Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 18 juni 2011, 22:31   #21
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
De dag van vandaag kan een thema als religie niet meer actueel zijn.
Ge komt niet dikwijls in dit subforum vermoed ik?
Oud 18 juni 2011, 22:34   #22
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ge gelooft dat toch zelf niet hoop ik.
Buiten het religieuze aspect waren we gemiddelde Dietsers. Dat er vandaag verschillen zijn tussen de Vlamingen (lees: TV-Antwerpenaren) en de Nederlanders (lees: Hollanders) ga ik niet ontkennen. Maar diezelfde verschillen vind je ook tussen een West-Vlaming en een Limburg, en ook tussen een Zeelander en een Limburger.
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 22:35   #23
bgf324
Secretaris-Generaal VN

bgf324's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Ge komt niet dikwijls in dit subforum vermoed ik?
Enkel in de topics van Harriechristus of in topics met een idiote naam. (behoort dit topic toe).
bgf324 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 18 juni 2011, 22:38   #24
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bgf324 Bekijk bericht
Ik denk dat de bevolkingsdichtheid in 'Vlaanderen' snel zal dalen als u iedereen naar Nederland stuurt.

ah, het zal me wat...

Geen BHV meer
Geen Belg meer
Geen hoge belastingen meer
Geen Waalse parasieten meer
Geen arrogante Francofonen meer
U vergist zich enkel de Hollanders moeten buiten, maar inderdaad U hebt gelijk, het is een plaag en het zou hier veel rustiger en mooier zijn zonder hen.
EchteVlaming is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 02:56   #25
Adam Smith
Europees Commissaris

Adam Smith's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EchteVlaming Bekijk bericht
U vergist zich enkel de Hollanders moeten buiten, maar inderdaad U hebt gelijk, het is een plaag en het zou hier veel rustiger en mooier zijn zonder hen.
Oh dus de Limburgers, Gelderlanders, Friezen, Noord Brabanders, Groningers en Zeeuwen mogen wel blijven, wat een onzin wat hebben die Hollanders u misdaan? Ik ben namelijk een Katholieke Nederlandse Brabander en één ding kan ik u wel meegeven religie is niet hetgeen wat ons scheidt.
Oud 19 juni 2011, 06:11   #26
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Een vraagje; - Zouden de Nederlandse nieuwkomers dezelfde 'Moskeeën" gebruiken dan de onze of komen er dan nog meer 'Moskeeën' bij?

Protestanten, protesteren. . .dat ze maar naar hun Land van herkomst gaan ruziën en kabaal maken hé
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 09:15   #27
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Hollanders zijn Vlaanderen geleidelijk aan het overnemen. Stop de hollandse ziekte en stuur ze terug naar land van herkomst.

Onze beide culturen zijn niet te combineren en uiterst verschillend.

Nog niet te spreken over de vernieling van het Vlaamse ras. Voor we het weten hebben we allemaal lange tanden, zijn we 2 meter lang en hebben een natuurlijk overgewicht.

Onze voorvaderen hebben gevochten om onze cultuur te vrijwaren, om ons te beschermen tegen het duivelse protestantisme en ons te vrijwaren van slecht eten en lelijke mode. Maar nu laten we onze cultuur in de vernieling vallen en urineren we op de nagedachtenis van onze voorvaders. Stop de hollandisering!

Geen protestantse kerk in mijn achtertuin!!!
Met dit "probleem" is niemand bezig, ook niet degene die hier een karikatuur van een "echte Vlaming" ten tonele komt voeren. Zelfs Henri1 en system, de Nederlanderhaters van dit forum, zijn waarschijnlijk niet erg beducht voor "verhollandsing".

Het zou de inhoud van dit forum bevorderen als je je uitgaf voor wie je was, en je tegenstanders zou tegenspreken, in plaats van er hier een karikatuur van te maken die meer over je eigen wereldbeeld zegt, dan over dat van wie dan ook.
Oud 19 juni 2011, 09:20   #28
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Geen protestantse kerk in mijn achtertuin!!!
Waar de mensen wél mee bezig zijn, is de vraag of we moskeeën moeten dulden. En een moskee heeft wel heel wat meer invloed op de leefbaarheid van de maatschappij dan een protestantse kerk. Wat jij hier doet is de discussie verleggen naar iets irrelevants. In protestantse kerken wordt geen djihaad tegen ongelovigen gepreekt, wordt geen naleving van voorschriften bevorderd die het constructieve samenleven onmogelijk maken.

Het is merkwaardig hoeveel mohammedanen hier onder een dekmantel optreden, deze keer die van een "Echte Vlaming". Of ben je een superdhimmi?

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 19 juni 2011 om 09:21.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 12:13   #29
bf62
Gouverneur

bf62's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Waar de mensen wél mee bezig zijn, is de vraag of we moskeeën moeten dulden. En een moskee heeft wel heel wat meer invloed op de leefbaarheid van de maatschappij dan een protestantse kerk. Wat jij hier doet is de discussie verleggen naar iets irrelevants. In protestantse kerken wordt geen djihaad tegen ongelovigen gepreekt, wordt geen naleving van voorschriften bevorderd die het constructieve samenleven onmogelijk maken.

Het is merkwaardig hoeveel mohammedanen hier onder een dekmantel optreden, deze keer die van een "Echte Vlaming". Of ben je een superdhimmi?
Wisord aka "echtevlaming" is een superdhimmi door zijn extreem linkse instelling
bf62 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 12:21   #30
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bf62 Bekijk bericht
Wisord aka "echtevlaming" is een superdhimmi door zijn extreem linkse instelling
Het zou inderdaad best kunnen dat Wisord zijn zoveelste nick aanmaakte om een ban te omzeilen.

Citaat:
Wisord (en inmiddels drie van zijn dubbelnicks) is niet verbannen omwille van zijn draad in S&M of vanwege klagen.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 19 juni 2011, 14:29   #31
EchteVlaming
Burger

Standaard

Vreemd dat als je hier een andere mening hebt je meteen beschuldigt wordt van een dubbel nick te hebben. Of is het bij gebrek aan echte argumenten? Moderatie kan U gelieve mijn account checken en dit weerleggen?
Oud 20 juni 2011, 09:37   #32
OilOnFire
Gouverneur

Standaard

Zijn niet gekomen om te blijven: zoniet hadden ze hun Kamelen en dromedarissen meegebracht, en hun wijven thuisgelaten?
OilOnFire is offline   Met citaat antwoorden
Oud 20 juni 2011, 09:51   #33
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En ik praat hier over VLAANDEREN en niet over ANTWERPEN. Als je 99% van de VLAMINGEN een nederlander zou noemen zouden ze dit als een ZEER grote belediging zien.
Hoor, hoor, een klein(zielige) Vlaming !

Vlamingen zijn Nederlander. Al eeuwen lang. Het is maar door de verbelgising dat vele verbelste Vlamingen zich geen Nederlander meer willen noemen. Op dat vlak ben jij het product van België. Belgischer kan bijna niet.

Ah ja, wist je dat wat wij 'Frans-Vlaanderen' noemen, in Frankrijk 'Les Pays Bas Francais' genoemd wordt. De Franse NEDERLANDEN.
Oud 20 juni 2011, 09:55   #34
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dat zal ik onthouden! Maar blijkbaar is religie voor velen een enorm thema. Voor sommige partijen is het zelfs hun hoofdthema.

En natuurlijk zijn Vlamingen geen Nederlanders. Onze cultuur en lichaamsbouw is enorm verschillend. Ook onze taal is verre van dezelfde.
Kijk eens naar een nederlandse en vlaamse talkshow en je zal al vlug zien dat onze cultuur (en taalgebruik) enorm verschillend zijn.

Nog maar te zwijgen van onze eetgewoontens, kledij, huizen,...
Een nederlander kan uren na elkaar praten zonder ook maar iets te zeggen, terwijl een vlaming meer zegt in 5 minuten.
Nederlanders voelen zichzelf het Amerika van Europa. Vlamingen zien het net iets kleiner en denken niet dat ze het middelpunt van de wereld zijn.
En zo kunnen we uren doorgaan.

Feit is dat onze taal het enige is wat we gemeen hebben (alhoewel we daar zelfs kunnen over discusseren).

Op alle andere gebieden hebben we VEEL meer gemeen met onze franstalige buren.
Meen je dat ?
Oud 20 juni 2011, 09:56   #35
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Vreemd dat als je hier een andere mening hebt je meteen beschuldigt wordt van een dubbel nick te hebben. Of is het bij gebrek aan echte argumenten? Moderatie kan U gelieve mijn account checken en dit weerleggen?
Eigenlijk ben je gewoon zielig - hilarisch.
Oud 20 juni 2011, 11:18   #36
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Eigenlijk ben je gewoon zielig - hilarisch.
En dat komt van iemand met lange tanden
Keer toch gewoon terug naar je apenland.
Moest je echt Belgen kennen zou je wel weten dat we niks met Hollanders gemeen hebben. Maar ja voor jullie is Frans een exotische taal en gaat het een beetje boven jullie niveau.
Oud 20 juni 2011, 12:23   #37
EchteVlaming
Burger

Standaard

Check eens http://www.dumpert.nl/mediabase/3968...aait_dooj.html
Bij ons heet dat slapstick, bij jullie informatief. Vooral luisteren naar de stem van dat product van inteelt. Ik dacht dat hij een rolletje speelde, blijkt nu dat hij gewoon zo is.

Oud 20 juni 2011, 12:41   #38
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En dat komt van iemand met lange tanden
Keer toch gewoon terug naar je apenland.
Moest je echt Belgen kennen zou je wel weten dat we niks met Hollanders gemeen hebben. Maar ja voor jullie is Frans een exotische taal en gaat het een beetje boven jullie niveau.
Ik ken duizenden belgen. En maar een handvol Hollanders.

En daarnaast ken ik nog tal van andere Nederlanders.

En ja, Vlamingen en Nederlanders hebben héél véél gemeen.

Maar allicht kén je zelfs geen Nederlanders. En kan je enkel verder gaan op je Belgicistische -racistische- indoctrinatie.

En Frans exotisch ? Nee, gewoon een vreemde taal die me al sinds mijn 10de levensjaar opgedrongen werd door 's lands onderwijsregime.
Oud 20 juni 2011, 12:44   #39
job
Minister-President

job's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Check eens http://www.dumpert.nl/mediabase/3968...aait_dooj.html
Bij ons heet dat slapstick, bij jullie informatief. Vooral luisteren naar de stem van dat product van inteelt. Ik dacht dat hij een rolletje speelde, blijkt nu dat hij gewoon zo is.

Ik voel me nochtans niet verbonden met je 'bij ons'. Toch niet zoals jij het hier brengt. Daar wil me zelfs nog niet mee vereenzelvigen.

Trouwens wie geeft jou het recht om in naam te spreken van al je landgenoten.

Zoals ik al zei : zielig, maar tegelijk hilarisch.

Kom op : nog meer van dat.
Oud 20 juni 2011, 12:47   #40
EchteVlaming
Burger

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door job Bekijk bericht
Trouwens wie geeft jou het recht om in naam te spreken van al je landgenoten.
U hebt gelijk enkel vreemde snuiters zoals Uzelf hebben dat recht. lol
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be