![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#201 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#202 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#203 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Ik zeg nergens dat het niet kan werken, alleen vraag ik me af hoe. Ik heb bijvoorbeeld geen zin om heel mijn leven hetzelfde werk te doen, moet dat ook, of mogen we ook iets anders doen? Dat vind ik GEKKENwerk.
Heer, laat het prinsenvolk der oude Nederlanden, niet ondergaan in haat, in broedertwist en schande. Laatst gewijzigd door Lavox : 5 juli 2011 om 17:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#204 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#205 |
Gouverneur
|
![]()
![]() |
#206 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#207 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dacht die nu werkelijk dat de arbeiders nog zouden gaan werken als ze het voor het zeggen hadden??? Dan lieten ze toch de andere klassen werken zeker? Plus alle niet-communisten. Ik mag Marx erbij betrekken, want hij doet mee in deze draad (zie citaat hierboven) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#208 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#209 |
Banneling
|
![]() Gek zijn van Marx die zelf ook gek was, ge moet gek zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#210 |
Gouverneur
|
![]() Zijn ook alle gekken een genie?
![]() |
#211 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar nu is het afgelopen. Ik ga minder of zelfs niet meer op dit forum zitten, want degene met wie ik altijd moet discussieren zijn jullie. En wat schiet het op? Niks. Ik krijg altijd dezelfde spot, dezelfde kritiek en dezelfde zwakke argumenten te lezen. En ook mijn leeftijd die dan opeens een relevante rol speelt. Bij deze dan mijn afscheid en bedankt, ook eno2 en Another Jack, voor jullie posts, die soms leerrijk waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#212 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#213 |
Banneling
|
![]() Tgaja, komen en gaan hè! Geloof jij maar in het communisme, maar wees voorbereid op de gaten van het systeem. Kom misschien dan ooit eens terug, of kom misschien nooit meer terug!
Oh, en afscheid nemen in een thread over het feit dat iedereen iedereen gek verklaard ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#214 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#215 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ![]() Adam Smith, Bastiat, Rand, Mises.
![]() |
![]() |
![]() |
#216 |
Banneling
|
![]() Ik had het niet tegen jou. Ik had het gevoel dat ik al een tijdje niet meer welkom was op dit forum. Maarjah, wat moet een 14-jarige hier godsnaam doen tussen al die volwassenen die al meer wijsheid en levenservaring hebben dan ik? Het was trouwens dom van mij om te denken dat je hier kunt bijleren, maar bon, ik vond de posts hier en daar interessant.
En we zullen zien of ik dan binnen zoveel jaren terug kom, en we zullen zien of ik tegen dan misschien i.p.v. een marxist, een liberale rakker of een rechtse rakker ben. Cheers! Ik ben te jong voor dit forum. |
![]() |
![]() |
![]() |
#217 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#218 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Enig resultaat: jouw verontschuldigingen voor gescheld 'k Ga je nog eens iets verklappen: je moet niet kappen op halve medestanders, spaar je voor de hele tegenstanders, tenzij je verder per sé de razende roeland wil uithangen natuurlijk, dan is deze draad daaar dan uitermate geschikt voor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#219 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#220 |
Banneling
|
![]() Zuinige bijdrage
en toch goed gek ![]() Laatst gewijzigd door eno2 : 5 juli 2011 om 18:13. |
![]() |
![]() |