![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#1561 | ||||
|
Banneling
|
Het is geen exacte wetenschap zoals fysica; maar dat betekent niet dat die wetenschappelijk gevoerde studies waardeloos zijn.
Citaat:
Waarop baseer jij je om te stellen dat er meer verslaafden zullen zijn? Citaat:
Het wordt ook niet nageleefd omdat er amper controle is bij overtreding, Wat is de straf bij overtreding? Een boete? Citaat:
Citaat:
- minder criminaliteit en daardoor ook minder kosten. - minder kosten voor handhaving - minder gezondheidsrisico's door kwaliteitscontrole - minder jongeren en kinderen die gebruiken door controle aan wie verkocht wordt |
||||
|
|
|
|
|
#1562 |
|
Banneling
|
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok En Yoram Stein, schrijver van 'Stoppen met blowen' (ziek enkele van mijn zeer gewaarde berichten vroeger) beschuldigt de beleidsbepalende Nederlandse drugsdeskundigen omdat deze jarenlang de risico's van dat kinderlijk gemaf/gepaf moedwillig hebben gerelativeerd... en als voorbeeld haalde hij Niesink, toxicoloog van het Trimbosinstituut aan omdat die tijdens een tv-programma had verklaard niet te weten 'in hoeverre cannabis nu meer verslavend is dan chocola'... Kom dus niet meer af met uw Trimbosinstituut... Bron |
|
|
|
|
|
#1563 |
|
Banneling
|
Ik dacht, maar ben niet heel zeker, dat ik al gezegd had, dat men de oorlog tegen de drugs ook zou kunnen intensifiëren en variëren tot op een punt waar hij succesvoller is. (daarom herhaal ik het nog eens, voor alle zekerheid)
Eens kijken of men geen nieuwe fronten kan openen en nieuwe middelen kan aanwenden De middelen en het doel, weet je wel. |
|
|
|
|
|
#1564 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
Het begint eindelijk op het einde van de dag... te dagen... Laatst gewijzigd door freelancer : 18 juni 2011 om 20:15. |
||
|
|
|
|
|
#1565 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Je kan aan THC doen en tegelijk aan sport: http://www.tegelsehockeyclub.nl/ |
|
|
|
|
|
|
#1566 | |
|
Banneling
|
Citaat:
En op basis van die ene waarheidsgetrouwe en eerlijke uitspraak baseert uwe Yoran zich om te stellen dat deze en anderen deskundigen "jarenlang de risico's van dat kinderlijk gemaf/gepaf moedwillig hebben gerelativeerd." En wat was het nog, omdat ze zelf gebruiker zijn! Daar gaat de geloofwaardigheid van uwe Yoran. Ga maar op zoek naar een andere voorbidder. Edit : Maar het is wel flink, freelancer, dat je nu al verder geraakt dan je gebruikelijke Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juni 2011 om 20:34. |
|
|
|
|
|
|
#1567 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#1568 | |
|
Banneling
|
Citaat:
krijt hier iemand terwijl in Engeland 18% een vrijere regulering wil... Iemand cijfers over België? Anders vraag ik het wel even bij de maffia, die zullen zichzelf wel goed geïnformeerd houden over deze voor hen bedreigende tendens. |
|
|
|
|
|
|
#1569 |
|
Banneling
|
Neen, ik pleit in eerste instantie voor een bewustmaking voor de risico's van alcohol, en zeker voor kinderen.
Laatst gewijzigd door artisjok : 18 juni 2011 om 20:36. |
|
|
|
|
|
#1570 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1571 |
|
Banneling
|
PVDA-praat... dat is bijna zo heerlijk als chocola...
Voor sommigen ook erg verslavend... En dat die praat gevaarlijk is, daar zullen de meeste mensen wel akkoord mee gaan... |
|
|
|
|
|
#1572 |
|
Banneling
|
Voor sommigen daagt het pas aan het einde van de nacht
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 20:39. |
|
|
|
|
|
#1573 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1574 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 20:42. |
|
|
|
|
|
|
#1575 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#1576 |
|
Banneling
|
Dr Nutt, medewerker van de LANCET wordt hier door blatende schapen een paar keer gelinkt
Dat is dat succesnummer dat vanwege zijn libertaire uitingen tov van drugs afgedankt werd als senior drugs adviser van the UK government ![]() Ik herinnerde me zijn naam omdat die gemakkelijk te linken valt naar de inhoud van zijn adviezen. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 21:07. |
|
|
|
|
|
#1577 |
|
Europees Commissaris
|
Hypocriet is gescheld? Ge gaat mij toch de eerste taalkundige moeten vinden die hypocriet als een scheldwoord ziet...
Maar ik ga u op mijn negeerlijst zetten, er komt toch niets zinnigs meer in uw posten te voorschijn. http://forum.politics.be/showthread.php?t=136234 Een meerderheid is ook niet akkoord met u, overigens. Maar goed, ik maak geen woorden meer vuil aan mensen die meer driehoekjes duwen dan met argumenten komen.
La vie n'est bonne qu'à deux choses, découvrir les mathématiques et enseigner les mathématiques ~Siméon Poisson (Wiskundige) ]*-~{&O@o._.o@O&}~-*[ Laatst gewijzigd door gehuigert : 18 juni 2011 om 21:10. |
|
|
|
|
|
#1578 |
|
Banneling
|
http://www.taalkabaal.nl/scheldwoorden/indexh.php
kijken onder : Hypocriet ik heb ook twee keer hier en twee keer elders op driehoekjes geduwd voor quote-vervalsingen en hier ook nog een paar keer voor ander gescheld Er zijn mensen die niets anders kunnen dan anderen persoonlijk aanpakken in discussies. Laatst gewijzigd door eno2 : 18 juni 2011 om 21:19. |
|
|
|
|
|
#1579 | |
|
Europees Commissaris
|
Citaat:
Maar goed, open anders een eigen forum zodat je enkel met gelijkgezinden kan converseren. En druk dan heel veel op de driehoekjes als er indringers komen.
|
|
|
|
#1580 |
|
Banneling
|
Godzijdank is het nu rust...
(de tussenstand zal ik niet meedelen om de gemoederen niet verder te doen oplaaien) |
|
|
|