![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
|
Discussietools |
|
|
#261 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Denial is NOT a river in Egypt
|
|
|
#262 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Resultaat was extreem magertjes voor de betoging in Brussel. Heb toen de volledige linkse club over me heen gehad, met alle mogelijke argumenten dat ik dit niet mag doen. Ik zal met plezier opvolgen hoe ze jouw "kromme" redenatie gaan veroordelen. Laatst gewijzigd door flatliner : 10 juli 2011 om 23:05. |
|
|
|
|
|
#263 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
ah, dat verklaart het...
|
|
#264 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
|
|
|
#265 |
|
|
Jij bent waarschijnlijk zo iemand die een massagraf ziet met honderden lijken en dan zegt van "goh, ik had nu toch wel meer schedels verwacht, nu ben ik toch echt ontgoocheld."
|
|
#266 |
|
Vreemdeling
|
|
|
|
|
|
#267 |
|
Banneling
|
houzee, steek de loftrompet. Ik heb trouwens horen fluisteren dat het plein volstond met mensen van het kabinet van muysters en bourgeois, die daar verplicht moesten zijn of ze waren hun job kwijt.
Jaja, de Vlaems nationalen toen weer hun mooiste kant |
|
|
|
|
#268 |
|
|
Ze bedoelden waarschijnlijk : "shit, die zeiker met zijn leleijke strik is hier ook weer."
|
|
#269 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
2) Dat zal niet veranderen omdat de heer De Wever niet in een federale regering zal MOGEN meeregeren. De maffiosi van de PS & CdH zullen er álles aan doen om regeringsdeelname van de N-VA, en dus de heer De Wever, te verhinderen. Desnoods zorgen ze voor een burgeroorlog. De geesten in la Belgique francophone zijn daar door de 'bevriende pers' al bijna helemaal klaar voor gestoomd. 3) Zo heel véél erger dan datgene waarmee de pseudo-linkse pseudo-progressieven 'het gewone volk' hebben opgezadeld kan het maar moeilijk meer worden, vind ik.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! Laatst gewijzigd door djimi : 10 juli 2011 om 22:48. |
|
|
|
|
|
#270 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#271 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Zijn voorvaderen zijn daar al eens geweest, ze dachten de "lokale" "boeren" een lesje te leren
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
|
|
|
|
|
#272 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Belgie is groot geworden door haar kolonie Congo, of met andere woorden de "congo free state", in de begin jaren met harde hand te regeren. Zo kun je dan ook iedereen met een voorliefde/voorkeur voor belgie, of een voorstander van het koningshuis, beschouwen als een persoon dewelke het goedkeurd dat er handjes werden afgekapt bij de lokale bevolking in congo. Oh meneer vind het slaven leven niet zo goed, zeg maar dag tegen het handje. Belgie is gebouwd op het bloed van de eerste kolonisatie jaren onder leopold II. Bekijk maar eens wat onze "builder king" heeft gedaan voor brussel, antwerpen en oostende, je zou je moeten schamen. |
|
|
|
|
|
#273 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#274 | |
|
Minister
|
Citaat:
Ga niet af op jouw ervaringen ter plaatse, ga liefst ook niet af op polls in de media, maar ga af op verkiezingsresultaten. Die vormen de enige echt legitieme graadmeter om de visies van een samenleving op te meten. |
|
|
|
|
|
#275 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
#276 |
|
Minister
|
Zo heb ik het ook gezien op RTL. De journalisten van RTL begrepen precies niet goed wat het verschil is tussen een natie en een land. Je kan een land zijn zonder een natie te zijn (zie België) en je kan een natie zijn zonder een land te zijn (zie Vlaanderen, of ook Schotland).
|
|
|
|
|
#277 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
#278 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
euhhh,1830 hé mijn beste....
Een fransman die hier een opstandje kwam uitlokken om deze streken met twee taalkundig gezien verschillendende volkeren onder franse vlag te kunnen brengen... Daar is alles mee begonnen... |
|
|
|
|
#279 | |
|
|
Citaat:
Mocht je willen kan ik hier de teletekst ondertiteling van VRT eens zetten of La Une of RTL-TVi of zo, dan kun je zien dat VRT ook van een massale opkomst spreekt.
|
|
|
#280 | |
|
|
Citaat:
Hij spreekt van de staat van onze natie, vandaar dat iemand anders dacht iets met nazi te horen.
|