Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 26 juni 2011, 20:51   #141
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
Liesbeth Van Impe is een van de beste politieke verslaggeefsters in Belgie. Komt van De Morgen, is daar wegggegaan toen Van Isacker in opdracht van Van Thillo de redaktie naar de kloten heeft geholpen. Bij corelio waren ze slim genoeg om dit talent direkt binnen te halen. Ondertussen heeft Van Thillo ingezien dat Van Isacker een pipo is, en heeft hem ook opzijgeschoven.

Ik schat haar nog altijd veel hoger in dan haar opvolger, steven samyn.

Ik persoonlijk vind ze nog 'slechter' en 'heimelijker' dan Luc VDK en YDS... en dat wil wel wat zeggen...
En 300% anti-Vlaams... en 500% oubollig belgicistisch...

Laatst gewijzigd door freelancer : 26 juni 2011 om 20:54.
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 21:52   #142
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Er is nu video van Leterme 'in the act';

http://www.youtube.com/watch?v=ZKtO7lcSFMY
Yves is duidelijk te herkennen. Spijtig dat we zo weinig van zijn minares te zien krijgen!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 21:54   #143
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Yves is duidelijk te herkennen. Spijtig dat we zo weinig van zijn minares te zien krijgen!
Ik denk dat het Elio is, maar ik ben niet zeker...
Oud 26 juni 2011, 21:59   #144
Bokkenreyder
Perm. Vertegenwoordiger VN

Bokkenreyder's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
Ik denk dat het Elio is, maar ik ben niet zeker...
Het is nu ook duidelijk waarom Yves geiten houdt. Hij is een bok!

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Supe®Staaf Bekijk bericht
Het (België) lijkt me een territorium van ideale schaalgrootte. ==> Bokkenreyder:
Bokkenreyder is offline   Met citaat antwoorden
Oud 26 juni 2011, 22:03   #145
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bokkenreyder Bekijk bericht
Het is nu ook duidelijk waarom Yves geiten houdt. Hij is een bok!
Oud 27 juni 2011, 13:25   #146
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Liesbeth Van Impe van het Nieuwsblad speelde haar spel niet geloofwaardig...
Ze heeft een erg hoge Paul Magnette uitstraling...
Zij heeft zich in De Zeverende Dag geprofileerd als de perfecte waterdraagster van het regime. Zij en driekleur Linda hebben zich uitgeput in het ridiculiseren van de Story-man, en vooral in het onderbreken en niet aan het woord laten komen... En dat noemt zich journalisten.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 13:42   #147
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Steve Stevaert is toch niet gehuwd? Mag je dan geen affaire hebben? Ik zie niet in waarom die marokkaanse trees daar een chantagemiddel in zag.

Dacht ze misschien dat we hier net als in haar paradijselijke zandbak, strafbaar zijn als we ongehuwd sex hebben?
Dat is het nu net, SS heeft wel betaald, ... dus waarom als hij niet gehuwd is, laat hij hem afpersen ?

Ofwel bestaan er dus schoon fotokes of een filmke van, ofwel heeft hij ranzige wensen, ... ofwel heeft m iets gezegd dat hij niet had moeten zeggen...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 13:44   #148
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Brugge Veilig en Leefbaar Bekijk bericht
Zij heeft zich in De Zeverende Dag geprofileerd als de perfecte waterdraagster van het regime. Zij en driekleur Linda hebben zich uitgeput in het ridiculiseren van de Story-man, en vooral in het onderbreken en niet aan het woord laten komen... En dat noemt zich journalisten.
Ja, dat mens was echt degoutant.
Oud 27 juni 2011, 13:44   #149
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Dat is het nu net, SS heeft wel betaald, ... dus waarom als hij niet gehuwd is, laat hij hem afpersen ?

Ofwel bestaan er dus schoon fotokes of een filmke van, ofwel heeft hij ranzige wensen, ... ofwel heeft m iets gezegd dat hij niet had moeten zeggen...
Als het maar weer niet iets is met mannelijke minderjarigen...
Oud 27 juni 2011, 14:16   #150
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Als het maar weer niet iets is met mannelijke minderjarigen...
De Steve die schooleke en doktoorke speelt in de achterbuurten van Molenbeek (al is hij eerder de kaviaarsos die zijn wel zal vinden naaar een of ander sjiek hotel) Terwijl hij gefilmd wordt door een paar maffiatypes...

Ge vraagt u dan af wie er nog het best uit komt, de twitterende geitenboer of de geile cafebaas ?
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 15:31   #151
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Tiens, ik zag nochtans in diezelfde aflevering een story-kerel die niet in staat was aan te geven waarom hij dan die privé-smsen moet publiceren, waarom het stukje over belangenvermenging maar een bijstukje was in een breed uitgesmeerd smeuïg stuk over Leterme's privé-besognes (qua verdediging kwam hij niet verder als, ja maar we hadden er nog een pak meer en die waren nog erger), of waarom hij niet in staat was om meer te doen dan enkel op basis van sms-verkeer (waarvan het kleinste kind via google zo direct een fake zender kan vinden) wat speculaties de wereld in te sturen.

Nuja, klaarblijkelijk heeft ook België echt nood aan een rioolpers zoals in UK, wiens enige bestaansrecht het voyeuristisch gegeil van de grauwe massa op de privé van een ander is. Arm België en arm Vlaanderen.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 15:52   #152
Brugge Veilig en Leefbaar
Minister-President

Brugge Veilig en Leefbaar's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
Tiens, ik zag nochtans in diezelfde aflevering een story-kerel die niet in staat was aan te geven waarom hij dan die privé-smsen moet publiceren, waarom het stukje over belangenvermenging maar een bijstukje was in een breed uitgesmeerd smeuïg stuk over Leterme's privé-besognes (qua verdediging kwam hij niet verder als, ja maar we hadden er nog een pak meer en die waren nog erger), of waarom hij niet in staat was om meer te doen dan enkel op basis van sms-verkeer (waarvan het kleinste kind via google zo direct een fake zender kan vinden) wat speculaties de wereld in te sturen.

Nuja, klaarblijkelijk heeft ook België echt nood aan een rioolpers zoals in UK, wiens enige bestaansrecht het voyeuristisch gegeil van de grauwe massa op de privé van een ander is. Arm België en arm Vlaanderen.
Speculaties, hangt u ergens in roze wolkjes te zweven of zo ?
Elke perskoelie weet van de talrijke avontuurtjes van de superheilige CD&V boss. Nooit gehoord van schone Martine die er voor werd beloond met een zitje in het Vlaams parlement ?
Wat niet kan is de totale minachting voor sprekers die een minister in het halfrond interpelleren, lachend met de vingertjes op de knoppekens aan het twitteren of sms-en. Op de vingers tikken en het huichelachtig gedrag doorprikken is een journalistieke plicht.
Brugge Veilig en Leefbaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 16:17   #153
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Speculaties, hangt u ergens in roze wolkjes te zweven of zo ?
Speculaties ja; of hebben ze iets meer dan wat sms-verkeer?

Citaat:
Elke perskoelie weet van de talrijke avontuurtjes van de superheilige CD&V boss. Nooit gehoord van schone Martine die er voor werd beloond met een zitje in het Vlaams parlement ?
Wat niet kan is de totale minachting voor sprekers die een minister in het halfrond interpelleren, lachend met de vingertjes op de knoppekens aan het twitteren of sms-en. Op de vingers tikken en het huichelachtig gedrag doorprikken is een journalistieke plicht.
Slechte prestaties, misbruik van zijn positie om zo bepaalde personen te bevoordelen, dat zijn zaken waar de journalistiek zich op moet focussen. In dit geval: uitspitten of hij inderdaad zijn positie heeft aangewend om haar een postje te versieren (en dan zijn wat smskes niet voldoende).

Al de zever errond over zijn privé-leven, da's gewoon riooljournalistiek. Al houdt Leterme er een hele harem aan minnaressen op na, dat zijn zijn zaken die hij maar moet uitvechten met zijn vrouw.
Als een politicus zijn werk naar behoren doet en doet wat hij/zij moet doen, dan mag ie er wat mij betreft de meest rare fetishes op nahouden; I don't give a fuck. Mijn eigen privé-leven is boeiend genoeg om geen fluit interesse te hebben in wat anderen met hun privé doen.

Laatst gewijzigd door Sfax : 27 juni 2011 om 16:17.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 16:23   #154
Eigenzinnig
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynara Cardunculus Bekijk bericht
Steve Stevaert is toch niet gehuwd? Mag je dan geen affaire hebben? Ik zie niet in waarom die marokkaanse trees daar een chantagemiddel in zag.

Dacht ze misschien dat we hier net als in haar paradijselijke zandbak, strafbaar zijn als we ongehuwd sex hebben?
Ik dacht dat al 35 jaar een relatie had en sinds 2006 wel is gehuwd..dus er bestaat een madam stevaert met een deegrol..

hilarisch dat een belgicistische moslimknuffelaar nu door een franstalig knuffeldiertje wordt afgeperst...

Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 27 juni 2011 om 16:26.
Eigenzinnig is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 20:14   #155
peter1962
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht

dat is ook de aflevering die ik gezien heb De brave man snapt niet eens waar Van Impe op doelde : al die sms'en worden pas relevant moest die madam echt een job hebben gekregen, wat niet gebeurde. Op dat moment zou er corruptie zijn, en dan zijn die randomstandigheden echt wel relevant. Nu is het gewoon café praat.

Het is niet omdat ik een gloeiende hekel heb aan tsjeven in het algemeen en Leterme in het bijzonder dat ik ook maar enig recht heb om inzage te krijgen in zijn privé leven. Dat is puur voyeurisme, een ziekelijke afwijking. Die story man kon absoluut niet overtuigen. Hij zou nieuws gehad hebben moesten er feiten hebben plaatsgevonden (bevoordeling), nu hebben we enkel een smeuig insinuerend verhaal over bospoepende cd&v premier.

In belgie heeft de journalistiek zich altijd gehouden aan een discrete code die stelt dat je maar over het privé leven van een politicus schrijft als het maatschappelijk relevant is. Lees : hij bevoordeelt bv zijn minares, benadeelt een derde in het voordeel van zijn minares enz. Maar nooit eerder is een strikt privé verhaal naar buiten gebracht, enkel met een klein sausje erbij om het toch maar enigzins relevantie te proberen geven. Uiterst zwak, en dat bleek ook duidelijk uit de uitzending. Angelsaksische riool journalistiek.
peter1962 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 27 juni 2011, 20:26   #156
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door peter1962 Bekijk bericht
dat is ook de aflevering die ik gezien heb De brave man snapt niet eens waar Van Impe op doelde : al die sms'en worden pas relevant moest die madam echt een job hebben gekregen, wat niet gebeurde. Op dat moment zou er corruptie zijn, en dan zijn die randomstandigheden echt wel relevant. Nu is het gewoon café praat.
Wat een totale bullshit - omdat zij een ander job gevonden heeft, is het feit dat hij op corrupte wijze (zwijgen over Yves!) een job wou regelen irrelevant?!?!? Tja, dus als ik een bank probeer te overvallen maar dat mislukt - bwah niks aan de hand - ik heb tenslotte niks misdaan...

Citaat:
Het is niet omdat ik een gloeiende hekel heb aan tsjeven in het algemeen en Leterme in het bijzonder dat ik ook maar enig recht heb om inzage te krijgen in zijn privé leven. Dat is puur voyeurisme, een ziekelijke afwijking. Die story man kon absoluut niet overtuigen. Hij zou nieuws gehad hebben moesten er feiten hebben plaatsgevonden (bevoordeling), nu hebben we enkel een smeuig insinuerend verhaal over bospoepende cd&v premier
Dus corrupte praktijken zijn voyeurisme? En wat van de hypocrisie tov de waarde die zijn partij naar voorschuuift en liefst nog opdringt aan de mensen... Facepalm d'Or

Citaat:
In belgie heeft de journalistiek zich altijd gehouden aan een discrete code die stelt dat je maar over het privé leven van een politicus schrijft als het maatschappelijk relevant is. Lees : hij bevoordeelt bv zijn minares, benadeelt een derde in het voordeel van zijn minares enz. Maar nooit eerder is een strikt privé verhaal naar buiten gebracht, enkel met een klein sausje erbij om het toch maar enigzins relevantie te proberen geven. Uiterst zwak, en dat bleek ook duidelijk uit de uitzending. Angelsaksische riool journalistiek.
Vertaald: De regimepers heeft hier altijd de vuile kantjes van onze politici onder het mat geveegd. Een publieke figuur is een publieke figuur.
Om nog te zwijgen van het chantage aspect - het is een gevaar voor de staat als de zijn leiders vatbaar zijn voor chantage.
Double Facepalm - for when one facepalm just isn't enough.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be