![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Banneling
|
![]() Maar ja Cdude, ik kan best begrijpen dat Palestijnen hun vermoorde familieleden willen wreken. Maar ik begrijp ook, en daarin verschillen wij twee dus grondig, dat joden hun gedode familie willen wreken.
Het is omdat die beide volkeren alletwee zoveel doden te wreken hebben, dat het zo moeilijk gaat zijn om daar ooit nog vrede te laten heersen. Maar on-topic please |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Banneling
|
![]() Dat is een totaal verkeerde interpretatie van de feiten, maar dat weet je zelf ook al langer. On topic please, je joden-obsessie word stilaan vervelend. Hier gaat het over zwarten, dus pas op met wat je zegt : Youssef Le Blanc waakt !!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet tegen de Belgische Staat, wel tegen een tiental Belgen. Voor hun rol in de moord op Lumumba. (gezien de titel fout is en foute informatie ten allen prijze dient vermeden te worden zullen we een nieuwe topic opstarten)
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Mobutu, z Een brave man! Een interview met mij IK herinner hem, hem waarin Blanke Journalisten Vroege HIJ Wat dacht over de edge beschuldigingen Tegen corruptio van. Mobutu: "Mijn politieke leermeesters Software Blanke Belge, was ik Een Goede leerling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |