![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#17421 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hint, ge kunt de grootte inschatten met nabije objecten. De afstand van het vliegtuig die je inschat moet je al bijna verdubbelen. Maar bon. Ik ben u en die parcifal beetje beu ![]() Ik kan niet zoveel geduld opbrengen en mijn koel behouden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17422 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17423 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17424 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zoiets heeft een naam. Laatst gewijzigd door Alienation : 22 juni 2011 om 18:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17425 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17426 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom is dat van belang?
![]() |
#17427 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
alex Jones enzovoorts. Wordt hen de mond gesnoerd?
![]() |
![]() |
#17428 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Eén pot nat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17429 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Na weer wat maanden...is BUsh al aangeklaagt? Gaat men uiteindelijk eens iets doen met al die harde bewijzen tegen Bush en co? Of blijft men ze in de doofpot steken?
![]() |
![]() |
![]() |
#17430 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Hij zal een handje boven zijne kop hebben zeker? Iets dat machtiger is dan het handje boven Saddam's kop. He that controls the money, controls the world he. Kennedy zit toch ook nog in de doofpot, of is de CIA er al voor berecht misschien? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17431 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#17432 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Overigens heeft de US government graag mensen zoals u onder hun bevolking, ze gaan namelijk niet stemmen en focussen zich niet op de werkelijke oorzaken van 9/11 , die negeren ze zelfs volledig. Achter het leed van 9/11 gaat weer ander leed schuil . Mensen plegen geen zelfmoord voor de lol en ook niet voor een godsdienst. De Aanslagen hadden een specifieke bedoelingen, welke nauwelijks aan bod zijn gekomen in de media.
![]() |
![]() |
#17433 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn harde bewijzen...waarom heeft er nog niemand Bush aangeklaagd? Alsof het amerikaanse volk enige steun zou verlenen indien harde bewijzen bekent zouden gemaakt worden. Niet alle machtige personen in de VS zijn pro-Bush hoor. En wat gaan ze doen...iedereen vermoorden die hem willen aanklagen...iedereen laten verdwijnen die hem willen aanklagen? Wel heel overduidelijk dan e. ![]() Graag alle harde bewijzen naar mij doorspelen en ik zal hem wel aanklagen dan.
Laatst gewijzigd door illwill : 23 juni 2011 om 19:47. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#17434 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#17435 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17436 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar hun intel over Irak en om tot Osama te komen had gaten dat het geen naam had. Snipers met Osama in schot moesten zelfs danig lang tot goedkeuring wachten, toevallig net te laat. Louche zaken als je het mij vraagt. Ik heb hier al enkele links gegeven, toegegeven geen bewijzen. Wanneer krijg ik iets terug? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17437 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze liever mensen als U hebben, braaf meelopen, geen vragen stellen. En daardoor kunnen mensen als Bush dus verder gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17438 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#17439 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Toevallig net te laat...snipers...wie heeft dat verhaal verteld? Bush en co? Opnieuw...dacht het niet. Men maakt het "louch", maar dat maakt het nog geen feiten.
![]() |
![]() |
![]() |
#17440 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Er is een zeer complex stukje materiaal gevonden onder het puin van de WTC torens. - Enkele wetenschappers herkennen het materiaal niet. - Blijkt dat er componenten inzitten, welke met een onbekende techniek als composiet zijn gebruikt. - Zopas heeft Gerrit Wilson (erkende wetenschapper) verklaard dat het een onbekende techniek is, welke door geen enkel bekend bedrijf toegepast kan worden. - Techniologisch ver vooruit op de technieken die we tot nu toe kennen. - Het zijn aliens geweest... Zie je...ik kan dat ook. Ik heb nergens bewijzen voor maar ik kan ook bewering na bewering plaatsen zonder enig bewijs.
Laatst gewijzigd door illwill : 24 juni 2011 om 10:28. |
||
![]() |
![]() |