![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#1 | ||
Banneling
|
![]() Ik ben er juist een aan het posten, maar misschien kunnen jullie een van jullie eigen vat tappen?
Kom niet af met "beter niet antwoorden" ![]() Ik hoop veel fijnzinnige reactie te verzamelen (en ga ook eens terug op zoek naar de mijne) op onbestraft grof gescheld en op onbestrafte zware persoonlijke aanvallen. Hier is ie. Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juni 2011 om 17:56. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Sorry, mijn catchy oneliners zijn te goed om te delen met de eerste de beste.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() 2 Maar goed, waarom publiceer je ze dan toch op forum? 3 De lezers van S&M zijn dus de eerste de beste? 4 Ik ben niet de eerste de beste Maar ik geef je toe dat ik geen stormloop verwacht van nog fijnzinniger replieken, Deze draad trekt dan ook in niets op die van Petitio principio, waar helemaal geen replieken gegeven of gevraagd werden. Je moet maar juist iets fijnzinnigs vragen, en je krijgt NIKS. Laatst gewijzigd door eno2 : 23 juni 2011 om 20:17. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Banneling
|
![]() K&k
|
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Topicstarter kan anders wel wat hulp gebruiken...
![]() |
![]() |
#6 |
Banneling
|
![]() 1 Zie bericht 3
2 Iedereen kan wat hulp gebruiken die gruwelijke persoonlijke beledigingen niet door de mods geknipt ziet en anderzijds wel zelf geknipt wordt voor kleinigheden zoals "zeveraar" - een vierpunter - en zelfs een vijfpunter voor "reclame" ( ![]() Ik heb aan de bpn-uitreikende mod een mailtje gestuurd om te vragen welke reclame, en nooit antwoord gekregen. ![]() Maar goed, dat zijn oude BEU-tjes. Wat ik hier naar voor wil brengen, zijn de jongste worpjes. ps heb je nu al je lijstje van niet-beschaafde landen? ![]() Een lijstje van niet-beschaafde forummers aanleggen is natuurlijk makkelijker ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juni 2011 om 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#8 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laat ons dan afspreken aan de spoedopname |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Nou, fijnzinnig hoor Eno2, dat is gewoon in dezelfde stijl terugschelden. Heb je daar onze hulp bij nodig?
![]() |
![]() |
#11 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Laat ons dan afspreken aan de spoedopname.
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Gevaarlijk: voor zoiets heb je 4 BP aan je broek voor je 't weet. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 juni 2011 om 22:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#16 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
overigens is mijn fijnzinnige reactie fiktief ik heb ze niet geplaatst in de draad zelf alleen het gescheld is echt en dan nog zonder nick-vermelding Laatst gewijzigd door eno2 : 24 juni 2011 om 23:23. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mijn lijstje heb ik al lang.
Het uwe is nog niet in mijn bezit, hoewel je toch zelf het onderscheid te berde bracht. Ik wacht vol spanning. Een 2-tal per continent volstaat...
![]() |
![]() |
#18 |
Europees Commissaris
|
![]() Met retoriek alleen heb je niet meer of minder gelijk. Het is misschien leuk voor een Jerry Springer publiek (waar is de tijd?) maar daar blijft het ook bij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Nee serieus. De "zware persoonlijke aanval" is "uw hersens zijn weggerot". Jouw "fijnzinnige antwoord" is "nee die van jou zijn weggerot". Het is gewoon precies hetzelfde. Daar heeft fijnzinnigheid niks mee te maken. Wat je wel had kunnen proberen is iets als "jij diagnosticeerd mij? Grappig, ik had je niet ingeschat als iemand die een doktersopleiding kan voltooien." Daarmee had je ingesprongen op de "zware belediging", je had hem gepareerd. Wat jij deed was gewoon een ongerelateerde en net zo zware belediging terugslingeren.
Dit onderschrift is pretentieus en kan (soms) bekend overkomen! Laatst gewijzigd door Bovenbuur : 25 juni 2011 om 11:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
dat is wellicht nog het fijnzinnigste ? Ik heb alleen geantwoord om moderatie met hun falen te confronteren in een nieuwe draad in Suggesties, die ze naar K&K verplaatst hebben voor hun gemak 2 fijnzinnigheid heeft veel te maken met woordgebruik Als jij het herformuleert, gaat dat verloren 3 denk je dat "diagnosteren" mij niet opgevallen is? ![]() Dat maakt dan opmerkingen over de hersenen van anderen ![]() Overigens in jouw versie staat een -dt fout ![]() 4 het tweede voorbeeld is een citaat van Kallikles dat Xenofoon in zijn handtekening gezet heeft, en waarbij ik een fijnzinnig antwoord gebruik, dat ik al eerder gebruikt heb tegen gasten die een pak slaag verdienen Laatst gewijzigd door eno2 : 25 juni 2011 om 12:03. |
|
![]() |
![]() |