Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 9 juli 2011, 23:23   #61
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

drosophila's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjarel Bekijk bericht
Als CD&V meedoet natuurlijk.
Aha, plannen voor een betoging tegen wat een volstrekt legitieme regeringsvorming zou zijn. De antidemocratische muizen beginnen te brullen
drosophila is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:27   #62
Zucht
Secretaris-Generaal VN

Zucht's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila Bekijk bericht
Dan vraag je toch best aan je mama om je spandoek van slogans te voorzien. Uw Nederlands is potdorie krommer dan dat van Laurette Onckelincx.
Als je taaladvies wil geven, probeer dan zelf het goede voorbeeld te geven.
De achternaam van Laurette "the finger of death" is trouwen Onkelinx.
Zucht is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:28   #63
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Salvadorii Bekijk bericht
gaat op een taalforum zeuren hé - want veel inhoud is er in uw posts niet te bespeuren...
Wie pretendeert respect te vragen voor zijn taal maar ze zelf verkracht telkens wanneer hij probeert om ze te bezigen, is niet bepaald geloofwaardig.
Overigens zeur ik waar en wanneer mij dat goed uitkomt, al dan niet met inhoud. Als u dat stoort, zet mij dan op uw negeerlijst. Daar dient die voor. Capice, nozem?
drosophila is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:31   #64
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dan vraag je toch best aan je mama om je spandoek van slogans te voorzien. Uw Nederlands is potdorie krommer dan dat van Laurette Onckelincx.
Is dat van u zo om over te stoefen? En dan nog. Is Vlaams te min voor u misschien?

Weet ge eigenlijk wel wat taal is?

Taal is niet meer of niet minder dan een communicatiemiddel. Verstaat gij de mensen niet die zich in het Vlaams uitdrukken? Dan wordt het wellicht de hoogste tijd om eens na te gaan of er niets aan uw verstandelijk vermogen hapert
Garry is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:33   #65
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Salvadorii's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wie pretendeert respect te vragen voor zijn taal maar ze zelf verkracht telkens wanneer hij probeert om ze te bezigen, is niet bepaald geloofwaardig.
Overigens zeur ik waar en wanneer mij dat goed uitkomt, al dan niet met inhoud. Als u dat stoort, zet mij dan op uw negeerlijst. Daar dient die voor. Capice, nozem?
Wat een hoop bullshit - volgens u heeft iemand die niet literair aangelegd is, geen rechten om zijn eigen taal te spreken???? Schaam u maar diep meiske, want dat is een schandalige houding. Mensen met een IQ van 75 hebben exact dezelfde rechten als iemand met een IQ van 150.

Ik zet niemand op de negeer lijst. Ge moogt zeuren zoveel ge wilt en ik zal telkens aankaarten wat voor een zielige, egocentrische voorstelling het weer niet is

En doe vooral zo voort - het is uw soort dat de sp.a klein gekregen heeft, en het zal uw soort zijn die voor een onafhankelijke Vlaanderen zorgt, zonder arrogante zelfgenoegzame typetjes als u hadden we het nooit gekund - waarvoor dank

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 9 juli 2011 om 23:36.
Salvadorii is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:34   #66
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Capisce. Als ge graag groot en interessant doet, zie dan dat ge er geen kemels bij maakt. Eigenlijk mag je het zelfs afkorten tot Capisc en de e weglaten.

Laatst gewijzigd door Garry : 9 juli 2011 om 23:37.
Garry is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:36   #67
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Capisce. Als ge graag groot en interessant doet, zie dan dat ge er geen kemels bij maakt.
Allé nu weten we ten minste waarom ze niet op een taalforum gaat zeuren
Oud 9 juli 2011, 23:38   #68
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Is dat van u zo om over te stoefen? En dan nog. Is Vlaams te min voor u misschien?

Weet ge eigenlijk wel wat taal is?

Taal is niet meer of niet minder dan een communicatiemiddel. Verstaat gij de mensen niet die zich in het Vlaams uitdrukken? Dan wordt het wellicht de hoogste tijd om eens na te gaan of er niets aan uw verstandelijk vermogen hapert
Ach zo, die taal waarin ze 'wanneer' met maar één n schrijven, heet 'Vlaams'! Een mens leert elke dag wat bij. Wel, dat hij dan zijn spandoeken in het Vlaams opstelt. Kunnen we lachen.
drosophila is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:43   #69
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ach zo, die taal waarin ze 'wanneer' met maar één n schrijven, heet 'Vlaams'! Een mens leert elke dag wat bij. Wel, dat hij dan zijn spandoeken in het Vlaams opstelt. Kunnen we lachen.
Ge toont weer wat voor een arrogante linkie winkie dat ge zijt. Spijtig dat door dit soort gedrag uw partij(en) straks niks maar ook niks meer te zeggen zal(zullen) hebben in dit land.

(waarvoor dank )

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 9 juli 2011 om 23:45.
Salvadorii is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:44   #70
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nog nooit een tikfout gemaakt? Proficiat.
Garry is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:47   #71
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ge toont weer wat voor een arrogante linkie winkie dat ge zijt. Spijtig dat door dit soort gedrag uw partij(en) straks niks maar ook niks meer te zeggen zullen hebben in dit land.

(waarvoor dank )
Mijn partijen? Wie zijn dat dan wel?
(en pas maar op dat die van u straks niet op de oppositiebank gefrustreerd toekijkt hoe 'mijn partijen' BHV splitsen, een staatshervorming lanceren en uw pensioen veilig stellen)
drosophila is offline  
Oud 9 juli 2011, 23:55   #72
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Nog nooit een tikfout gemaakt? Proficiat.
Toch nog nooit in combinatie met verhakkelde beeldspraak, twee fouten tegen het hoofdlettergebruik én een grammaticale lapsus.
drosophila is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:00   #73
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Toch nog nooit in combinatie met verhakkelde beeldspraak, twee fouten tegen het hoofdlettergebruik én een grammaticale lapsus.
Met een onderhandeling op basis van dergelijke tekst zeker?
http://www.demorgen.be/dm/nl/2461/De...enbedrog.dhtml
Make my day. Dan maken ze de volgende verkiezingen geen brandhout maar splinters van uw partijen.
Garry is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:02   #74
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Ge moet eens leren snappen dat het hier om de inhoud gaat en niet om de schijfwijze.
Garry is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:05   #75
Glenneke
Provinciaal Statenlid

Glenneke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
en pas maar op dat die van u straks niet op de oppositiebank gefrustreerd toekijkt hoe 'mijn partijen' BHV splitsen, een staatshervorming lanceren en uw pensioen veilig stellen
daar hebben u partijen 10 jaar de tijd voor gehad, Paars en gedeeltelijk Rooms Blauw en het is ze niet gelukt, wat doet u denken dat dit nu wel het geval zal zijn.
Oud 10 juli 2011, 00:05   #76
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Capisce. Als ge graag groot en interessant doet, zie dan dat ge er geen kemels bij maakt. Eigenlijk mag je het zelfs afkorten tot Capisc en de e weglaten.
In Amerikaans maffia-Italiaans zie je het heel vaak 'capice' geschreven. Hoe dan ook is het dialect, en daarvoor zijn er strikt genomen geen spellingsregels. In correct Italiaans is het trouwens 'capisci'.
drosophila is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:08   #77
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Mijn partijen? Wie zijn dat dan wel?
(en pas maar op dat die van u straks niet op de oppositiebank gefrustreerd toekijkt hoe 'mijn partijen' BHV splitsen, een staatshervorming lanceren en uw pensioen veilig stellen)
De linkse partijen. En ze zullen BHV misschien splitsen in ruil voor een quasi-uitbreiding van Brussel, een BHV over heel het land, waar onze stemmen niet gelijk zijn aan die van iemand uit Luik of Bergen, ze zullen de pensioenen niet redden (dit zijn dezelfden die onze pensioenen kunnen betalen voor nog vijf jaar of zo, en onze kinderen en kleinkinderen een schuldenberg buiten categorie bezorgd heeft) en die staatshervorming zal op geen bal trekken. Trouwens ik heb niet liever dan dat de N-VA in de oppositie vliegt. Dan is de onafhankelijkheid al binnen. Want iedereen die meewerkt aan de regering Di Rupo (langs Vlaamse zijde uiteraard) afgeslacht worden. We staan nu al aan 40%, na nog een paar jaar non- en anti-Vlaams beleid, plus 22 miljard in besparingen en extra belastingen, en nog eens honderden en honderden miljoenen voor het wanbeleid in Brussel, zou het goed kunnen dat we een absolute meerderheid van de stemmen halen. Dus, nogmaals, doe zo voort, Belgicistjes
Oud 10 juli 2011, 00:09   #78
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ge moet eens leren snappen dat het hier om de inhoud gaat en niet om de schijfwijze.
U moet eens leren dat het om geloofwaardigheid gaat.
drosophila is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:10   #79
Salvadorii
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Glenneke Bekijk bericht
daar hebben u partijen 10 jaar de tijd voor gehad, Paars en gedeeltelijk Rooms Blauw en het is ze niet gelukt, wat doet u denken dat dit nu wel het geval zal zijn.
Belgicisten denken niet - ze geven hun (zelf)haat en vooroordelen gewoon vrij spel...

Laatst gewijzigd door Salvadorii : 10 juli 2011 om 00:10.
Salvadorii is offline  
Oud 10 juli 2011, 00:11   #80
drosophila
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
We staan nu al aan 40%
Dat zal dan toch in uw natte dromen zijn.
drosophila is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:58.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be