![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#21 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wat een bende idioten in 'de straat' in Brussel ervan denkt raakt mijn koude sokken niet.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#22 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zelfs medeliberaal Charles Michel neemt geen afstand van de beschuldiging dat BDW de massamoord op de joden ontkent. Misschien begrijpelijk sinds zijn vader aan de World Bank verbonden is. |
|
![]() |
![]() |
#23 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De holocaust these van de Franstaligen is dan ook ter attentie van de migranten gemeenschap in heel Belgie. De Vlaming die wordt weggezet als racist. Een bekend patroon. En een zeer effectieve strategie. |
|
![]() |
![]() |
#24 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het enige wat in Brussel beweegt zijn de criminaliteitscijfers. En vertrekkende bedrijven.
It all makes perfect sense, expressed in dollars and cents, pounds, shillings and pence. Laatst gewijzigd door backfire : 28 juni 2011 om 14:30. |
|
![]() |
![]() |
#25 |
Banneling
|
![]() Ge kunt veel -ist'jes en -ismes plakken op Bart De Wever, maar negationist glijdt daar wel als op teflon van af.
Bartje is wel een: - Arrivist van de Nieuw-Vlaamse Arrivistenbond - ein rücksichtsloser Karrierist - Friturist - Antireëlectionist - Pseudo-nationalist - confederalist - narcist - egocentrist - illusionist - ... |
![]() |
![]() |
#26 | |
|
![]() Michel wilt vooral Maingain en zijn kiezers niet voor de borst stuiten.
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#27 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#28 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#29 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik had het heus niet anders begrepen.
![]() Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide ! Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
#30 |
Minister-President
|
![]() Ok. Ik was vooringenomen. Mijn excuses. Het komt door je nick
![]()
#31 |
Burger
|
![]() touché.....
![]() zeg mij eens, is negationisme nu overdraagbaar door aanraking ofzo? ![]() Laatst gewijzigd door HomoErgaster : 28 juni 2011 om 15:06. |
![]() |
![]() |
#32 | |
Burger
|
![]() Citaat:
het feit dat de Franstalige politici deze kwestie doodzwijgen kan in mijn ogen enkel gezien worden als een bewuste poging om het duivelsbeeld van de flaminganten in stand te houden.. ik vraag mij af hoe men naar dit kan kijken en nog enige hoop kan hebben op een "Belgische" oplossing.. |
|
![]() |
![]() |
#33 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#34 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#35 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#36 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#37 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De franstaligen denken enkel aan morgen. Niet aan overmorgen. Dat krijsen en tieren van het FDF illustreren eerder een teken dat ze weten dat ze aan de kant van de verliezers aan het belanden zijn. Het debat hebben ze al verloren, nu gaan we een stap verder. Laatst gewijzigd door giserke : 28 juni 2011 om 15:36. |
|
![]() |
![]() |
#38 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#39 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals de Serviërs, wiens leiders allemaal in de bak zijn geeïndigd en een internationale paria zijn geworden.
|
![]() |
![]() |
#40 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Natuurlijk is hij dat niet. En uiteraard weet elke vlaamse politicus dat, en ook elke waalse politicus tenzij hij enkel slogans en titels leest in de pers. De rest is allemaal invulling van een taktisch spelletje. Ik ben er zeker van dat ze dat bij nva ook wel beseffen. Al die gespeelde en geveinsde verontwaardiging...
Het is bijna aandoenlijk om hier reacties te lezen van VL BL adepten, die nu BDW gaan verdedigen ![]() Inhoudelijk : BDW van negationisme beschuldigen was er zeer ver over. Toch begrijp ik niet waarom hij maingain geen klacht met BP stelling aan zijn broek lapt. Ook taktische reden ? Ik weet het niet. Dat "de straat" daar in brussel geloof aan hecht lijkt me ook weinig waarschijnlijk. Le Soir zal dat beeld wel mee cultiveren, maar die hun voortbestaan is dan ook direkt gelinkt met FDF kiezers die ook hun grote groep lezers vormen. BDW zijn communicatie indertijd over de jodenvervolging was onduidelijk en (voor zijn doen toch) eigenlijk zwak. En van die paar nogal gekunstelde zinnen, maken zijn tegenstanders nu een wapen dat ze op hem richten. Dat vliegt vanzelf over, het is bullshit. Charles Michel heeft zichzelf laten scheren door Maingain, die weet vanaf nu dat hij zich alles kan permiteren, dat michel zich toch zal bukken. Bij de MR zit Reynders zich nu wellicht een kriek te lachen, bij het zien van zulk een blunder vanwege de nieuwe voorzitter, zijn aartsvijand. Laatst gewijzigd door peter1962 : 28 juni 2011 om 16:04. |
![]() |