Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Over koetjes en kalfjes...
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 juni 2004, 11:01   #41
StevenNr1
Perm. Vertegenwoordiger VN

StevenNr1's schermafbeelding

Standaard

Als we iedere computerleek al zouden kunnen overtuigen om geen IE meer te gebruiken, zouden er al veel minder van dergelijke problemen zijn.
StevenNr1 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 11:04   #42
Foundation
Minister

Foundation's schermafbeelding

Standaard

Geen IE gebruiken helpt niet tegen de meeste virussen hoor...

Geen Intel processoren meer gebruiken, en overstappen op Macs, zou al meer helpen.
Voor Vorst, Voor Vrijheid En Voor Recht!
Foundation is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 11:09   #43
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Foundation
Geen IE gebruiken helpt niet tegen de meeste virussen hoor...

Geen Intel processoren meer gebruiken, en overstappen op Macs, zou al meer helpen.
Ik betwijfel dat toch. Dat linux, unix, mac en osx en weet ik wat in verhouding minder door virussen geplaagd worden is gewoon omdat de gemeenschap kleiner is. Schaf windows af en maak bv linux de grootste, na een aanpassingsperiode waarin iedereen (maw ook de schrijvers van virussen, adware etc) het nieuwe OS onder de knie krijgen duikt er wel nieuwe malware op!

Als niemand het gebruikt waarom dan er een virus voor schrijven, denken die mannen. Geef ze maar eens ongelijk.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 14:13   #44
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Ik blijf er bij, plaats je programma's en het systeem op een schijf, Indien het goed werkt maak je er een back-up van en later nog een tweede of derde. Loopt het mis plaats dan die back-up terug. Voor een paar Gb duurt dat een vijf zes minuten en je kan weer verder. Dat is ook de methode om van alle rommel die spelletjes achterlaten af te geraken.

Mvg. Rogier
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 14:35   #45
jintro
Burger

Standaard

Mochten er nog mensen last hebben van Spyware en dergelijke kan ik www.spywareinfo.org warm aanbevelen.

Een combinatie van Adaware en Spybot-Search&Destroy (te vinden op voorgenoemde site) (uiteraard regelmatig updaten) houdt bij mij alles proper. Er is verder een database met oplossingen voor zowat alle mogelijke spyware, en als je er dan nog niet uitkomt kan je altijd de resultaten van een Hijackthis-scan (ook te vinden op de site) op het forum posten, waar er altijd wel vriendelijke zielen zijn die u van de rommel afhelpen.
Sinds ik die site gevonden heb, nergens meer last van gehad.

Jintro
jintro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 15:10   #46
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Ik blijf er bij, plaats je programma's en het systeem op een schijf, Indien het goed werkt maak je er een back-up van en later nog een tweede of derde. Loopt het mis plaats dan die back-up terug. Voor een paar Gb duurt dat een vijf zes minuten en je kan weer verder. Dat is ook de methode om van alle rommel die spelletjes achterlaten af te geraken.

Mvg. Rogier
Ik doe dat met onze data server, maar natuurlijk vond ik dat ikzelf daarboven stond en ook wel wat lokaal kon saven (vooral dan de files die ik liever niet laat zien aan onze computergast etc.)
Oud 30 juni 2004, 16:39   #47
Dies
Europees Commissaris

Dies's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TomB
(vooral dan de files die ik liever niet laat zien aan onze computergast etc.)
Dat krijgt ge ervan als ge al uw donkere geheimen probeert te verbergen hé.

Het zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat uw PC u van dit forum probeert weg te houden. Helaas, zonder succes.
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a.
Dies is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 juni 2004, 21:05   #48
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

TomB 1, Adware 0

De truuk van een opstartCdtje gecombineerd met het uitzetten van de PC zonder shutdown na dankzij StartEd de files te identificeren heeft me toegelaten de bestanden te wissen. Eens daarna de registry uitgekuist en de dlls gewist en mijn PCke boemelt weer verder zoals ervoor, zonder adware.
Ik heb tevens ook overgeschakeld naar K-meleon als browser.
Oud 1 juli 2004, 10:31   #49
Rogier
Banneling

Rogier's schermafbeelding

Stuur een bericht via ICQ naar Rogier Stuur een bericht via Instant Messenger naar Rogier
Standaard

Citaat:
TomB 1, Adware 0

De truuk van een opstartCdtje gecombineerd met het uitzetten van de PC zonder shutdown na dankzij StartEd de files te identificeren heeft me toegelaten de bestanden te wissen. Eens daarna de registry uitgekuist en de dlls gewist en mijn PCke boemelt weer verder zoals ervoor, zonder adware.
Zo'n PC die besmet is geweest geeft me altijd het gevoel van niet proper gewassen. Men is nooit zeker dat er niets overblijft. Wordt ik nu te menselijk
Wat is K-meleon ?
Rogier is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 10:50   #50
DaBlacky
Europees Commissaris

DaBlacky's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rogier
Citaat:
TomB 1, Adware 0

Zo'n PC die besmet is geweest geeft me altijd het gevoel van niet proper gewassen. Men is nooit zeker dat er niets overblijft. Wordt ik nu te menselijk
Wat is K-meleon ?
DaBlacky is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 13:07   #51
dejohan
Minister-President

dejohan's schermafbeelding

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

TomB, ik heb DE oplossing gevonden voor u, en dit advies zal u niet zoveel kosten:
300€ Setup and administration
1200€ consultant time (1 day)
1200€ director's time (1/2 day)
Er kan ook bij u een presentatie gegeven worden a rato de 1000€ per presenatie/per uur
Total: 3700€* (including one presentation of one hour).

*VAT not included.
dejohan is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 17:38   #52
Griffin
Eur. Commissievoorzitter

Griffin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Opnieuw oud lek in Internet Explorer ontdekt

Opnieuw is er een lek in de Internet Explorer ontdekt, zo meldt de website security.nl. Het lek zou al zes jaar bestaan, maar is nu pas ontdekt. Door dit lek kunnen onbetrouwbare website's content laten zien die van een betrouwbare website lijkt te komen.

Volgens de website is het probeem dat Internet Explorer een "kwaadaardige website willekeurige content in een willekeurig frame van een ander venster laat laden."

Het probleem lijkt op een lek dat al eerder in Internet Explorer 3 en 4 werd aangetroffen. Als oplossing wordt gegeven om voorlopig geen links aan te klikken op 'onbetrouwbare' website's.

en ook wel hilarisch is
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pindar Bekijk bericht
Ik weet er namelijk niet zoveel van namelijk, daar ik er nog helemaal niks over gelezen heb.
Ik quote mezelf niet vaak, maar deze vond ik toch de moeite:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Griffin Bekijk bericht
Filosofie is een beetje verdrinken op de rand van een plas water.
Griffin is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 19:44   #53
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan
TomB, ik heb DE oplossing gevonden voor u, en dit advies zal u niet zoveel kosten:
Er kan ook bij u een presentatie gegeven worden a rato de 1000€ per presenatie/per uur

*VAT not included.
Value added taxes bestaan niet waar mijn computer staat, so don't you worry. Kom het maar rap oplossen, dat is de prioriteit nu. Ik stel mij persoonlijk garant dat ge zult vergoed worden in relatie tot uw prestaties. I've got you covered, I'll make it a personal point to attend to that matter in timely manner. I don't anticipate any issues.

* noteert het belangrijkste deel van de conversatie en files als meeting report: Johan heeft beloofd om af te komen zonder reiskosten in rekening te brengen. *

[size=1](Zulke mannekes eet ik bij het ontbijt)[/size]
Oud 1 juli 2004, 19:45   #54
Tzuvar Raemborr
Minister

Tzuvar Raemborr's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dejohan

*VAT not included.
Value added taxes bestaan niet waar mijn computer staat, so don't you worry. Kom het maar rap oplossen, dat is de prioriteit nu. Ik stel mij persoonlijk garant dat ge zult vergoed worden in relatie tot uw prestaties. I've got you covered, I'll make it a personal point to attend to that matter in timely manner. I don't anticipate any issues.

* noteert het belangrijkste deel van de conversatie en files als meeting report: Johan heeft beloofd om af te komen zonder reiskosten in rekening te brengen. *
Ik denk dat hij een vat bedoelde zoals op cafe.
But I'm stubborn, like those garbage bags that time cannot decay,
I'm junk but I'm still holding up this little wild bouquet.
Tzuvar Raemborr is offline   Met citaat antwoorden
Oud 1 juli 2004, 19:48   #55
TomB

TomB's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kistal
Citaat:

Ik denk dat hij een vat bedoelde zoals op cafe.
Dat moet het zijn. Enfin, dat em maar rap afkomt en mijn probleem oplost.

Johan: In follow-up of our conversation, please communicate your itinerary to my secretary. She will also need your credit card information to book a hotel for you. When you arrive, please ask for Hangar B-3.
Oud 2 juli 2004, 10:47   #56
dejohan
Minister-President

Stuur een bericht via Instant Messenger naar dejohan Stuur een bericht via MSN naar dejohan Stuur een bericht via Yahoo naar dejohan
Standaard

Citaat:
Zulke mannekes eet ik bij het ontbijt
Euhm, ik zal het maar op afstand doen. De oplossing:

1. Vernietig of verberg zoveel mogelijk key informatie om uw bedrijf draaiende te houden, leg het allemaal thuis of sla het op in uw hoofd. Reverse engineer uwe software en pas hem zo aan zodat gij den enige bent die weet hoe hij werkt.
2. Verkoop uw bedrijf.
3. Wacht 1 week
4. Soliciteer als interne IT consultant, ze zullen u wel aannemen.
5. Bewaak de key info met uw leven.
6. Vwala, nu moet je de zaakjes alleen maar draaiende houden, rustig jobke, dus ge kunt den hele dag op Politics zitten.
Bovendien kan je nu vragen wat je wil:
-vraag regelmatig opslag, ze zullen niet anders kunnen.
-eis een andere computer, of dat tenminste iemand die fucking spyware problemen oplost.

Vwala.
Oud 2 juli 2004, 11:02   #57
dejohan
Minister-President

Standaard

Citaat:
Ik stel mij persoonlijk garant dat ge zult vergoed worden in relatie tot uw prestaties. I've got you covered, I'll make it a personal point to attend to that matter in timely manner. I don't anticipate any issues.
Eikeltje
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:15.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be