![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#261 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#262 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#263 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#264 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En weet je, overal in Europa wint Marx elke dag aan sympathie en gevolg. En dat omdat antimarxisten als jij eigenlijk de beste propaganda voeren voor ons: het liberalisme zit in een zware crisis terwijl de blauwe comical-ali's dat proberen te ontkennen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#265 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Luister eens hier, wanneer je 14 bent en je denkt een politieke mening te hebben zijn er 2 mogelijkheden. 1. Je aapt papa na. 2. Je rebelleert tegen papa en zegt alles tegenovergesteld. In beide gevallen is je mening niet gevormd, weet met moeite welke kaders er allemaal zijn. Tenzij je dus perse het pedante etter hier wil uithangen, raad ik je een aantal jaren observatie, lectuur en een open blik aan. Laatst gewijzigd door Another Jack : 27 juni 2011 om 16:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#266 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#267 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Het was ook niet in het begin dat ik hier kwam de bedoeling hier de marxistische onnozele puber uit te hangen, maar meningen uitwisselen, bijleren en kennis maken met andere idealen. Ik stuitte algauw op ongelikte arrogante beren, dus was ik al direct genoodzaakt om mij zo te verweren. U kunt zelfs de discussie bekijken tussen ik en Job, waar het allemaal lekker begon. Ik heb er dan ook serieus spijt van dat ik hier dan ook discussieer in naam van het marxisme, want ik had bij nader inzien toch beter achter de rechtse nationalistische meute gehuppeld, zodat ik niet te veel bots met mensen als jij. Daarnaast heb ik nu zeker al spijt van het vermelden van mijn leeftijd, als ik maar eens kijk naar kritiek zoals de jouwe erop. En dan hoop ik ook uit grond van mijn hart dat niemand van mijn leeftijd op een forum als deze zal zitten, zodat hij/zij dan ook al verlost zal zijn van een depressies of woede-uitbarsting(niet dat ik deze hier ooit had, maar ik spreek van ervaring) die te wijten is aan de kleinburgerlijkheid, bekrompenheid en oppervlakkigheid die hij/zij hier zal moeten doorstaan van mensen zoals jij, die graag de spot drijven met leeftijd, opvoeding en idealen van jonge mensen als ik. En ik kan dan ook mededelen dat er veel mensen zijn, ook vreemdelingen, rond mij, die het tof vinden dat ik al zo'n mening heb en dat ik al boeken lees van Marx enzovoort. Dat zijn mensen die nog tenminste begrip kunnen leveren voor de jeugd en zijn radicale ideeën tijdens de puberteit. Maar moest heel Vlaanderen op de manier zoals jij reageert, reageren op piepjonge idealisten met een mening en kijk op de wereld zijn, dan kan ik met zekerheid zeggen dat de jeugd hier rap verkracht achter zal blijven, bij wijze van spreken. Citaat:
Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 27 juni 2011 om 16:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#268 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het feit dat er fervente anti-communisten bestaan zoals jullie betekent dat je het communisme nog steeds als een dreiging ziet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#269 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zou er ook voor pleiten om de geschiedenis te laten rusten, en de talloze mensen die gelooft hebben en nog steeds geloven in het systeem in de sovjet-Unie in hun eer te laten. Degene die Stalin geen goede leider vinden hebben recht op deze opinie maar moeten ook de opinie van degene die wel een positieve visie hebben op Stalin respecteren. Maar dat laatste is blijkbaar een probleem. Ik kan mij aansluiten bij de eindtermen voor geschiedenis in het Russische onderwijs: Stalin was een grote leider van de Sovjet-Unie die het land moderniseerde en industrialiseerde, en de oorlog tegen nazi-Duitsland won, maa wel ten koste van grote mensenoffers. Zo, en daarmee is het debat gesloten. Tenzij jullie natuurlijk nog jaren willen blijven voortlullen over Stalin. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#270 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ja hé, brave Vlaamse kindjes moeten netjes de groet brengen aan grote leider Dewever.
Laatst gewijzigd door tomm : 27 juni 2011 om 18:05. |
![]() |
![]() |
![]() |
#271 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Lachen met Marx kan je in China trouwens duur te staan komen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#272 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#273 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() blijkbaar vaag en ongedefinieerd genoeg om er om de haverklap mee te komen aandraven zodra iemand kritiek heeft op het neoliberaal afbraakbeleid en iets of wat sociale collectieve voorziening verdedigt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#274 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#275 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#276 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je hebt volgens mij geen idee wat er in dat artikel staat.
Die kerel heeft het goed, in vergelijking met Noord-Korea. Of zou je anders willen beweren?
![]() |
![]() |
![]() |
#277 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#278 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#279 |
Banneling
|
![]() Gewoon al lachen kan je in China duur te staan komen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#280 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Die kerel heeft het inderdaad goed, want hij heeft kleren, net zoals die gasten op die foto van dat artikel. Dus beide situaties zijn niet zoals in Afrikaanse landen. Maar enfin, maar 2 foto's tonen? Ik kan ook zo'n artikel maken over België. Ik spreek gewoon af met een vriend, maak hem vuil en slordig, leg hem ergens in een donker steegje met een brandende vuilnisbak op de achtergrond, en trek dan een foto om vervolgens op het internet te plaatsen onder de titel "Armoede in Vlaanderen". De media van tegenwoordig is totaal niet te vertrouwen, als je al eens ziet hoe ze de waarheid en zo kunnen verdraaien, of zelfs maken. Bent u al eens in Noord-Korea geweest? Zien is geloven. Citaat:
Zie je, Adrian, hoe men situaties een donkerder tintje kan geven? Dat kan ook evengoed morgen in de krant staan: "Lachen is verboden in China!" Laatst gewijzigd door Marxmannetje : 28 juni 2011 om 08:39. |
||
![]() |
![]() |