![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#661 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Jij hebt geen patent op het woordje speknek, Suqar. De persoon die dat woord tegen mij gebruikte was een man. Maar over dat woord gaat het hier niet. Wel over het feit dat je hier blijkbaar niks mag zeggen over vreemdelingen zonder onmiddellijk aangevallen te worden. Dus voel u aub niet zo onmiddellijk aangesproken hé....er zijn op deze aardkloot wel meer koeien die Bella heten. Djeezes zeg....
![]() |
![]() |
#662 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik voel me niet aangevallen. Ik heb hier meermaals mijn meningen neergeschreven. Racistische allochtonen kunnen evengoed mijn rug op hoor.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 juni 2011 om 18:45. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#663 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#664 | |
|
![]() Lach maar.
Ik vraag me ook wel af wie die 'Jurgen' is en waarom men wisord ervan verdenkt Jurgen te zijn. Men kan toch niet zomaar iemand onterecht bannen?
![]() |
![]() |
![]() |
#665 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Al die nickname' s hier, geen adres, geen echte namen ed., totaal niks. Dan is het vrij gemakkelijk om uw mening te uiten.... Zeg maar komen van uw neus maken ![]() En als er nu ene het in zijn krammen krijgt, ene met genoeg centen en een goede advocaat. En als Jef V. kan winnen zonder bewijzen.... Vrije meningsuiting.....haha, allemaal hoela. Ik zeg het nog eens: een goede advocaat en de nodige centen en je kan er een kruis overmaken. Ik ken geen enkel ander forum waar het zo hard aan kan toegaan. En dit in tegenstelling met wat hier een andere collega beweerde. Ik heb het vooral over bepaalde woordenschat en hoe men soms elkaar afschildert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#666 | ||
|
![]() Citaat:
Ach, Jef is een dikke nul en overigens veel te duur. Ik denk niet dat iemand het in zn bol zou halen om een advocaat te contacteren. Het centrum voor gelijke kansen daarentegen kan wel optreden als ze willen.
Laatst gewijzigd door suqar_7loe : 21 juni 2011 om 18:58. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#667 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik ben een Vlaamse en verdedig die afkomst waar nodig. Jij bent een Marokkaanse en doet hetzelfde....logisch toch? En dat we smijten naar elkaar met pro's en contra's om toch de andere maar te kunnen overtuigen, wel...;da's niet meer dan normaal...dat noemen we discussïeren. Maar ik wll geen stempel van raciste krijgen omdat ik het niet eens ben met de ideologie van moslim's , terwijl ik bv wel perfect kan samenleven met Marokkanen. Als ge snapt wat ik bedoel?
![]() |
![]() |
#668 |
Banneling
|
![]() Dat is wel makkelijk hè, achter de pc zitten haten omdat je in de gazet weer zo'n krantenartikeltje las van een allochtoon die dit of dat deed, maar als je dan een allochtoon bv. op de bus ziet, niet het lef hebben al die dingen recht in zijn gezicht te zeggen.
En Vlaamse criminelen zijn zeker opeens zeldzaam geworden? Wij, het brave volk, die elke dag zweepslagen krijgt van de moslim, moeten dan zeker in opstand komen en ze buiten drijven? Die mensen komen hier niet met de bedoeling de kanker of parasiet uit te hangen, zoals een paar ze hier graag afschilderen alsof zij het licht hebben gezien. Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 21 juni 2011 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#669 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#670 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Criminelen/overtreders verliezen ook bepaalde vrijheden omdat ze de regels hebben overtreden dat is overal ter wereld zo..dus heeft het blokkeren van die overtreder en zijn nicks niets te maken met een zogenaamde 'beperking van de vrije meningsuiting' niks nougabollen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#671 | ||
|
![]() Citaat:
Ik snap je. Ik deel uw mening wat dat betreft. Merk wel op dat ik voor mijn geloof opkom, niet voor de aanhangers.
![]() |
![]() |
![]() |
#672 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#673 |
Banneling
|
![]() Dat is gewoon van je mening eens zeggen tot frustraties en haat uiten tot het zelfs een hele roddelhoek wordt. Het internet is de place to be voor je mening te komen uiten, maar eens er te veel van die, je-weet-wel, gasten gaan tussen zitten, wordt het kot te klein. En het zal nog kleiner worden!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#674 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waar we het oneens in zijn, is gesteld Hier en daar ben ik het eens , vooral over dat subjectieve. evenwel de van racisme beschuldigden zitten in een zetel want: 1 Moderatie wil geen gedachtenpolitie spelen behalve misschien bij de allerduidelijkste holocaust-ontkenning 2 beschuldigers die altijd maar met een kluitje in het riet gestuurd worden kunnen elders niet gaan klagen zonder gebanned te worden. Het is dus zwijgen en incasseren of buiten niet verwonderlijk dat gastjes als Illwill &co hier zo'n hoge noten blazen Wie dat BEU wordt kan wel eens beslissen zelf ge-degoûteerd op te stappen en als hij/zij dan toch zelf opstapt kan hij/zij evengoed klacht indienen Daarom zeg ik dat ik verwacht dat er meer klachten gaan ingediend worden. Kan me vergissen natuurlijk 2 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#675 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#676 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#677 |
Minister
|
![]() Dat moet je mij niet vragen, maar de forumleiding, Wis.
![]() |
#678 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#679 | |
|
![]() Die moeten nog uit de riool worden gevist.
![]() |
![]() |
![]() |
#680 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |