïnegebruikers he. Weet jij hoeveel % van de vaste cannabisgebruikers heroïne absoluut verfoeien en nooit mee in aanraking willen komen? Ik kan U de algemene statistiek niet meedelen. Maar van alle blowers die ik in mijn persoonlijke leven ontmoette, 99%. Wel heeft meer dan 50% eens iets anders geprobeerd. Maar al bij al blijven zij trouw aan hun wiet en was dat "anders" maar een tijdelijke fase. Hoewel sporadisch gebruik van cocaïne meer voorkomt dan U zou durven vermoeden |
|
|
|
|
|
|
#1554 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Hoe werkt de vaporiser?http://www.vaporiser.nl/vaporiser-uitleg.htm Voor een 150euro heb je al een zeer goede vapo. |
|
|
|
|
|
|
#1555 | |
|
Banneling
|
Citaat:
maar Ik koop geen vaporisers zonder het wetenschappelijk advies van artisjok (zelfs niet voor mijn kinderen) Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 18:53. |
|
|
|
|
|
|
#1556 |
|
Minister
|
artisjok the medicinman
|
|
|
|
|
|
#1557 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#1558 |
|
Banneling
|
Ik stel voor dat al het wiet-areaal in beslag genomen wordt voor het kweken van voedselrantsoenen voor de 200 miljoen hongerlijders in de wereld die niet bij het voedseloverschot raken omdat dat gemonopoliseerd wordt door de voedselmaffia om het tegen de hoogst mogelijke prijs teverkopen
Ok we verliezen dan een aantrekkelijk maar overbodig luxe-artikel (slechts zeven promille is verslaafd), maar we redden dan wel 200 miljoen zielen van de hongerdood. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 19:17. |
|
|
|
|
|
#1559 | |||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Maar het momentele alcoholverbod bij kinderen wordt zelfs niet of slecht nageleefd. Citaat:
Maar kom, beperkte legalisering, gepaard gaande met afschuiving van de kosten op de gebruikers, en vooral beperking van de overlast voor de maatschappij, is misschien een alternatief. Alleen heb ik wel moeite met sommige argumenten van de pro's : -het aantal verslaafden zal eerder dalen (zie maar naar Nederland...) -er zijn geen, of slechts beperkte gezondheidsproblemen -kontrole mag alleen als het 100% zeker is (speekseltest...), zodat men elke test in twijfel kan beginnen te trekken |
|||
|
|
|
|
|
#1560 |
|
Banneling
|
|
|