Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 1 juli 2011, 14:32   #101
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door giserke Bekijk bericht
Met het baasje
Ja wie zou er anders betalen, dien hond kan zijn portefeuille niet wegsteken he...
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2011, 16:13   #102
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Na een avondje stappen belandde ik bij een meisje van mijn school thuis. Ik was alleen zo ontzettend dronken dat 'het' er niet van kwam. Sterker nog: Op een gegeven moment werd ik zo enorm misselijk dat ik naar de wc moest. Ik moest daarvoor nog een trap af. Helaas kwam alles er al uit voordat ik de wc had bereikt. Ik heb toen om 4.00 uur 's nachts met mijn dronken hoofd nog staan schoonmaken.
'k Heb zo een vriend die het in die omstandigheden van schaamte gewoon is afgebold.
Oud 1 juli 2011, 21:08   #103
Derk de Tweede
Secretaris-Generaal VN

Derk de Tweede's schermafbeelding

Standaard

Als 15 jarige had ik eens mijn brood vergeten.

Mijn moeder ging dat pakje brood brengen bij de schoolconcierge.

Toen klonk er uit de intercom door alle klassen:

"Dick xxxxx, je moeder staat in de aula met je pakje brood"
Derk de Tweede is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2011, 22:20   #104
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andy Bekijk bericht
Ge zit er inderdaad compleet naast. Maar zeggen hoe en waarom zou een beetje een te lang verhaal zijn.

Ik ben naast vriend-in-spe (als alles goed gaat tenminste), ook een zeer goede vriend van dat meisje. Iemand die er dichter bijstaat dan die vriendin.
Vergeef me, maar een situatie inschatten na 2-3 berichten is erg moeilijk. Sorry.
Vito is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2011, 22:20   #105
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LiberaalNL Bekijk bericht
Na een avondje stappen belandde ik bij een meisje van mijn school thuis. Ik was alleen zo ontzettend dronken dat 'het' er niet van kwam. Sterker nog: Op een gegeven moment werd ik zo enorm misselijk dat ik naar de wc moest. Ik moest daarvoor nog een trap af. Helaas kwam alles er al uit voordat ik de wc had bereikt. Ik heb toen om 4.00 uur 's nachts met mijn dronken hoofd nog staan schoonmaken.
Erg liberaal...
Oud 1 juli 2011, 23:07   #106
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

From_Vlaanderen's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Ne klasgenoot, die met een stuk in zijn viool, midden in de overpoortstraat in ne plastieken zak stond te pissen...
Pff:

Ik was eens op een rond punt aan het pissen gooit er iemand een sneeuwbal los in mijn kloten. Blijkbaar had ik dan iets van: "twie centimeters" geroepen.
Oud 2 juli 2011, 00:38   #107
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Vergeef me, maar een situatie inschatten na 2-3 berichten is erg moeilijk. Sorry.
Geen probleem
Oud 2 juli 2011, 09:31   #108
Fj9lnir
Gouverneur

Fj9lnir's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Pff:

Ik was eens op een rond punt aan het pissen gooit er iemand een sneeuwbal los in mijn kloten.
Fj9lnir is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 15:10   #109
Vito
Europees Commissaris

Vito's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door From_Vlaanderen Bekijk bericht
Pff:
Blijkbaar had ik dan iets van: "twie centimeters" geroepen.
Niemand heeft interesse in de lengte uwer lichaamsdelen.
Oud 2 juli 2011, 15:22   #110
lombas
Secretaris-Generaal VN

lombas's schermafbeelding

Standaard

Grappig dat we ons het meeste schamen voor de meest alledaagse dingen:

- seks
- pipi/kaka/kots
Oud 2 juli 2011, 16:39   #111
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht

- seks
- pipi/kaka/kots
schamen niet, ge lacht daar zelf eens mee :d
Oud 2 juli 2011, 16:41   #112
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Betrapt worden tijdens het masturberen. Nu ja, eigenlijk enkel gênant op hetzelfde moment, maar ik kan de persoon erna nog steeds normaal behandelen. Betrapt worden op normaal doch intiem gedrag. Boehoe.
Weyland is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 19:16   #113
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Betrapt worden tijdens het masturberen. Nu ja, eigenlijk enkel gênant op hetzelfde moment, maar ik kan de persoon erna nog steeds normaal behandelen. Betrapt worden op normaal doch intiem gedrag. Boehoe.
Door een stel goede vrienden, met fototoestel in de hand?

Oud 2 juli 2011, 19:42   #114
manta
Secretaris-Generaal VN

manta's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vito Bekijk bericht
Niemand heeft interesse in de lengte uwer lichaamsdelen.
nu wou ik juist naar z'n schoenmaat vragen se ...
manta is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 19:46   #115
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas Bekijk bericht

- seks
- pipi/kaka/kots
Moet U elke dag kotsen?
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 2 juli 2011, 21:31   #116
From_Vlaanderen
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
nu wou ik juist naar z'n schoenmaat vragen se ...
44
Oud 2 juli 2011, 23:39   #117
Dronkoers
Secretaris-Generaal VN

Dronkoers's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Niet mijn genantste moment, maar toch vrij hoog op de embarrassing-meter genoteerd:

Het verhaal is er eentje over twee meisjes. Twee vriendinnen van elkaar om precies te zijn. Op eentje daarvan had ik wel meer dan een oogje, ook al vermoedde ik op dat moment wel dat dat oogje een eenrichtingsverkeer was. De tweede zag ik niet staan, of toch niet meer dan in die mate waarin ze een vriendin was van.

Ik word benaderd door het tweede meisje, dat me uitnodigt op een plaats waarvan ik weet dat ze er naaktfoto's van zichzelf heeft hangen. (De eerste juffrouw kon haar mond niet houden tegen mij.) Het meisje is een beetje een speciaaltje (bdsm, nogal openlijk in dat soort dingen en behoorlijk grappig), dus ik vermoed op het eerste zicht niet erg veel. Ik twijfel een beetje of ik mee zou gaan of niet, aangezien ik met het meisje al wel wat toffe momenten beleefd had, en aangezien ik absoluut geen behoefte voelde haar op die manier te zien. Kortom, het leek me meer grensvervagend dan wenselijk. Daarbij, ik mocht technisch gezien dan wel vrijgezel zijn, mijn hart lag op dat moment bij iemand anders.

Ik volg de juffrouwen (meervoud!) naar die kamer. We hebben er een tof gesprek, zij het dat het gesprek aanvankelijk een beetje ongemakkelijk verloopt. Maar kom, ze mocht zeker gezien worden. Zij was een pak vlotter dan ik. En nadat een derde juffrouw (vriendinnen...) in diezelfde kamer aankomt, loopt het gesprek rustig los. Niets erotisch, niets sensueels, en uw dienaar dacht dat hij hier op een veeleer exhibitionistische kant van een van de juffrouwen gebotst was. Het gesprek was er eentje zoals het al zo vaak gevoerd werd. Ik kom er - o verrassing - o.m. te weten wie van de juffrouwen er naakt slaapt. Om maar aan te geven hoe die gesprekken verliepen.

De eerste en de tweede juffrouw verwijderen zich eventjes uit de kamer, hebben een nogal lang gesprek, en na verloop van tijd valt me dat op. Ik lach er eens mee, en toon een zekere (speelse) nieuwsgierigheid. De eerste juffrouw (diegene waarop ik een oogje heb) komt naar me en zegt - zonder verdere uitleg - dat ze spijt heeft, dat ze zich slecht voelt en ik vermoedde dat dat door mij kwam. Ze zei echter niet waarom. Ik volg haar buiten de kamer, tracht haar uit te leggen dat er absoluut niets is waarvoor ze spijt moet hebben maar dring niet tot haar door. Uw dienaar is op zulke momenten dan ook een achterlijk, zij het beleefd en vriendelijk, kalf. Er restte me weinig andere keuzes dan terug naar binnen te gaan, en bij de tweede te polsen wat er aan de hand is.

Die tweede was een pak vrolijker, vertelde me dat 'iemand' zeer binnenkort nog meer naaktfoto's ging krijgen (ik hoopte ietwat naïef dat die 'iemand' iemand anders dan ikzelf zou zijn), en vertelde me op het einde van de rit dat ze een beetje compleet smoorverliefd was op me. Ze wist niet dat ik een oogje had op haar koppelaarster. (Kunnen vriendinnen zulke dingen dan niet tegen elkaar zeggen?) Ze kwam voor mij een beetje uit de lucht gevallen. Net als mijn antwoord aan haar overigens.

Nodeloos te zeggen dat ik me zelden zo slecht gevoeld heb. Ik moest een meisje (dat ik niet wilde kwetsen) afwijzen terwijl haar vriendin (waarvan ik bij momenten vermoedde dat ze me even graag kwijt was dan ik de tweede juffrouw) er net niet op stond toe te zien. Juffouw numero een wist hoe moeilijk het is om iemand die je goed kent te moeten afhouden. Juffrouw numero twee wist hoe hard het is om afgehouden te worden. Ik had de bedenkelijke eer beide gevoelens te mogen combineren. Er is gelukkig (en zoals gegeven de set-up te verwachten was) geen ruzie van gekomen. Ik vermoed dat we daarvoor allemaal al wel te oud waren, en allemaal al in soortgelijke (zij het minder belachelijke) situaties gezeten hadden.

Heeee, ik ken een gelijkaardige situatie
Alleen is het bij mij nog nie genant
Dronkoers is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 01:13   #118
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Door een stel goede vrienden, met fototoestel in de hand?

Dat zou pas gênant zijn.
Oud 3 juli 2011, 16:13   #119
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Weyland Bekijk bericht
Dat zou pas gênant zijn.
Enige schaamte voelde ik toch niet. Veeleer bewondering voor de moeite die ze deden om op m'n kot binnen te breken. (Sleutels kopiëren, zich verstoppen onder een bed of in een kast, vanop een achtste verdieping langs de buitenzijde van een gebouw van het ene raam naar het trachten te raken,...)

Een van hen heb ik die ervaring vanzelfsprekend ook bezorgd.

Laatst gewijzigd door Andy : 3 juli 2011 om 16:19.
Andy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 juli 2011, 17:09   #120
Weyland
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Enige schaamte voelde ik toch niet. Veeleer bewondering voor de moeite die ze deden om op m'n kot binnen te breken. (Sleutels kopiëren, zich verstoppen onder een bed of in een kast, vanop een achtste verdieping langs de buitenzijde van een gebouw van het ene raam naar het trachten te raken,...)

Een van hen heb ik die ervaring vanzelfsprekend ook bezorgd.
Ach ja, eigenlijk is het zo abnormaal niet. Zolang ze het filmpje maar niet aan je werkgever sturen ofzo.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be