Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 11 juli 2011, 14:50   #161
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
[/QUOTE=alfa16vjtd;5553655]respect
zoals een kleine Marokkaanse caïd...
[/quote]

Je gaat al een trap achteruit één euro toeslag ik hoop dat je geen Brusselaar bent want daar kan je moeilijk vermijden om op vlaamse wegen te komen
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 14:52   #162
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alfa16vjtd Bekijk bericht
Dat zijn geen economische blokkades wij voeren enkel tol in producten mogen nog altijd Brussel in.

Mensen ook natuurlijk
Dan ga je toch een probleem krijgen met de E.U.
filosoof is offline  
Oud 11 juli 2011, 14:54   #163
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Zouden we dan niet beter uit de EU blijven? We hebben een prachtige ligging om ons geld te kunnen halen uit enkel en alleen tolheffing Als frankrijk tol mag heffen waarom zouden wij dat niet mogen? Btw het komt er al waar zie jij problemen ?
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 14:54   #164
E. Gidius
Secretaris-Generaal VN

E. Gidius's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Truuken genoeg om buitenlanders zwaarder en binnenlanders minder te doen betalen. Iemand moet het onderhoud van de Ring0 betalen hé.
Oud 11 juli 2011, 14:56   #165
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door E. Gidius Bekijk bericht
Truuken genoeg om buitenlanders zwaarder en binnenlanders minder te doen betalen. Iemand moet het onderhoud van de Ring0 betalen hé.
We kunnen evengoed die wegen niet onderhouden hé tot er putten inzitten van een paar meter diep. We hebben volgens hen immers zonder Brussel geen inkomen meer hé. Van waar moet de arme vlaming dat geld dan halen?

Ohja Filosoof waarom is de federale overheid nog niet veroordeelt door Europa omdat ze de Vlaamse economie benadelen? Waarom zouden wij dan een veroordeling krijgen om een beetje extra inkomsten uit Brussel te halen (indien ze toch bij Wallonie zouden willen)

Laatst gewijzigd door alfa16vjtd : 11 juli 2011 om 15:00.
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:10   #166
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Lol ja nog zo iets Men moet dan nog altijd over Vlaams grondgebied Ohja dit is zo één van die manieren hoe België zich belachelijk maakt in het buitenland. Ik kwam zo ooit een toerist tegen die me de weg vroeg naar Brussels South terwijl hij op Zaventem was. Hij moest binnen het kwartier zijn vliegtuig halen. Nog een perfect voorbeeld van hoe belachelijk België is dus.
Ik heb meegemaakt dat er iemand me op belde om hem te komen af halen, hij was geland in Brussel. Ik stuur iemand naar daar en hij vond hem niet, bleek dat hij niet in Brussel stond maar in Charleroi.

Die mens kon niet goed volgen toen ik hem vertelde dat Brussels South helemaal niet in Brussel is maar in Charleroi. De term "onnozelaars' werd daarbij een paar maal gebruikt.
Oud 11 juli 2011, 15:12   #167
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Ik heb meegemaakt dat er iemand me op belde om hem te komen af halen, hij was geland in Brussel. Ik stuur iemand naar daar en hij vond hem niet, bleek dat hij niet in Brussel stond maar in Charleroi.

Die mens kon niet goed volgen toen ik hem vertelde dat Brussels South helemaal niet in Brussel is maar in Charleroi. De term "onnozelaars' werd daarbij een paar maal gebruikt.
Ja dat kon ik op die mens zijn gezicht ook wel aflezen dat hij zo iets dacht
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:14   #168
Henri1
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door thereborn Bekijk bericht
Hij wil weer praten. Waarom eerst de nota volledig afbranden, zeggen dat je er zelfs niet wil over praten en dan later toch weer willen praten? Er was toch duidelijk gezegd het niet te nemen of te laten was?

Ofwel is NVA een kieken zonder kop ofwel zijn de insinuaties aangaande de verottingsstrategie correct. Als het altijd de bedoeling was om verder te doen heeft de NVA in ieder 0% menselijk inzicht.
Gewoon het zoveelste rondje kontengedraai van Bart De Wever.
Warm en koud blazen maar geen jota uitrichten.

Zo kennen we hem ondertussen al.
Henri1 is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:15   #169
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

Ik begin toch meer en meer te denken dat jij ergens een lijstje hebt van zinnetjes dat je hier gewoon plakt. Hoe dikwijls heb je dit zinnetje al gebruikt?
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:17   #170
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Henri1 Bekijk bericht

BDW wacht op een ernstige nota van Di Rupo...

En hij wacht, en hij wacht...
Oud 11 juli 2011, 15:17   #171
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik begin toch meer en meer te denken dat jij ergens een lijstje hebt van zinnetjes dat je hier gewoon plakt. Hoe dikwijls heb je dit zinnetje al gebruikt?
Dat en "kaka" staat bij Henri1 op copy/paste.
Oud 11 juli 2011, 15:24   #172
quercus
Secretaris-Generaal VN

quercus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
veel zullen wel afhaken als hun zetel niet in het land ligt van hun productie. ze zullen alleszins niet blijven voor de lage arbeidskosten en belastingen
Ja, vooral dat het investeringsklimaat en de omgevingsfactoren in "Bruxelles Région Capitale" zo buitengewoon schitterend zijn. Laat ze hun administratieve zetel maar eens vestigen in "Meulebeik" of Anderlecht ...
Oud 11 juli 2011, 15:25   #173
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack Bekijk bericht
Je betaalt belastingen op de plaats waar de administratieve zetel is gevestigd...
Dat klopt. Maar wie profiteert het meest van de toegevoegde waarde en de ertegenoverstaande tewerkstelling? Diegenen die in de produktie-eenheden werken. Buiten"Bruxelles".
Oud 11 juli 2011, 15:27   #174
quercus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
verwar vlamingen niet met nva'rs. de meeste vlamingen denken gelukkig niet zo smallminded.
Neen, vandaar dat op dit ogenblik zowat 67 % van de Vlamingen zich akkoord verklaart met het afwijzen van de nota Di Rupo door De Wever.
Oud 11 juli 2011, 15:31   #175
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door quercus Bekijk bericht
Neen, vandaar dat op dit ogenblik zowat 67 % van de Vlamingen zich akkoord verklaart met het afwijzen van de nota Di Rupo door De Wever.
Er zijn dus veel meer ruimdenkende mensen dan dat ik verwacht had
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:39   #176
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door system Bekijk bericht
Na de daling van de kredietwaardigheid van Italië, is België (en Vlaanderen) aan de beurt. Dus nog een beetje geduld voor De Wever en dan haalt hij zijn slag thuis.
Waarom zou De Wever verantwoordelijk zijn voor de daling van de kredietwaardigheid van dit land?

Waarom zou hij daarmee zijn slag thuishalen?

In plaats van steeds diezelfde nietszeggende en compleet uitgeholde mantras af te haspelen zou je beter voor 1 keer met een sluitend argument komen aandraven. Dat zal waarschijnlijk teveel gevraagd zijn zeker.
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen!
fox is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:40   #177
alfa16vjtd
Minister-President

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
Waarom zou De Wever verantwoordelijk zijn voor de daling van de kredietwaardigheid van dit land?

In plaats van steeds diezelfde nietszeggende en compleet uitgeholde mantras af te haspelen zou je beter voor 1 keer met een sluitend argument komen aandraven. Dat zal waarschijnlijk teveel gevraagd zijn zeker.
Ik denk dat men eerder daar op aan het wachten is om alles op NVA te kunnen steken.
alfa16vjtd is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:41   #178
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat is een van de belangrijkste eerste stappen, ...

EU en NAVO lidmaatschap opzeggen...
Herr Flick is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:46   #179
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht

Of N-VA en CD&V rechtstreeks verantwoordelijkheid zijn voor de druk van de markten op België is minder gemakkelijk aan te tonen dan het feit dat ons land lijdt onder het slechte nieuws van Italië en de gevolgen hiervan voor de Eurozone.

Wat er ook van zij, blijkbaar is er een grote kardraaiing gebeurt bij Cd&v en N-VA door toch meer onderhandelingsbereidheid te tonen omdat beide partijen zéér bewust zijn van het feit dat het politiek falen van de aanpak van onze langetermijnproblematiek reeds jaren weegt op onze kredietwaardigheid.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.

Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 11 juli 2011 om 15:46.
ViveLaBelgique is offline  
Oud 11 juli 2011, 15:49   #180
ViveLaBelgique
Secretaris-Generaal VN

ViveLaBelgique's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht

Weinig vlaams chauffinisme om gebruik te maken van een lowbudget carrier die geen landingsbasis heeft in Vlaanderen.

Stemtip federaal: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Vlaams: PVDA. Stop genocide ! Stemtip Europa: PVDA. Stop genocide !
Ooit was Bart De Wever de dikke steur vol eitjes voor N-VA; nu is hij de vis die de vijver levenloos maakt.
ViveLaBelgique is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be