![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#361 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom zouden trouwens ouders uit uw rijtje per definitie minder mogelijkheden bieden dan hetero ouders?? Kunnen die niet evengoed minder " rechten" bieden, volgens uw theorie zouden veel hetero's doodsimpel geen kinderen mogen krijgen? Of is het volgens u de norm dat wie hetero is als ouder meer kansen biedt? Waarom zou dat zo zijn, de logica ontsnapt me daarvan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#362 |
Burgemeester
|
![]() Nee, het gaat er niet om dat twee mannen, twee vrouwen of een alleenstaande een kind niet goed op kunnen voeden..dat bedoel ik niet.
Het gaat erom waar het kind het beste geplaatst is. De meest voorkomende, natuurlijke en normale manier is door een kind op te laten groeien bij een man en vrouw. Het is niet noodzakelijk dat holebi's kinderen moeten adopteren als er meer dan genoeg hetero's zijn die daar voor beschikbaar zijn. Het is toch logisch om het zo te zien ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#363 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#364 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wilt u diezelfde norm ook laten gelden voor hetero-koppels of bewust alleenstaande moeders die zélf kinderen kunnen voortbrengen? Zo ja, hoe wilt u die norm implementeren? Zo neen, waarom niet? Edit: de vraag kan nog eenvoudiger worden gesteld: mogen arme mensen/bewoners van krottenwijken eigenlijk wel kinderen ter wereld brengen?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 24 juni 2011 om 06:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#365 |
Minister-President
|
![]() Er zijn reeds genoeg onderzoeken de revue gepasseerd als je dan nog steeds niet inziet dat de kinderen er geen last van ondervinden dan wil dit zeggen dat je in je ideeen verknocht bent. Haal me één onderzoek aan waar men het tegendeel zegt. Het uitlachen van iemand is wel een goeie argumentatie?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#366 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
neen Citaat:
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 07:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#367 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Is het dan nog 'logisch' homoadoptie te weigeren en weeskinderen aan hun lot over te laten?
![]() |
![]() |
#368 | |
|
![]() Citaat:
B/ U zegt hierboven dat homo's "een rol spelen"* als papa of mama....en ik zou niet van mijn stoel mogen vallen van het lachen? *: heeft u daar ook "studies" van misschien? ![]()
![]() |
![]() |
#369 |
Partijlid
|
![]() Als een man(vrouw) niet kan samenleven en kinderen verwekken (baren)met een vrouw(man) dan is dat een abberatie van de natuur. Kinderen moeten niet meegesleurd worden in een niet natuurlijke situatie. Al de rest is egoisme van volwassenen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#370 |
Banneling
|
![]() Ik ben ook 100% tegen een 'onnatuurlijke' zwangerschap buiten het gezin zoals bij draagmoeders, maar kinderen die nog behoefte hebben aan een gezin en dat niet meer hebben adopteren is iets heel anders..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#371 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Je redenering is zo arbitrair als maar kan.
![]() |
![]() |
#372 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar zeg eens, welk aspect van "de kinderen hebben een normale fysieke en emotionele ontwikkeling" snap je niet?
![]() |
![]() |
#373 |
Staatssecretaris
|
![]() Als we alles wat een abberatie van de natuur is moeten verbieden dan kunnen we best de hele samenleving vernietigen. Je argument is ondoordacht.
![]() |
#374 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Maar als wij een argument maken gesteund door feiten, studies en praktijkvoorbeelden wordt dat weggelachen.
![]() |
![]() |
#375 | |
|
![]() Citaat:
Welk gedeelte van "waar haalt u het recht vandaan om via "studies" en "verdragen" die rechten van het kind te beperken" snap je niet?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 09:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#376 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Ik breid de mogelijk poel ouders uit zonder aan de kwaliteit van de mentale of fysieke opvoeding van het kind te tasten. U verwerpt de studies omdat ze niet overeenkomen met u wereldbeeld.
![]() |
![]() |
#377 | ||
|
![]() [quote]
Citaat:
![]() Citaat:
gezinssituaties mentaal en fysiek ook "normaal" kunnen zijn.... Maar nu moet u vooral eens de post opduiken weergeven waar ik zou beweerd hebben dat anders samengestelde gezinnen ook niet mentaal en fysiek gezonde kinderen kunnen hebben. U gaat die uiteraard niet vinden. In tegendeel: ik heb hier het voorbeeld gegeven van een mij bekend alcoholiek koppel met een "strafblad in gebroken wit" wiens vier lieve, sympathieke en gezonde kinderen mentaal en fysiek (tja eentje zou gerust een paar kilootjes mogen verliezen) tiptop in orde zijn. Maar oeps...ik was de posting vergeten waarin werd gesteld dat in een homokoppel er één van de twee een "rollenspel" kan doen waar het het andere geslacht "speelt". Tja...tegen zulke argumenten staat zelfs God himself (als hij niet druk doende is met "vrouw spelen" tenminste) machteloos...
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 24 juni 2011 om 09:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#378 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zonder één pa en één ma was er geen Dionysus. Probeer dat maar eens met twee gelijk geaarden ![]() Verder betwijfel ik het nut van de mens in de natuur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#379 | ||
Staatssecretaris
|
![]() [quote=Fieseler;5524673]
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#380 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Zonder een pa en een ma was een goede vriend van mij er ook niet, maar hij is opgevoed door zijn grootouders. Zonder een pa en een ma zou een nichtje van mij er ook niet zijn, maar zij is opgevoed in ons huishouden omdat pa en ma complete monsters waren. Nogmaals de mogelijkheid tot reproductie heeft geen invloed op de kwaliteit van de opvoeding. Tenminste ik heb daar nog geen goede bewijzen voor gevonden, u wel? Is er dan iets met een hoger nut in de natuur?
![]() |