Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 14 juli 2011, 08:33   #321
system
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men moet van iemands avatar afblijven. Indien iedereen de avatar van de andere gaat beginnen te veranderen... De avatar is iets persoonlijks en daar blijft men vanaf!
U moet daar niet zo zwaar aan tillen. Ik noem hem zoals u in vervolg gewoon 'E. Gidius, de avatarvervalser'. En klaar is kees. Mooi is wat anders, maar alla.

Laatst gewijzigd door system : 14 juli 2011 om 08:34.
system is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 08:44   #322
louis49
Banneling

louis49's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door tomm Bekijk bericht
t is trouwens 11 juli, 'k was in Oostende, eens gekeken hoeveel Vlaamse vlaggen er buiten hangen. 'k heb er misschien in totaal 3 gezien.
waw ik heb er in pattaya meer gezien,een beetje selectief uw piepers gesloten mss?
louis49 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 08:48   #323
louis49
Banneling

Standaard

Citaat:
Kinderarbeid veel minder dan vroeger, en veel minder dan bvb. in Indië.

Vrije vakbonden zouden misbruikt worden om het systeem te ondermijnen, zoals in Polen. Dit systeem is de beste garantie voor de vooruitgang van de levensomstandigheden. Nogmaals volgens UNDP stijgt de levensstandaard nergens zo snel als in China, je kunt er voor kiezen dat te negeren en liever de haatcampagne tegen China in de westerse media als bron gebruiken.

Overigens het globale kapitalisme is een uitbuiterssysteem. China is erin geslaagd dat systeem in haar voordeel om te buigen. Maar in de meeste landen zijn het nog steeds westerse bedrijven die veel winst maken in arme landen en weinig of niets doen voor de lokale economie, enkel de zakken vullen van corrupte politici. (Bangladesh, Centraal-amerika, etc.)
hoe idioot kun je zijn?ja maar minder dan vroeger,ja jongen dat maakt het goed
Oud 14 juli 2011, 08:48   #324
Another Jack
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
waw ik heb er in pattaya meer gezien,een beetje selectief uw piepers gesloten mss?
Wat ze ginder allemaal niet doen "to please mister Louis"...
Another Jack is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 08:54   #325
louis49
Banneling

Standaard

Citaat:
Ik vind dat ook allemaal overdreven en onnodige decadentie, daarmee ben ik het met je eens. We hoeven niet elke dag beefsteak te eten enzovoort.
Dat gezegd zijnde geniet ik van een mals stukje beefsteak, maar ik zou gerust bereid zijn er meer voor te betalen als al die poespas niet hoefde.

Maar ik ga nooit laten vlees (laat staan vis ) te eten omdat dat zogezegd onethisch zou zijn. We zijn carnivoren, zo geboren, het is de natuur. Die leeuw denkt ook niet "oei dat arm kalfje" voor hij z'n tanden zet in een lekker stukje vlees.

Als veganist zou je goed aan je trekken komen in Indië. Mensen leven er erger dan beesten, maar ze eten geen dieren en behandelen dieren goed. Ik heb er ergens wel respect voor, maar voel toch vooral medelijden met die mensen. Nog een geluk dat ze geloven dat het volgend leven beter zal zijn.
sinds wanneer zijn wij carnivoren,dan zal jij de enige zijn ,de rest van de mensheid is dacht ik omnivoor
Oud 14 juli 2011, 08:58   #326
louis49
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door freelancer Bekijk bericht
Ja, het zal toevallig zijn dat U op zo'n kinderachtige sites komt...

Bent U corse daar niet tegen gekomen?
nee corse is op cuba luxe helicoptervluchten aan het maken met in de avond een fijn lopster etentje
Oud 14 juli 2011, 09:49   #327
freelancer
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten Bekijk bericht
Men moet van iemands avatar afblijven. Indien iedereen de avatar van de andere gaat beginnen te veranderen... De avatar is iets persoonlijks en daar blijft men vanaf!
Achter het ijzeren gordijn blijft men toch onnozel doen...
freelancer is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 10:07   #328
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door louis49 Bekijk bericht
sinds wanneer zijn wij carnivoren,dan zal jij de enige zijn ,de rest van de mensheid is dacht ik omnivoor
eno2 is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 11:16   #329
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

the_dude's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sfax Bekijk bericht
En het punt is dat je daar geen onderbouw aan geeft, buiten een veralgemening.

Daar kan ik domweg op zeggen dat vetbetaalde postjes wel degelijk meerwaarde bieden aan de maatschappij. Qua argumentatiewaarde staan we dan op hetzelfde punt.

Eén van die 3000+ kerels in mijn kennissenkring werkt voor een toonaangevend bedrijf die protheses maakt voor onder andere gehoorsaandoeningen. Hij ontwikkelde een nieuwe prothese, speciaal voor kinderen, die hen met minimale invasiviteit en met minimale last voor het kind toestaan dat kind een beter gehoord te geven. Hij is met die ontwikkeling in de pers gekomen om ze zo veelbelovend is. Geen innovatie? Geen toegevoegde waarde voor de maatschappij? Geen jobcreatie?

Een ander van die 3000+ kerels werkt voor een groot oliebedrijf in de verste uithoeken van de wereld, in de opbouw van betere manieren voor aan ontginning te doen en in de zoektocht naar nieuwe velden. Onrechtstreeks garandeert hij mee de energie die jij nodig hebt om hier op een forum te zitten. Hij had er de skills voor en doet een functie, ver weg van huis en haard waar de meesten hier zelfs nog niet aan zouden durven denken om er heen te gaan. Geen toegevoegde waarde? Geen jobcreatie?

En zo kan ik nog masa's voorbeelden geven.
Jij kan daar nu gerust op gaan antwoorden dat ze inderdaad geen toegevoegde waarde hebben, maar dat zegt dan vooral veel over jouw selectiviteit in wat goed en slecht is...
en ik kan u massa's voorbeelden geven van jobs waarbinnen mensen beloond worden om de maatschappij te beroven.

So? In uw wereld doet die persoon dat enkel en alleen omdat hij ervoor betaald wordt, veel respect verdient dat niet. En daarnaast omdat hem een prothese ontworpen heeft moet hem xkeer meer verdienen dan iemand die anders? Als hij het niet ontwerpt ontwerpt iemand anders het wel hoor. Dat doen alsof je uniek bent in uw kunnen is ook zo'n dooddoener waarin veelverdieners zich wentelen
Uw laatste reactie toont enkel opnieuw dat veelverdieners zichzelf altijd het summum der mensheid vinden en wie dat niet aanvaard die zal dan wel problemen hebben met goed en kwaad e.d. poog het egocentrisme eens achterwege te laten.
the_dude is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 11:53   #330
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude Bekijk bericht
en ik kan u massa's voorbeelden geven van jobs waarbinnen mensen beloond worden om de maatschappij te beroven.

So? In uw wereld doet die persoon dat enkel en alleen omdat hij ervoor betaald wordt, veel respect verdient dat niet. En daarnaast omdat hem een prothese ontworpen heeft moet hem xkeer meer verdienen dan iemand die anders? Als hij het niet ontwerpt ontwerpt iemand anders het wel hoor. Dat doen alsof je uniek bent in uw kunnen is ook zo'n dooddoener waarin veelverdieners zich wentelen
Uw laatste reactie toont enkel opnieuw dat veelverdieners zichzelf altijd het summum der mensheid vinden en wie dat niet aanvaard die zal dan wel problemen hebben met goed en kwaad e.d. poog het egocentrisme eens achterwege te laten.
Ach, als een ander het toch allemaal wel zal doen tegen jouw referentielonen, laat ze het dan maar doen. Veel succes om ze te vinden .

Bij de syndicaten hier zal je ze niet vinden in elk geval. Die vinden allemaal dat ze meer moeten krijgen voor wat ze doen.
Sfax is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 12:04   #331
guido 007
Secretaris-Generaal VN

guido 007's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Kan je 1 persoon geven vergelijkbaar met BDW die populair is gebleven laat staan geloofwaardig. Het einde van BDW is nabij, nog eventjes geduld.
Ik geloof nooit dat jij nog maar enkele dagen op dit forum zit.
Volgens mij een dubbelnick.
Oud 14 juli 2011, 12:22   #332
J.B good
Banneling

Standaard

Citaat:

Zo is het, we mogen daarbij ook niet vergeten dat deze parasieten zelf zorgen dat ze een hoog loon hebben. De rechtse politiek steekt de schuld van de hoge voedselprijzen op de overbevolking. In werkelijkheid is het zo dat de bazen kiezen voor de winst en zo bewust mensen laten uithongeren, ze kijken enkel naar hun winsten en verkopen aan een zo hoog mogelijke prijs. Ze zouden nog liever voedsel wegsmijten dan hun prijs te verlagen!
J.B good is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 17:42   #333
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ach, als een ander het toch allemaal wel zal doen tegen jouw referentielonen, laat ze het dan maar doen. Veel succes om ze te vinden .

Bij de syndicaten hier zal je ze niet vinden in elk geval. Die vinden allemaal dat ze meer moeten krijgen voor wat ze doen.

ik zal toch nog eventjes melden dat de praktische uitvoering van ideeën mij ook niet zo boeit; ik heb zo de indruk dat u vooral praktisch gericht bent.
Of het plafond nu op 3000 of 10000 interesseert mij niet, zolang er maar 1 komt. Je struikelt nooit over een berg die je beklimt, enkel over de molshopen onderweg.
Oud 14 juli 2011, 20:33   #334
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
ik zal toch nog eventjes melden dat de praktische uitvoering van ideeën mij ook niet zo boeit; ik heb zo de indruk dat u vooral praktisch gericht bent.
Ik ben dan ook geen dromer. Ik realiseer dingen, en in de eerste plaats mijn eigen dromen

Citaat:
Of het plafond nu op 3000 of 10000 interesseert mij niet, zolang er maar 1 komt. Je struikelt nooit over een berg die je beklimt, enkel over de molshopen onderweg.
Feel free om er naar te streven. Ver ga je er niet mee komen, dat geef ik je op een briefje.
Oud 14 juli 2011, 20:51   #335
Flippend Rund
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door J.B good Bekijk bericht
Zo is het, we mogen daarbij ook niet vergeten dat deze parasieten zelf zorgen dat ze een hoog loon hebben. De rechtse politiek steekt de schuld van de hoge voedselprijzen op de overbevolking.
De hoge voedselprijzen zijn het gevolg van marktmechanismen op mondiaal niveau, een realiteit waar de NVA niet veel aan kan verhelpen, behalve dan door de koopkracht van de bevolking te beschermen via lagere belastingen.

Citaat:
In werkelijkheid is het zo dat de bazen kiezen voor de winst en zo bewust mensen laten uithongeren, ze kijken enkel naar hun winsten en verkopen aan een zo hoog mogelijke prijs. Ze zouden nog liever voedsel wegsmijten dan hun prijs te verlagen!

Laatst gewijzigd door Flippend Rund : 14 juli 2011 om 20:52.
Flippend Rund is offline   Met citaat antwoorden
Oud 14 juli 2011, 21:04   #336
daiwa
Secretaris-Generaal VN

daiwa's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door plakker Bekijk bericht
Euhmmm, ik ook niet
Sjok zei dat ze niet speculeerde op de beurs, vandaar mijn vraag.
daiwa is offline   Met citaat antwoorden
Oud 15 juli 2011, 10:08   #337
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guido 007 Bekijk bericht
Ik geloof nooit dat jij nog maar enkele dagen op dit forum zit.
Volgens mij een dubbelnick.
Als je niet weet wie, moet je daar niet mee aankomen
Oud 15 juli 2011, 10:10   #338
eno2
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flippend Rund Bekijk bericht
De hoge voedselprijzen zijn het gevolg van marktmechanismen op mondiaal niveau, een realiteit waar de NVA niet veel aan kan verhelpen, behalve dan door de koopkracht van de bevolking te beschermen via lagere belastingen.
Begin dan met de arme bevolking die geen voedsel kan kopen
Oud 15 juli 2011, 15:17   #339
the_dude
Eur. Commissievoorzitter

Standaard

Citaat:
Ik ben dan ook geen dromer. Ik realiseer dingen, en in de eerste plaats mijn eigen dromen

Feel free om er naar te streven. Ver ga je er niet mee komen, dat geef ik je op een briefje.
vandaag in de krant, vanwege de winsthonger van europese politici geen voedselpakketten meer in België.
Juich, juich europa introduceert opnieuw hongersnood in België;
en dat we toffe jongens zijn dat willen we weten.....
Oud 15 juli 2011, 18:37   #340
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
vandaag in de krant, vanwege de winsthonger van europese politici geen voedselpakketten meer in België.
Juich, juich europa introduceert opnieuw hongersnood in België;
en dat we toffe jongens zijn dat willen we weten.....
Tiens, is dat wel nodis als dingen doen omdat je ze wil doen de nieuwe stijl is?
Of zijn er geen goedzakken die armen eten gaan geven omdat ze dat willen doen?
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2026, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be