Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 2 juli 2011, 08:47   #10661
Alboreto
Perm. Vertegenwoordiger VN

Alboreto's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
Maar stel dat 100% zich homofiel gaat gedragen, dan stopt de wereld in één generatie.
Wist ge dat in bijen- en mierenkolonies 99.99% van de individuen nooit aan voortplanting doet?

En toch sterven ze niet uit.
Oud 2 juli 2011, 09:00   #10662
Apocalyps
Minister

Apocalyps's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Maar stel dat 100% zich homofiel gaat gedragen, dan stopt de wereld in één generatie.
Hopelijk begrijpt u zelf wel hoe gevaarlijk het is om met (indien bijna iedereen...) hypothesen te schermen.
Maar spui gerust je 'zever', wie weet welke prachtreacties komen erop. Het kan nooit kwaad om de homofobe kliek op hun rare kronkels te wijzen.
Oud 2 juli 2011, 17:24   #10663
St Germain Tourist
Burgemeester

St Germain Tourist's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steve_M Bekijk bericht
Feit blijft: mensen die zinnen beginnen met frasen zoals "feit blijft" verkondigen meestal opinies die ze graag als feiten willen verkopen. De rationalisering van je haat is blijkbaar erg belangrijk voor je, maar uiteindelijk ben je weinig meer dan een verkapte potenrammer, alleen met wat duurdere praat. Pas op, ik begrijp dat wel: mijn gevoel is er eerder één van medelijden. Maar neem het ook mij niet kwalijk als ik dat niet normaal vind. Want ik heb er je niet minder graag door. Medelijden is geen uiting van angst of haat, zoals je weet.
Ik vind het walgelijk van je om iemand als Paulus, die op een fatsoenlijke manier zijn mening geeft, een pottenrammer te noemen.
Ik noem voorstanders van verdere liberalisering van seksualiteit toch ook geen pedofielenliefhebbers?

Kromme redeneringen allemaal hier..
St Germain Tourist is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 17:47   #10664
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door St Germain Tourist Bekijk bericht
Ik vind het walgelijk van je om iemand als Paulus, die op een fatsoenlijke manier zijn mening geeft, een pottenrammer te noemen.
Ik noem voorstanders van verdere liberalisering van seksualiteit toch ook geen pedofielenliefhebbers?

Kromme redeneringen allemaal hier..
Ik vind het dan weer walgelijk dat zo iemand homoseksuelen wenst te discrimineren. Zo zie je maar...
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme"
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 Bekijk bericht
Als daar ne knappe gast zit mss,lieft met een strak kontje ......
De langverwachte outing van duveltje382
Raf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 18:04   #10665
St Germain Tourist
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Raf Bekijk bericht
Ik vind het dan weer walgelijk dat zo iemand homoseksuelen wenst te discrimineren. Zo zie je maar...
En de kerk en vele mensen vinden het dan weer walgelijk dat het huwelijk gedegradeerd is tot een soort tragie-komedie zonder betekenis.. en respectloos naar de geschiedenis en het gebruik van iets toe. Zo zie je maar...
Oud 2 juli 2011, 18:19   #10666
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Paulus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En daarom ben jij een homohater. Leg je er bij neer.
Onzin, ik haat helemaal geen homo's. Jij gebruikkt verwijten bij gebrek aan argumentatie en daar discuteer je oneerlijk en op de man ipv op de bal.

Paulus.
Paulus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 18:21   #10667
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Apocalyps Bekijk bericht
Feit is: Mocht de wereld enkel en alleen bestaan uit heteroseksuele gelovigen dan liep ik nu over uw hoofd. Gelukkig heeft de natuur daar anders over gedacht, maar blijkbaar is dat nog niet voldoende aangezien de wereldbevolking nog steeds hard blijft groeien.

U weerlegt mij niet, maar vertelt onzin dat voor argumentatie zou moeten doorgaan.

Paulus.
Oud 2 juli 2011, 18:23   #10668
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Feit blijft: mensen die zinnen beginnen met frasen zoals "feit blijft" verkondigen meestal opinies die ze graag als feiten willen verkopen. De rationalisering van je haat is blijkbaar erg belangrijk voor je, maar uiteindelijk ben je weinig meer dan een verkapte potenrammer, alleen met wat duurdere praat. Pas op, ik begrijp dat wel: mijn gevoel is er eerder één van medelijden. Maar neem het ook mij niet kwalijk als ik dat niet normaal vind. Want ik heb er je niet minder graag door. Medelijden is geen uiting van angst of haat, zoals je weet.
Nogmaals ik haat geen homoseksuelen. Ik denk eerlijk gezegd dat u het bent die mij haat, aangezien u niet inhoudelijk reageert maar op de man gaat spelen.

Keer op keer.

Paulus.
Oud 2 juli 2011, 18:55   #10669
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
En de kerk en vele mensen vinden het dan weer walgelijk dat het huwelijk gedegradeerd is tot een soort tragie-komedie zonder betekenis.. en respectloos naar de geschiedenis en het gebruik van iets toe. Zo zie je maar...
De kerk heeft daar in de verste verte niets mee te maken. Is het onderscheid tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk je nog steeds niet duidelijk?
Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging."

Citaat:
Oud 2 juli 2011, 18:57   #10670
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
U weerlegt mij niet, maar vertelt onzin dat voor argumentatie zou moeten doorgaan.

Paulus.
Helemaal niet, ik hanteer enkel uw breinverwerking.
Oud 2 juli 2011, 19:38   #10671
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Helemaal niet, ik hanteer enkel uw breinverwerking.
Op geen enkele wijze, mijn beste.

Feit blijft: Met homoseksualiteit is geen voortplanting mogelijk en zonder voorplanting is het gedaan met alle leven binnen de pakweg 150 jaar. Dat is een nanoseconde op de geografische tijdschaal. Een niet onbelangrijk verschil als ons bestaan er van afhangt.

Zoals ik zei:

Paulus.

Laatst gewijzigd door Paulus : 2 juli 2011 om 19:41.
Oud 2 juli 2011, 19:39   #10672
Paulus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De kerk heeft daar in de verste verte niets mee te maken. Is het onderscheid tussen burgerlijk en kerkelijk huwelijk je nog steeds niet duidelijk?
Waarom zouden mensen moeten rekening houden met uw ergernissen als jij dat zelf ook niet doet?

Paulus.
Oud 2 juli 2011, 19:53   #10673
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Alboreto Bekijk bericht
Wist ge dat in bijen- en mierenkolonies 99.99% van de individuen nooit aan voortplanting doet?

En toch sterven ze niet uit.
Een beetje ernstig he mensen maken misechien miljarden spermas maar meestal een kindje met een keer
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 19:57   #10674
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Hopelijk begrijpt u zelf wel hoe gevaarlijk het is om met (indien bijna iedereen...) hypothesen te schermen.
Maar spui gerust je 'zever', wie weet welke prachtreacties komen erop. Het kan nooit kwaad om de homofobe kliek op hun rare kronkels te wijzen.
Aanvaard nu een keer dat je discuteert met iemand die niet tegen homos s maar die zegt homofiliie is geen normaal sexueel gedrag die leidt tot voortplanting
het is steriel zogoed als mechanisch sexueel gedrag
Oud 2 juli 2011, 20:10   #10675
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Aanvaard nu een keer dat je discuteert met iemand die niet tegen homos s maar die zegt homofiliie is geen normaal sexueel gedrag die leidt tot voortplanting
Er is héél veel seksueel gedrag dat niet leidt tot voortplanting. Ook bij heteroseksuelen...

Citaat:
Oud 2 juli 2011, 20:32   #10676
brother paul
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Er is héél veel seksueel gedrag dat niet leidt tot voortplanting. Ook bij heteroseksuelen...
Juist dus daarom is er geen probleem. Het probleem ligt gewoon bij de voortplanting. Het kan nooit tot conceptie leiden zoals tussen koppels. De twee homofiele mensen kunnen nooit hun genen combineren voila

Los dat probleem op en ik zie geen graten in homofilie integendeel je hebt 50% meer keuze in partners

Laatst gewijzigd door brother paul : 2 juli 2011 om 20:34.
Oud 2 juli 2011, 20:40   #10677
St Germain Tourist
Burgemeester

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Waarom zouden mensen moeten rekening houden met uw ergernissen als jij dat zelf ook niet doet?

Paulus.
Inderdaad.

Er is nu inderdaad een scheiding van kerk en staat, maar je kan niet ontkennen dat het huwelijk eeuwenlang een religieus gebruik was tussen man en vrouw.. dat had gerespecteerd moeten worden vond ik, maar het is helaas afgegleden tot een eenvoudig contract voor meerdere samenlevingsvormen. Wat is dan het nut nog van het geregistreerd partnerschap, we hadden dat toch niet voor niks ingevoerd?
Oud 2 juli 2011, 23:40   #10678
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Juist dus daarom is er geen probleem. Het probleem ligt gewoon bij de voortplanting. Het kan nooit tot conceptie leiden zoals tussen koppels. De twee homofiele mensen kunnen nooit hun genen combineren voila

Los dat probleem op en ik zie geen graten in homofilie integendeel je hebt 50% meer keuze in partners
Nogmaals: er IS daar geen probleem om op te lossen. Ook homoseksuelen kunnen zich voortplanten als de noodzaak daartoe zich presenteert.

Citaat:
Oud 2 juli 2011, 23:43   #10679
Raf
Secretaris-Generaal VN

Raf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Inderdaad.

Er is nu inderdaad een scheiding van kerk en staat, maar je kan niet ontkennen dat het huwelijk eeuwenlang een religieus gebruik was tussen man en vrouw.. dat had gerespecteerd moeten worden vond ik, maar het is helaas afgegleden tot een eenvoudig contract voor meerdere samenlevingsvormen. Wat is dan het nut nog van het geregistreerd partnerschap, we hadden dat toch niet voor niks ingevoerd?
Religieuze gebruiken moeten helemaal niet gerespecteerd worden. Integendeel zelfs!

En het samenlevingscontract heeft inderdaad geen enkel nut meer. Dat heeft het trouwens ook nooit gehad.

Citaat:
Oud 3 juli 2011, 04:28   #10680
Apocalyps
Minister

Standaard

Citaat:
Er bestaan plenty sexuele bezigheden, zowel voor hetero's als homo's welke met procreatie niets vandoen hebben. Het voortplantingsargument is dus zinloos.

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be